Anulle toinen nimi!
Meillä on tällähetkellä Anu-Leena, Anu Ursula ja Anu-Kerttu vaihtoehtoina....
Kommentit (17)
Kaunis, pirteä nimi, ja erottuu edukseen nykypäivän Aadojen ja Neeojen joukosta.
Anu Unelma :)
Anu Onerva
Anu Emilja
Anu Kirsikka
Anu Inari
Anu Kerttuli
Anu Marjaana
Anu Kaarina
Anu Marikki
Anu-Kaisa
Anu-Reetta
Anu-Katri(ina)
Anu-Maija
Anu-Kati
Anu-Maarit
En sitten tiiä passaako yhtään sen kans.. Mutta en haluais mitään Alexandraa tms laittaa.. :)
Anu Maarit
Anu Mari
Anu Marjaana
Anu Maija
Anu Pauliina
Anu Kristiina
Anu Riikka -
Tosi kiva nimi suomessa mutta ulkomaalaisille tulee heti mieleen Anus eli persaukko. Kaverillani on tuo nimi ja joutui vaihtamaan nimen kun muutti Espanjaan. Toiselle kaverilleni naureskeltiin ja huudeltiin nimeä koko ajan kun aikuisena (lähes 30-v) oli ulkomailla kielikurssilla.
Itse olen Anu enkä kyllä samaa nimeä antaisi omalle lapselleni. Ihan turha haitta kun muitakin nimiä on saatavilla.
ap tuskailee.. :) niin, huomenna siis risiäiset.. :D
Mutta jos aiotte sanoa pelkästään Anuksi, niin älkää turhaan laitako sitä Liinaa viivalla perään. Kaarina on kivempi Anu-Liinan perässä kuin Maarit, paitsi Anu-Maaritkin olisi kiva. :)
Voithan laittaa vielä kolmannen nimen perään, mutta Anu on paras yhdistettynä viivalla Liinaan.
teinipoikien nimittelyjä koko yläasteajan. Sääli vähän lastasi.
Ikinä en ole ollut mikään kiusattu nimeni takia. Ehkä sinulla on ollut myös muita syitä, miksi olet ollut kiusaamisen kohteena. Etkä myöskään taida omata kovin hyvää itsetuntoa jos niin tosissaan olet ottanut että oikein traumat on jääneet. Jos en itse olisi Anu niin laittaisin ihan varmasti lapselleni nimeksi. On nätti nimi!
Toisaalta ihan turha episodi elämässäni. On totta, että olin luokan paras oppilas, ja ehkä minua olisi sitten kiusattu silmälaseista jos nimeni olisi ollut eri. Silti olen sitä mieltä, että nimi on aika tyhmä ja hankaloittaa ihan suotta ihmisen elämää, varsinkin ulkomailla.
Voisko olla kolme nimeä? Anu Aamu Tuulia? Anu Tuuli Hannele?
Mun bestis on Anu. IHANA ihminen. :)
Anu Katariina
Anu Amanda
Anu Aliisa