4kk olen " seurustellut" !
Nyt selvisi, että olenkin toinen nainen. Mies osti minulle uuteen kotiini kaiken, huonekalut ja kodinkoneet. Hänellä on olemassa kuitit ostoksista. Nyt ajattelin vaihdattaa lukot ja pitää kaiken tavaran. Voiko mies tulla vaatimaan niitä takaisin ( esim. poliisin kanssa) ? Kiitos!
Kommentit (92)
En olisi ottanut, enkä ota vieläkään vastaan. Niin siinä lukee. Se tarkoittaa, että en olisi ottanut vastaan kuten ap tai sinä, enkä ota vieläkään vastaan kuten ap ja sinä.
Mistä sinä tuosta muka päättelet, että minulle ei ole tarjottu/ei tarjota?
sellainen halvan huorahtava, että teille tehdään noita huorille sopivia tarjouksia enemmän kuin muille.
Mitä te ap:tä nyt haukutte. Hän itse tunnusti, että pää oli pyörällä varakkaan miehen viedessä. Hän ei tiennyt, että mies oli varattu. Kai sitä joskus voi luulla, että onni osuu kohdalle (sinisilmäisesti). Jos mies ei vaadi tavaroita ja huonekaluja takaisin, niin sitten ne voi pitää. Jos vaatii, niin sitten luovuttaa ne pois. Matkat on jo tehty, joten niistä ei tarvitse maksaa. Ap tuntee varmaan itsensä kuitenkin aika petetyksi. On tullut pilvilinnasta alas ja kolinalla..
kun ei ole kelvannut kuin jollekin paskakouraduunarille
ne on sellaisia kuroskia nuo ap:n tapaiset...
Sinä joka kyselit miehestäsi... En tiedä onko miehen talo järvenrannalla. Tero on hänen hyvä ystävänsä, saavat tyttöystävän kanssa syksyllä vauvan. Teemu kuuluu myös ystäväpiiriin. Kesämökki Loviisassa. ap
toivottavasti olet keksinyt jutun omasta päästäsi...
Lahdessa ei moni ajele limusiinilla, ja sen verran pieni ja sisäänpäinlämpiävä paikkakunta on, että jos antamasi tiedot ovat tosia, tunnistaa tyypin jo jokainen lahtelainen.
Kirjoitin jo aikaisemmin, että pettävät miehet käräytettävä. Tässä käy just niin!
mutta jos sen tekee näin julkisesti, saattaa käydä köpelösti käräyttäjällekin.. ap ei varmaan kaipaa enempiä hankaluuksia.
94
TOSIASIOISTA. vAI olenko väärässä?
vaan joku solvaus tai herjaus tai mikä sitten lieneekään nimike, kun yksityiselämän piiriin kuuluvia tosiasioita levittelee häpäisytarkoituksessa.
Olen kyllä sitä mieltä, että moinen äijä ansaitseekin tulla häpäistyksi, (tai itse on jo itsensä häpäissyt), mutta ap ei siitä ansaitse enää ongelmia.
En kyllä tiedä, voisiko tästä oikeasti joutua vaikeuksiin, mutta eihän vara venettä kaada. Varmaan löytyisi kierompiakin tapoja tasata tilit ;-)
94
en tunne täysin lakia, mutta eikös tässä olisi enempi kysymys kaksinaimisesta (tai sen yrityksestä), ja eiks se ole laissa kielletty??
Joten ei voi olla yhteiseen kotiin ostettua tavaraa, jos miehellä on jo koti toisen naisen kanssa. Oltava lahjaa?
PIDÄ TAVARAT! Lakipykälistä en tiedä...
Mikä minusta tekee huoran? Jos tapaat miehen niin selvitätkö hänen perhetaustansa ennenkuin lähdet treffeille? Taidat olla juuri tämän miehen vaimo. Siedät tilanteen elintasosi takia. Miehesi erittäin varakas ja osaa kohdella naista " oikein" !
Ja toisekseen en ikinä ottaisi noin isoja lahjoja koko lailla tuntemattomalta mieheltä.
3
Tutustumalla _pikkuhiljaa_, käymällä hänen kotonaan jne.
En syöksymällä kodinkoneliikkeeseen kapakkaillan jälkeen.
3
että et olisi ottanut.
Jos joku olisi sinulle tarjonnut, olisit vastannut, että en ottanut tarjousta vastaan.
Tuo olisi paljastaa sen, että sinulle ei ole edes tarjottu mitään kallista seurusteluaikana. Siksi vaikutat vain kateelliselta ja katkeralta persaukiselta muijalta.