Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4kk olen " seurustellut" !

Vierailija
02.06.2007 |

Nyt selvisi, että olenkin toinen nainen. Mies osti minulle uuteen kotiini kaiken, huonekalut ja kodinkoneet. Hänellä on olemassa kuitit ostoksista. Nyt ajattelin vaihdattaa lukot ja pitää kaiken tavaran. Voiko mies tulla vaatimaan niitä takaisin ( esim. poliisin kanssa) ? Kiitos!

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä typeriä

Vierailija
42/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ap:llä on monta mahdollisuutta puhua vaimon kanssa ja palauttaa tavarat niin halutessaan ennen oikeuteen menoa. Mutta tuskin menee edes siihen et lakimies kirjoittaa kirjeen, enpä usko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kohtuullistuu aika äkkiä, kun toinen on maksanut huonekalut, kodinkoneet, Thaimaan-matkoja, risteilyjä, Lapin-lomia ja helilkopterilentoja ja limusiinikyytejä...

Vierailija
44/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotipihaan tavaroiden kanssa. Voipi vaimo olla kummissaan. Saapa mies oikeanlaisen koston ;)

Vierailija
45/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös yhteiset lomamatkat huomioidaan.

Vierailija
46/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v pidin rakastajaa. Tämä mies odotti ja luuli, että jätän perheeni hänen takiaan. Kyllä ne miehetkin ovat tyhmiä. Sinua huijattu mutta elämä jatkuu.

Vierailija
47/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä hän niillä edes tekisi jos on jo talo olemassa (luultavasti siellä on jo huonekalut). Minä ainakin pitäisin ne kipurahoina!

Tsemppiä sulle ap!

Vierailija
48/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi lapsi ja mies joka matkustelee paljon. Pitkä, vaalea ja komea. Asumme omakotitalossa järven rannalla. Miehelläni valkoinen limusiini. Kuulostaako ap tutulta?

Vierailija
49/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, hän vietti aikaansa paljon minun luonani parin viikon päästä. Hän osti ruokaa ja jotain tavaraa keittiöön ja pesuaineita ja muutenkin maksoi yhteisistä kuluista puolet. Joskus hän osti pullon viiniä tuliaisiksi.

Olinko siis joidenkin mielestä huora kun annoin miehen maksaa yhteisiä kuluja ja ostaa kotiini jotain? Olisiko minun siis pitänyt yksin maksaa ruokamme ja pesuaineemme ja kaikki?

Tarina päätyi niin, että menimme vuoden päästä naimisiin.

Mutta siis av:n mukaan jos alat seurustella, mies ei saa maksaa mitään, koska olet siis huora.

Vierailija
50/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaaseen ja Lappiin ja kalliita huonekaluja ja kodinkoneet. Vähän eri asia kuin jokin satunnainen fairypullo.

Vierailija
51/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Thaimaaseen ja Lappiin ja kalliita huonekaluja ja kodinkoneet. Vähän eri asia kuin jokin satunnainen fairypullo.

Vierailija
52/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

75

Vierailija
53/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ollut kimpassa itseäsi huomattavasti varakkaamman tai köyhemmän kanssa?

Vierailija
54/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole koskaan antanut enkä ottanut tuon hintaluokan lahjoja.

Jos lähtee vieraan miehen kanssa tämän kustantamalle kalliille matkalle, ei kyllä ole muuta kuin maksettu seuralainen.

77

Vierailija
55/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilläkö ei olisi oikeutta hemmotella rakastettuaan. Jos minulla olisi rahaa niin varmasti ilahduttaisin miestäni (jopa uutta sellaista). Oikeasti rikkaan ihmisen ei tarvitse säästää rahaa esim. ulkomaan matkaan. Sinne lähdetään kun siltä tuntuu. Usein yhteinen loma (ollaan yhdessä 24/24) paljastaa ihmisestä,onko se oikea.

Vierailija
56/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osti kalliin timanttikorunkin seurusteluaikana. Olin opiskelija silloin ja mies oli hyväpalkkaisessa työssä.

Olisiko minun pitänyt kieltäytyä siksi, että olen nyt huora?

Kun muutimme yhteen, mies maksoi huonekalut ja muutenkin elimme miehen rahoilla silloin. Tein 2 lasta ennen kuin lähdin työelämään.

Eli olen siis mieheni maksettu huora.

Avioliittoa takana 14 vuotta.

Vierailija
57/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota vieläkään.

Ja kyllä, kyllä olisit huora, jos miehelläsi olisi siinä vaiheessa ollut koti ja lapsi jo toisen naisen kanssa.

Vierailija
58/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestörekisteristäkö tarkastat asian? :)

Vierailija
59/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaan sinä häntä haukut.

Ja mistä tiedät, että et olisi ottanut kun kukaan ei nähtävästi ole sinulle tarjonnut.

Taidat vain olla katkera kun olet ottanut persaukisen miehen.

Vierailija
60/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät?

Ap otti tuhottomasti tavaraa vastaan vieraalta mieheltä. Ja nyt sitten pällistelee.

83

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme