4kk olen " seurustellut" !
Nyt selvisi, että olenkin toinen nainen. Mies osti minulle uuteen kotiini kaiken, huonekalut ja kodinkoneet. Hänellä on olemassa kuitit ostoksista. Nyt ajattelin vaihdattaa lukot ja pitää kaiken tavaran. Voiko mies tulla vaatimaan niitä takaisin ( esim. poliisin kanssa) ? Kiitos!
Kommentit (92)
Joten ap:llä on monta mahdollisuutta puhua vaimon kanssa ja palauttaa tavarat niin halutessaan ennen oikeuteen menoa. Mutta tuskin menee edes siihen et lakimies kirjoittaa kirjeen, enpä usko
Vierailija:
kohtuullistuu aika äkkiä, kun toinen on maksanut huonekalut, kodinkoneet, Thaimaan-matkoja, risteilyjä, Lapin-lomia ja helilkopterilentoja ja limusiinikyytejä...
kotipihaan tavaroiden kanssa. Voipi vaimo olla kummissaan. Saapa mies oikeanlaisen koston ;)
Myös yhteiset lomamatkat huomioidaan.
3v pidin rakastajaa. Tämä mies odotti ja luuli, että jätän perheeni hänen takiaan. Kyllä ne miehetkin ovat tyhmiä. Sinua huijattu mutta elämä jatkuu.
Ja mitä hän niillä edes tekisi jos on jo talo olemassa (luultavasti siellä on jo huonekalut). Minä ainakin pitäisin ne kipurahoina!
Tsemppiä sulle ap!
Minulla yksi lapsi ja mies joka matkustelee paljon. Pitkä, vaalea ja komea. Asumme omakotitalossa järven rannalla. Miehelläni valkoinen limusiini. Kuulostaako ap tutulta?
Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, hän vietti aikaansa paljon minun luonani parin viikon päästä. Hän osti ruokaa ja jotain tavaraa keittiöön ja pesuaineita ja muutenkin maksoi yhteisistä kuluista puolet. Joskus hän osti pullon viiniä tuliaisiksi.
Olinko siis joidenkin mielestä huora kun annoin miehen maksaa yhteisiä kuluja ja ostaa kotiini jotain? Olisiko minun siis pitänyt yksin maksaa ruokamme ja pesuaineemme ja kaikki?
Tarina päätyi niin, että menimme vuoden päästä naimisiin.
Mutta siis av:n mukaan jos alat seurustella, mies ei saa maksaa mitään, koska olet siis huora.
Thaimaaseen ja Lappiin ja kalliita huonekaluja ja kodinkoneet. Vähän eri asia kuin jokin satunnainen fairypullo.
Vierailija:
Thaimaaseen ja Lappiin ja kalliita huonekaluja ja kodinkoneet. Vähän eri asia kuin jokin satunnainen fairypullo.
Oletko koskaan ollut kimpassa itseäsi huomattavasti varakkaamman tai köyhemmän kanssa?
Enkä ole koskaan antanut enkä ottanut tuon hintaluokan lahjoja.
Jos lähtee vieraan miehen kanssa tämän kustantamalle kalliille matkalle, ei kyllä ole muuta kuin maksettu seuralainen.
77
Heilläkö ei olisi oikeutta hemmotella rakastettuaan. Jos minulla olisi rahaa niin varmasti ilahduttaisin miestäni (jopa uutta sellaista). Oikeasti rikkaan ihmisen ei tarvitse säästää rahaa esim. ulkomaan matkaan. Sinne lähdetään kun siltä tuntuu. Usein yhteinen loma (ollaan yhdessä 24/24) paljastaa ihmisestä,onko se oikea.
ja osti kalliin timanttikorunkin seurusteluaikana. Olin opiskelija silloin ja mies oli hyväpalkkaisessa työssä.
Olisiko minun pitänyt kieltäytyä siksi, että olen nyt huora?
Kun muutimme yhteen, mies maksoi huonekalut ja muutenkin elimme miehen rahoilla silloin. Tein 2 lasta ennen kuin lähdin työelämään.
Eli olen siis mieheni maksettu huora.
Avioliittoa takana 14 vuotta.
En ota vieläkään.
Ja kyllä, kyllä olisit huora, jos miehelläsi olisi siinä vaiheessa ollut koti ja lapsi jo toisen naisen kanssa.
Väestörekisteristäkö tarkastat asian? :)
turhaan sinä häntä haukut.
Ja mistä tiedät, että et olisi ottanut kun kukaan ei nähtävästi ole sinulle tarjonnut.
Taidat vain olla katkera kun olet ottanut persaukisen miehen.
tiedät?
Ap otti tuhottomasti tavaraa vastaan vieraalta mieheltä. Ja nyt sitten pällistelee.
83
Miehet on kyllä typeriä