Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4kk olen " seurustellut" !

Vierailija
02.06.2007 |

Nyt selvisi, että olenkin toinen nainen. Mies osti minulle uuteen kotiini kaiken, huonekalut ja kodinkoneet. Hänellä on olemassa kuitit ostoksista. Nyt ajattelin vaihdattaa lukot ja pitää kaiken tavaran. Voiko mies tulla vaatimaan niitä takaisin ( esim. poliisin kanssa) ? Kiitos!

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät ne ole jo kierrätettyjä? Jospa ei olekaan ostanut niitä, vaan kantanut edellisen " tyttöystävänsä" luota.

Vierailija
22/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainahan se mies voi väittää, että ap on varastanut ne häneltä ja koko juttua keksityksi. Eikä kai tuollainen maksetun naisen julkisuus ap:llekään kaunista ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee minusta maksullisen naisen? Kiitos empatiasta :(

Vierailija
24/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusvaihtokauppa ko. alalla. Mutta siitä on kyse, turha kaunistella.

Vierailija
25/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia, että molemmat osallistuvat. Minä maksoin vuokraa ja syömiset, mies huonekalut ja kodinkoneet. Yhdessä matkustelimme vietimme NORMAALIA arkea! ap

Vierailija
26/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuikituntemattoman kanssa. Ja kaipa sinä olisit vuokran ja ruoan maksanut joka tapauksessa. Kuka maksoi matkat?

Vierailija
27/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, jolla on kuitit tavaroista, omistaa ne ja voi viedä ne muassaan.

Vasta avioparilla menee tavarat tasan.

Vierailija
28/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmastikkaan tee mitään jos haluaa säilyttää avioliittonsa. Tottahan vaimo saa tietää jos mies nostaa lakijutun ja on miehen hieman vaikea alkaa esittämään kuitteja tavaroista jotka ovat jonkun toisen asunnossa jossa hän ei edes asu. Pitäisin huonekalut ja käskisin miehen painua hornankuuseen. Jos soittaa niin ilmoita et yksikin soitto vielä niin mennään oikeuteen johon vaimokin sit kutsutaan;) ;)

Vierailija
29/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa 2vk, 3 risteilyä, 2 Rovaniemen reissua. Aina olimme sviiteissä tai luksus mökissä. Lensimme helikopterilla. Hänellä myös oma limusiini (firmansa) ja oma kuljettaja. Ette voi tajuta tätä kuvioo. Thaimaasta kun tulimme niin 2 päivää kierrettiin liikkeitä ja kuorma-autot ajoi tavaraa kotiimme. Kävelimme prätkäliikkeeseen. Osti prätkän ja kaikki varusteet tosta vaan. Helppo elämä varmaan sokaisi minut :( ap

Vierailija
30/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin sinä.

Vierailija
31/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nyt vain vihainen ja puhuu harkitsemattomasti. Käyttäisin hyväkseni miehen syyllisyyden tunnetta ja itkisin hänen tunteettomuutaan.

Vierailija
32/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei saa kohdella noin kuin mies teki ja totta se pitää hyvittää. Sillä mitä mies on maksanut tai jättänyt maksamatta suhteen aikana ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Jokainen mies ja nainen hoitaa rahaasiansa suhteessa tai perheessä kuten itse haluavat.

Vierailija
33/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi hyvinkin pitää kakkos vaimoa (perhettä), enkä tietäisi asiasta mitään. Oletpa törmännyt ikävään mieheen.

Vierailija
34/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap kerran on sitä mieltä, että he ovat avopari, erossa heitä käsitellään kuin avoparia. Se jolla on kuitit, omistaa tavarat.

Vierailija
35/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettää vielä hyvässä lykyssä tyttöystävän lisäksi vaimonsa ja se voi olla paaaaaljoooon kalliimpaa kuin kys. huonekalut, joten kyllä mun mielestä AP voi ihan huoletta tavarat pitää. Oppiihan kusipääkin jotain ja jättää kunnon naiset rauhaan

Vierailija
36/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai idiootilta. Ei järin mairittelevaa.

Ja voihan se olla, että vaimo tietää kaiken, eikä vaan välitä.

Vierailija
37/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtuullistuu aika äkkiä, kun toinen on maksanut huonekalut, kodinkoneet, Thaimaan-matkoja, risteilyjä, Lapin-lomia ja helilkopterilentoja ja limusiinikyytejä...

Vierailija
38/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän mies siihen sanoisi. Silloin saisi hän tavaransa takaisin jos haluaisi mutta tietäisipähän vaimokin totuuden.

Vierailija
39/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varma olen et kamat on ja pysyy ap:llä jos ei ap nyt ala miestä säälimään. Minä kyllä en antaisi mitään takaisin

Vierailija
40/92 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on varmasti myös lakimies käytössään. Voipi tulla ap:lle rikossyyte, jos ei luovuta toisen tavaroita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä