Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas joku idioottiäiti oli jättänyt alle 3v lapset autoon yksin. Ja mitä lapset tekivät? Leikkisivät hätävilkkujen kanssa

Vierailija
02.06.2007 |

Toinen istui etupenkillä ja yletti juuri ja juuri hätävilkkunappiin, sen kanssa sitten leikkivät. Jos jättää lapset autoon niin eikö voisi edes avaimia ottaa pois? Tuonikäinen nyt saa vaikka vyötkin auki.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa nyt mulle ihan tilastoa siitä mitä kauheita onnettomuuksia on sattunut ja kuinka paljon siitä, että lapsi on ollut lukitussa autossa viisi minuuttia? Faktaa.

Toki AINA ja kAIKKIALLA on riskejä. Sellasta paikkaa ei ole, missä ei lapsille mitään voisi sattua, vaikka olis äiti kuinka vieressä. Tilastollisesti niillä lapsilla on turvallisempaa tuo lyhyt aika lukitussa autossa kun olla kyydissä äidin ajamassa autossa.

Ap, oletko koskaan kokeillut hätävilkkuja? Niihin ei tarvita avainta.

Vierailija
2/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kyyliltä voisi ottaa internettiä pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis voinut vaikka sakot rapsahtaa turhasta hätävilkun käyttämisestä. Muahmuah

Vierailija
4/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUAAAHHHHHH

Vierailija
5/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti saa lehdist lukea, miten taas joku mamma sai sakot hätävilkkujen turhasta käytöstä! Ja kauanko ne lapset siellä autossa oli, kai otit kellosta ajan?

Tää oli kyllä päivän paras aloitus!!

Vierailija
6/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan vaan, ettet tiedä ettei virta-avaimilla ha hätävilkuilla ole mitään tekemistä keskenään?

Sepä olisikin onnettomuuspaikalla näppärää; auto sammuu eikä hätävilkkuja saisi päälle koska virtaakaan ei ole...

Vierailija
7/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vaan voi tapahtua!

Vierailija
8/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo kyllä.

Vierailija
9/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei voinut näin ajatella. Paljon parempi oli pröyhistellä omaa rintaa ja miettiä, että olempa MINÄ niin upea ja mahtava äiti, kun en toimi näin. Ja kun ne MUUT tekevät noin hirveitä asioita.

Itsekeskeinen pahka olet! Ja hölmö.

Vierailija
10/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ristiriitaa olen ihmetellyt. Ilmeisesti nykautot ovat niin turvallisia, että korvaavat myös vanhemmat valvonnan.

Luulen, ettei moni edes tajua, minkälaisille vaaroille altistavat pienet lapset jättämällä heidät autoon. Puhutaan vain jostain marginaalisesta tulipalon riskistä tajuamatta että suurin vaaratekijä on se, että pienet lapset ovat ilman valvontaa. Tapahtui sitten onnettomuus, tulipalo, auton tekniikkaan liittyvä juttu, esineen vetäminen henkeen, pedofiilin paikalle sattuminen - lapset ovat ilman valvontaa kokonaan poissa näkö- ja kuuloyhteyden päästä.

Tässäkin asiassa tarvitsee tapahtua tarpeeksi paha ja uutiskynnyksen ylittävä juttu, jotta asia menee jakeluun ja sitäei pidetä enää hysteriana. Onhan noita sattunutkin useita, mutta ei vielä tarpeeksi pahaa.

Olen ollut silminnäkijänä tapauksessa, jossa toinen auto pamautti parkkiksella seisseen autoon kylkeen. Onneksi kyydissä, juuri törmäyskohdassa, oli vain koira, joka selvisi säikähdyksellä.

Vierailija
11/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapset ovat ilman valvontaa kokonaan poissa näkö- ja kuuloyhteyden päästä.

Vierailija
12/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän siis puhuttiin alunperin lapsista, jotka on jätetty kaupan parkkipaikalle.

Vierailija
13/13 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehnyt lastensuojeluilmoituksen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä