Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###Syyskuun sissit la-su###

02.06.2007 |

Laitanpa uuden pinon.. Josko edes muutama kirjoitus saatais tähän.. Itsellä ainakin kiirus viikonloppu.. Valmistujaisia ja huomenna töihin..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikaisesti kurkkimaan.Just tultiin todistuksen jaosta ja lipun nostosta.Tytöt lähti isänsä kanssa jäätelölle.

Mun äiti lähti kuuskymppisiä pakoon Ranskaan ja oottelee just kentällä konetta,ääh mäkin oisin halunnu sinne,mutta enhän mä voi tän mahani kanssa lentää kun supistelee.No,saapahan meidän tyttö(t) sieltä tuliaisia ja siellä vielä kun on aivan ihania lastenvaatekauppoja:)

Kuullaan taas myöhemmin.

Vierailija
2/4 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=&m=10444213&p=1&tmode…

Eipä tässä muuta :) Tappavan tasaiseen tahtiin menee viikonloppu. Mies vain käy siskonsa lakkiaisissa ja huomenna on mun siskon synttärit. Että ei suurempia juhliakaan tiedossa.

Nyt ulos hakemaan marsuilla voikukkia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna starttaa auton nokka kohti pohjoista, ajellaan etappien kautta Kuusamoon asti. Viikon päästä sitten takaisin. Nättiä ilmaa luvassa ainakin koko maahan. Sellainen fiilis, että maisemanvaihto välillä piristää!

Kylläpä täällä on rauhallista! Oletteko muuten käyneet vakoilemassa viimeisillään kärvistelevien pinoja? Minä lueskelin huhtikuisten pinoa kuukausi sitten, mutta vielä en ole perehtynyt toukokuisiin. Hassua muuten, että meilläkään noihin kärvistelyihin ei ole enää kovasti aikaa! Olen jotenkin ajatellut koko ajan, että suht alussa/puolivälissähän tässä vasta ollaan.

Eilen illalla supisteli jonkin verran, tosin onneksi kivuttomia harjoitussuppareita, mutta mies siinä nopsaan totesi, että nythän vauva varmaan selviäisi jo. Eli nyt on sitten sekin rajapyykki suurimmalla osalla meistä syyskuisista ohitettu ja kerätään tässä sitten niitä viikkoja vaan rutkasti vielä!

Toivotaan nyt, että kaikki te supistelijat, PippuriMamma etunenässä, pysytte vielä monta monta viikkoa kasassa! Ota vaan kaikki apuvoimat ja tukiverkot käyttöön ja ummista silmäsi kaikilta puutteilta ja hommilta kotona!

Mukavaa kesäistä viikkoa kaikille, palaan kertomaan reissutunnelmia reilun viikon päästä! Ottakaahan iisisti, älkääkä kärtsätkö itseänne. Otsoniaukko on nyt suuri ja odottavan iho kovin nopsa ottamaan väriä!

apinaemo 25+6

Vierailija
4/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nämä hienot kelit vetää ihmiset ihan jonnekkin muualle, kuin sisälle netin ääreen. Mekin olut vain ulkoilemassa ja siskon synttäreilläkin tosiaan. Pihaa laitettu kuntoon ym.

No huomenna sitten kaikki oikein rynnäköllä kertoilemaan viikonloppu kuulumisia!! :D