Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkusen heittää yli toi Keskisen Raiskaaman tytön jutut! (ov)

Vierailija
02.06.2007 |

Äitikin valvonut tuskissaan tämän viikon! :))))

BUAHHHHAHHHAAA!!!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsii julkisuudella nauttia, kun ei olisi mitään tapahtuntkaan.

Vierailija
22/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi miettiä kohalleen miltä tuntuu, sanoo tää vesa. Jokainen ei joudu tuohon. Pyöris sopivan ikäisten naisten kanssa EI LASTEN ja 18v ON VIELÄ KAKARA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se meni sinne hakemaan, jos ei huomiota. Imarreltu oli kun sai huomiota osakseen, kauppias tuntuukin kumman miellyttävältä kun sillä on miljoonat taskussa.

Ja kun selviää, että isosisko suuttuu ja poikaystävä myöskin, niin pitäähän omaa syyttömyyttä vakuutella.

Olen nainen, ja haluan pitää naisten puolia, mutta silti oikeasti ajattelen että jos hakeutuu elostelijan luo 01.00 yöllä, ilman poikakaveriaan vaikka sellainen on, ja nauttii siellä koskenkorvaa, niin kuinka vitun tyhmä saa olla?

Vierailija
24/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala teitä naisia kun osaatte tuomita nuoren tyttöparan. :(

Vierailija
25/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v poikaystävällinen impi on aika epäuskottava yhtälö. VK taitaa olla pikku possu joka kuvittelee saavansa rahalla kaiken. Tyttö on nuori ja kokematon, ehkä jotenkin tyhmä kun päästää itsensä tuohon tilaan. Mutta kenelläpä meistä ei olisi vastaavia " sekoiluita" näin nuorisoterminologiaa käyttääkseni. Suomi on pieni maa joten näinkin mitättömästä farssista saadaan viikko tolkulla roskalehtiin (ja palstoille) kirjoittelun aiheita. ;D

Vierailija
26/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette ja paljonko kokemusta vanhemmista VARAKKAISTA miehistä. Osaavat olla kieroja kuin korkkiruuvit. 18v ei kykene vielä ajattelemaan seurauksia ja vielä JUOTETTUNA umpihumalaan. Tulisipa ens viikko ja asiasta enemmän tietoa.

Vierailija
27/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mistä täällä oikein puhutaan? Mä uskon että tapahtumat kulkevat näin: Tyttö on ollut kaameassa kännissä, johon VK on hänet juottanut pimpsan toivossa. Tyttö päätyykin harrastamaan seksiä keskisen kanssa, mutta on siis niin kauheassa känässä ettei edes tajua tapahtumia. Kun humala alkaa laantua tyttö joutuu paniikkiin tapahtuman vuoksi ja oikeasti KOKEE että hänet on raiskattu koska humalatila on ollut niin voimakas ja hän ei koskaan tekisi vastaavaa selvänä. Niinpä hän syyttää keskistä raiskauksesta.

Vierailija
28/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko löysi verisenä, veriset lakanat viety tutkittavaksi.

Vierailija
29/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monesti " tyrkyllä" vanhemmille miehille (olkoon sitte 40- vuotias, tai alle), että mun mielestä ei oo yhtään ihme, että miehet kiinnostuu ja onhan 18-vuotias täysi-ikäinen. Ei se Keskinen oo mitään alaikästä menny kuksiin.

Mä oon sitä mieltä, että jos nuoret naiset menee keskellä yötä poikamiehen kämpille ja syövät ja juovat ja flirtttaavat, niin ei oo paljon epäselvää, että mies kuvittelee, että hänelle annetaan ymmärtää, että annetaan. Tuskin tuo on niin vastentahtoista tuolle tytölle ollut.

Mä oon siis sitä mieltä, että varmaan on tuo tyttökin ollut Keskisen kans samalla aaltopituudella ja sitten vaan nyt yrittää rahastaa.

Vierailija
30/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla tapana mennä siskosi kanssa yhdessä pantavaksi jonkun miehen luo? Että siis ihan sillä mielellä, että toi Maarit ensin kuksaisee ja sitten Minna asettuu tyrkylle. Juu, ja varmaankin tämä oli teillä tapana erityisesti siinä vaiheessa kun olit neitsyt.

Vierailija
31/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta MIKSI Vesa Keskinen menee kuksimaan oman deittikaverinsa pikkusiskoa?

Vierailija
32/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä oon sitä mieltä, että jos nuoret naiset menee keskellä yötä poikamiehen kämpille ja syövät ja juovat ja flirtttaavat, niin ei oo paljon epäselvää, että mies kuvittelee, että hänelle annetaan ymmärtää, että annetaan.

Ja jos mies kuvittelee, että hänelle annetaan, niin silloin hänelle pitää antaa, vaikka väkisin, niinkö???

Et saa mennä paikkoihin missä miespuolinen henkilö vilahtaakaan, tai olet vapaata riistaa....ei ihme, että miehet raiskaavat, jos naisihmisetkin sen tällä tavalla oikeuttavat! Iljettävää, sanon minä!

Vierailija
33/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä epäilyt tyttöä kohtaan, kertoo teidän omasta tavasta ajatella asioita?

Vierailija
34/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kirjoitettu vain että olivat tuttavia.

Toisekseen, jos seurustelukumppanisi naiskentelisi pikkusiskosi kanssa, niin jäisitkö itse paikalle aina vain ryypiskelemään ja pitämään hauskaa?

Nii-in, enpä minäkään jäisi. Ja jos minun pikkusiskoni olisi raiskattu, niin aivan takuulla hommaisin hänet hetimmiten pois tapahtumapaikalta ja veisin lääkäriin ja poliisille. Tuskin maistuisi kossu enää tuollaisen tapahtuman jälkeen.

Vierailija
35/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta taas, jos ihminen herää umpikännissä, miten järkeviä asioita sitä tekee... Nämä spekuloinnit on niin turhia, kun ei ole poliisi kertonut mitä tapahtui. Keskisen versio on Keskisen versio.

Vierailija
36/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti paikallisen poliisin lausunnot. Jokainen voi tietysti miettiä kuinka puolueeton paikallinen poliisi on tämäntyyppisissä jutuissa. Ottaen huomioon Keskisen aseman paikkakunnan kehittäjänä ja suurtyöllistäjänä.

Vierailija
37/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Että sellaisia " tuttavia" . (joku tätä kysyi)

Vierailija
38/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdestä

Puhelinerittelypaperit Keskisen sihteeri tilasi perjantaina Soneralta. Niiden pitäisi saapua Kyläkaupan konttoriin ensi viikon alkupuolella.

- Sieltä saadaan lisätarkkuutta tähän hommaan, Keskinen sanoo.

- Toinen homma ovat nämä videokuvat. Minulla on kartanon ulkopuolella nauhoittava videovalvonta. Kameroiden kuvaama materiaali tallentuu kahdeksi viikoksi. Se tulee olemaan todistusmateriaalina, Keskinen kertoo.

Keskisen käyttämä vartiointifirma purkaa kuvamateriaalin viikonlopun aikana.

- Siitä näkyy kun tytöt ovat olleet talon ulkopuolella tupakilla. Sekä se, kun he ovat hakeneet Koskenkorvaa ja siinä pihalla sitä nauttineet.

- Eiköhän ne kuvat aika hyvin kerro, onko tunnelma ollut negatiivinen vai positiivinen.

Humalatila ja juominen mainitaan tässä, Iltasanomista

18-vuotias nainen väittää Keskisen raiskanneen hänet kotonaan edellisenä aamuna. Keskinen on myöntänyt poliisille olleensa kyseisen naisen kanssa sukupuoliyhteydessä aamulla kaksi kertaa. Hänen mukaansa päätös seksistä oli tapahtunut yhteisymmärryksessä naisen kanssa.

- Tytöt lähtivät luotani vasta seuraavana iltana yhdeksän jälkeen. Päivän aikana he käyttivät vieraanvaraisuuttani härskisti hyväkseen syömällä ja juomalla jääkaappini tyhjäksi, Keskinen ihmettelee.

Keskinen oli keskustellut asianomistajana olevan naisen kanssa vielä sunnuntai-iltana.

- Sunnuntaipäivän aikana he räpläilivät hiprakassa nettiä ja saivat idean, että voisivat rahastaa raiskausilmoituksella päästäkseen matkalle Bora Boralle.

Vierailija
39/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinenhän tässä mediahuora on!!! Kommenttia tulee vartin välein. Tyttöjen kommentti tänään jommassa kummassa iltalehdessä oli se, että heitä suututtaa, koska poliisi lupasi vaitioloa asiasta. Ja heti seuraavan päivän lehdissä alkoi lööpit. Polisiin mukaan ei voidan mitään, jos Keskinen haluaa revitellä juttua lehdissä. Ja tytöt myös halusi painottaa, että he ei ole saaneet eivätkä pyytäneet mitään rahaa lehtijutuista.

Vierailija
40/46 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa, tässä tapauksessa.