Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedin synnytyksessä inhottavaa kätilöä avarilla poskelle...

Vierailija
02.06.2007 |

nyt pelottaa, että siitä tulee jotain seuraamuksia. Synnytyksestä on nyt viikko ja mitään ei ole kuulunut....meni maku koko vauva-ajasta nyt :(

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö voi ja hänen onkin syytä tehdä rikosilmoitus poliisille pahoinpitelystä. Jos kätilö on virassa, niin rikoksesi on vieläkin raskaampi eli virkamiehen pahoinpitely.

Vierailija
42/48 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies lyö naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tottakai se on kätilön vika, joten tottakai sai lyödä sellaista ihmistä.

Vierailija
44/48 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen neuvo: pyytäkää AJOISSA sitä kivunlievitystä! Säästyy tuskat, säilyy maltti ja kaikilla on parempi olla.

Vierailija
45/48 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja takana on vasta seitsemän viikon synnytyssaliharjoittelu. Siellä eräskin äiti haukkui henkilökuntaa ja minua kivuissaan ja tämä on kyllä ihan yleistä ja kätilöt eivät ota sitä itseensä. Varsinkin kun äidit tuppaavat noloina pyytämään jälkikäteen käytöstään anteeksi. Onhan se nyt ymmärrettävää että suustaan päästää mitä vaan kovissa kivuissa. En ole kuullut lyömisestä tai potkimisesta, mutta itse en kyllä sitä hyväksyisi. Jos joku oikeasti pitäisi minua niin vittumaisena kätilönä, että ansaitsisin hänen mielestään tulla lyödyksi, niin enpä tiedä mitä tekisin. Varmaankin poistuisin paikalta ja pyytäisin toisen kätilön paikalle. Tiedättehän te, hyvät äidit, että kätilöä saa äiti vaihtaa, kun vaan ihan pyytää?

Vierailija
46/48 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä ihmeellä oikeutatte väkivaltanne. Saako teitäkin lyödä tai hakata? Onko sekin ok?

Vierailija
47/48 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pystyy riemumaan, lyömään, puremaan ja haukkumaan kätilöä tai miestä supistuksen aikana.

Itsellä kolme synnytystä takana enkä pystynyt edes puhumaan supistuksen aikana tai edes siinä välillä, kun piti hengittää ja rentoutua seuraavaa supistusta varten. Kävi niin kipeää.

Vierailija
48/48 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kätilö, olisin lyönnin jälkeen sanonut, " synnytä yksinäs!" ja liuennu paikalta.. Ja mitä tulee kätilön vaihtoon ym. mitä helvetin kemioita siinä tarvii olla? Mä ainakin aikoinani menin SYNNYTTÄMÄÄN, en solmimaan ystävyys-suhteita kätilöihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän