Te jotka istutatte vauvojanne:
mihin se vauva olisi hyvä istuttaa? parvekelaatikkoon vai ihan takapihalle? mikä olisi oikea istutusaika?
Kommentit (13)
Hyvä istutusaika on sitten, kun ei ole enää hallanvaaraa, ei pääse tulemaan virtsatietulehdusta.
jokainen omaan ruukkuun vai meneekö monta samaan? voiko eri-ikäisiä vauvoja istuttaa samaan ruukkuun?
Jos poistaa taaperolta varovaisesti vaipan, niin asetelma on itsekasteleva.
riippuu onko vauva perenna vai 1-vuotinen.
Voisitko tarkentaa kysymystäsi, että akateeminenkin pystyisi vastaamaan.
on kalju, siniset silmät, poika. keskimääräistä pidempi jo nyt? onnistuuko tunnistaminen näillä tiedoilla?
Tytöt on molemmat pieniä ja tummia. Vaikka nättejä ovat kyllä! Saattavathan ne olla jotain toista lajikettakin, tai ristisiitos.
niin analysoin. Ei kuule noiden ulkoisten piirteiden perusteella pysty arvioimaan kumpaa on. Samanlainen kalju sinisilmäni omani on mutta kas vaan olikin perenna vaikka muuta oletin...
tämä ei puklaa!! olisiko tuo avain? olin siinä uskossa että olisi monivuotinen, aika rankka hoidettava perennaksi
Talon seinään laitan seuraavat kasvamaan sillein kauniisti ylöspäin.
elleivät ole 1-vuotisia.
t. hortonomian professori
istutin vauvani avomaalle 20 vuotta sitten ja tässä on tulos:
www . funnypop . com / pictures/ data/501/284 Lettuce_Face. jpg
olisiko professorilla vinkkiä vastaisen varalle?
Sieltä ne sitten joka kevät kasvaa, kun lumet on sulaneet. Siinä yhdessä Anne Geddesin kortissahan oli kyl istutettu jokainen vauva omaan purkkiinsa ja mä tykkäsin, että se näytti tosi kivalta. Luulen sitä paitsi, että ainakin jos laittais eri väriset vauvat samaan, ne riitelis kyl keskenään.
Sen voi sitten siirtää siinä pikkuruukussa isompaan, kun kasvaa, turveruukku maatuu mullaksi.