Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistusherkkyys ja mielialalääkkeet...

Vierailija
03.10.2008 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Cipralex mitään myrkkyä ole, sen kuin nostat vaan. Miksi kärsiä, kun apu on ulottuvilla? Se että pärjäät töissä on aika tärkeää.

Mutta voisit lääkärin kanssa kyllä jutella ja miettiä, onko sulla ennemminkin jokin ahdistuneisuushäiriö tai se yhdessä masennuksen kanssa.

Ja voihan olla että kun pääset taas masennuksen kanssa voitolle, saat uutta näkökulmaa työhösi, onko siinä itse työssä jotain mikä ei istu sinulle.

Vierailija
22/26 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on diagnoosi ahdistuneisuushäiriöstä ja varmaan on myös masennusta. Itse työssä on myös asioita mistä en tykkää, mutta toisaalta luulen, että ahdistuisin lähes työssä kuin työssä, koska haluaisin hallita kaikki ihan 100% varmuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeena kuitenkin haluan sanoa, että itselläni esimerkiksi juoksu pitkän tauon jälkeen tuntuu todella takkuiselta ensimmäiset 5-10 lenkkikertaa. Siis oikeastaan aika pitkän ajan. Tämän jälkeen lenkki alkaa sujumaan huomattavasti paremmin ja kroppa rupee vaatimaan urheilua ja sen antamaa hyvänolon tunnetta.

Vaikka et tykkää urheilusta niin suosittelen jokun itselle kivan lajin aloittamista ja sinnikkääsi treenaamista 2-3 viikkoa. Kummaasti asia saattaa muuttua sen jälkeen. Kerroin tämän, koska tiedän mistä puhuhn.

Itse olen kyllä aina harrastanut kuntourheilua ja ymmärrän ettei se kaikkia kiinnosta. Adrenaliini kuitenkin vaikuttaa kaikkkiin ihmisiin samalla tavalla ja urheilu (siis kunnon hikiurheilu) vapautta sitä parhaiten. Itelleni se on ollut vaikeina aikoina todella tärkeä.

Kunnon rasittava urheilu antaa myös hyvät yöunet ja sekin parantaa elämänlaatua.

SUOSITTELEN LÄMPÖMÄSTI. Kokeile edes.

on kamalaa pakkopullaa, ällöttävää hikoilua.

Vierailija
24/26 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai yrittää kokeilla ;) Onko sulla juuri nyt jotain lääkityksiä ja oletko voinut esim. pienentää niitä urheilun myötä?

Vierailija
25/26 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sivuvaikutuksia? Kuinka kauan olet syönyt ja minkätyyppisiin oireisiin? Onko ollut jotain fyysisiä kiputiloja joihin C olisi auttanut?

Terv tosi kiitollinen tiedoista!

Vierailija
26/26 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin liikuntaa, rentoutumista ja mieti työsi positiivisia puolia ja keskity niihin. Lääkkeet on minusta hyvin pitkälle vain "silmänlumetta" eli oireita hoidetaan mutta ei syytä. Lääkkeillä et voi korjata itseäsi oikeasti.