Taas se inhottava aika alkaa
Ääh, taas alkaa se kylmä ja pimeä, inhottava aika. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän Suomen talven pimeyttä ja kylmyyttä. Selviytymisvinkkejä kehiin! Itse kääriydyin just vilttiin kirja kädessä.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Hämärä ja rauha lataavat suomalaisen akkua. On hiljentymisen aika.
Mitä hittoa? Ei meillä yksikään työnantaja salli mitään akkujen latausta vaan pitää samaan tyyliin hampaat irvessä jaksaa kesät talvet. Kunpa talvella saisikin nukkua pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa? Ei meillä yksikään työnantaja salli mitään akkujen latausta vaan pitää samaan tyyliin hampaat irvessä jaksaa kesät talvet. Kunpa talvella saisikin nukkua pidempään.
Teet töitä siis 24/7. Muhkeat tulot kunnan verotilaston kärjessä!
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin myös viltin ympärilleni.
Otin d vitskulan
Ota myös K vitamiinia ja magnesiumia. K vie Dn oikeaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet töitä siis 24/7. Muhkeat tulot kunnan verotilaston kärjessä!
Mene haastamaan riitaa muualle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkasvalolamppu, teetä ja runsaasti ulkoilua. Viikon reissu marraskuussa. Sauna ja kylmävesiuinti (vielä ei ole avantoa),.
Teessä on kofeiinia joka takaa sen että tulee onnettomat yöt
Oletkos kokeillut vihreää teetä? Minä olen muutaman kerran sillä opetuksella, että kiitos ei enää ikinä:) Iltaisin ei enää minään vuodenaikana mitään muuta kuin rooibosta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä on ihmisen parasta aikaa, mutta johtuu varmaan siitä että olen syksyllä syntynyt. Mulla energiat virtaa ja nautin elämästä:)
Olen syntynyt toukokuussa ja pimeä aika ei ole lainkaan minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmyys ei sinällään häiritse kovinkaan paljon, mutta tämä ikuiselta tuntuvat pimeys lokakuusta helmikuuhun kyllä iskee joka vuosi entistä pahemmin. Aina pimeää, aina yksinäistä. Uusi vuosi helpottaa asiaa jonkin verran, mutta siihen on vielä melkein kolme kuukautta aikaa.
Jankuti jankuti jankuti yhyy yhyy..................
Vielä kun sanot "en kestä ja sika sitä, sika tätä" niin olet saanut typeryspalkinnon.🏆
Itke lisää toi on kivaa katsottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä on ihmisen parasta aikaa, mutta johtuu varmaan siitä että olen syksyllä syntynyt. Mulla energiat virtaa ja nautin elämästä:)
Olen syntynyt toukokuussa ja pimeä aika ei ole lainkaan minun juttuni.
Kerrotko vielä parisataakertaa et varmasti kaikki ymmärtää
Päinvastoin nyt alkaa se paras aika. Ihmiset rauhoittuu kun pimeys ja kylmyys laskeutuu. Kesällä inhottaa se riekkuminen ja jatkuva pöhinä.
Lokakuusta maalis-huhtikuuhun paljon lepoa ja hämärää valoa. Kaikki vapaa- aika zzz ja sillai yksi tai rinnakkai.
Vierailija kirjoitti:
Tammikuu on hirvein. Ja ehkä vielä helmikuukin. Maaliskuussa alkaa jo kevät tultmaan pikkuhiljaa.
Tammikuussa kummasti jo piristää kun puolessa välissä alkaa näkyä jo päivän piteneminen, pimeys poistuu kun tulee lunta. Sensijaan joulukuu on se kaikista pahin ja jo marraskuu. Ylipäätään joulun aika ja hössötys masentaa, vettä sataa, rapa lentää eikä näe pimeässä edes omia käsiään. Mutta onneksi 4 kuukauden päästä alkaa olla jo aika valoisaa. Pimeä aika kestää vain vähän aikaa.
Teessä on kofeiinia joka takaa sen että tulee onnettomat yöt