Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Miten nukuit? Itse huonosti.

Vierailija
11.10.2026 |

Onpa tylsän näköinen sää ulkona.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, nukuin hyvin. 

Olen kärsinyt unettomuudesta aiemmin. Minulla on unilääkettä varalla. Varmaan tieto siitä, että tarvittaessa voin ottaa unilääkettä, auttaa nukkumaan paremmin. 

Vierailija
22/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi syy kännäämiseen on huonosti nukutut yöt. Aikansa sitä kestää, mutta "pakko" päästä välillä tuulettumaan. Nukuin sitten varmaan tajuttomana. 

Kuulemma yksi syy muistisairauteen on huono uni. Syvässä unessa ihminen nukkuu täysin tajuttomana. Selkäydinneste huuhtelee aivoista pois päivän aikana sinne kertyneet moskat.

Mutta kännissä nukkuessa ne unennäkemiset jäävät sitten pois. Ne tulee sitten kun pää on selvä. Ja mulla ne tulee sitten kertoimella. - Ei järjen hiventäkään niissä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

89 pistettä eli minulle aika hyvä. Cpap laite antoi harvinaisen täydellisen tuloksen, 0,0 tapahtumaa, eli en meinannut kertaakaan tukehtua, vähän päälle täyden vaaditun 7 tuntia oli maski naamassa täydellisen tiiviisti, eli vuotokin tasan nolla litraa.

Vierailija
24/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko huonosti. Sain kyllä nukuttua, mutta katkonaisesti. Ihme paniikinomaisia heräilyjä kokoajan. Jotenkin la-su-yönä usein näin. Yritän saada vielä hetken edes unta.

Vierailija
25/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonosti. Flunssan paskiainen yskänpuuskineen valvotti ja kaikki muu siihen liittyvä.

Vierailija
26/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/27 |
11.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin huonosti. Ehkä siihen tottuu aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän