NAISET: Onko muotia pitää treenitrikota päällä joka paikassa?
Olen katsonut että nyt naisilla muotia pitää päällä kaunista puseroa/takkia ja siihen tyylikkäät kengät mut kokonaisuus pilataan jollain mustilla treenitrikoolla??!! Sama kans kun naiset pitää töissä treenitrikoita tai se että käyttävät niitä joillain kauppareissulla tai vapaa-ajalla niin että jotkut valkoiset ICIW sukat vedetty mustien treenitrikoiden päälle niin todella oksettava näky...YÖK
Kommentit (72)
Ei ole muotia. En käytä muualla kuin urheillessa. Muulloin normaalit vaatteet päällä.
Tyylitöntä se on, kuin lähtisi pitkät kalsarit jalassa liikenteeseen.
Taas tää sama aloitus. Jankuti jankuti.
Käytän treenitrikoita salilla. Mutta koska ruokakauppa on salin vieressä, käyn siellä salilta tullessa, joten voit nähdä minut trikoot päällä sielläkin. Sorry siitä.
Jos on hyvännäköinen ja kauniinmuotoinen, saa ja pitää käyttää!
Olenkin ihmetellyt näitä joitakin hielle löyhkääviä kaupassa kävijöitä. Eivätkö käy suihkussa treenin jälkeen?
Normipoisto
#asiatonjankutus
Heippa tolvana 🙋🏻
En tiedä onko sinänsä muotia, mutta ihmisten tavat pukeutua ovat muuttuneet. Ennen pukeuduttiin kontekstin mukaan. Juhliin juhlavaatteet, biitsille uimapuvut, kotona lökövaatteet, julkisille paikoille siistit ja peittävämmät vaatteet ja liikuntaa harrastaessa urheiluvaatteet. Ihmisillä ei ollut vaikeuksia vaihtaa vaatteitaan tilanteen mukaan, eli jos kävit salilla hikoilemassa, vaihdoit ennen kauppaan menoa puhtaat ja siistimmät vaatteet. Nyt ihmiset voivat pukeutua kaikissa tilanteissa urheilu- tai lökövaatteisiin. Julkisissa puistoissa ollaan narubikineissä, juhliin mennään oloasussa jne.
Huomion haku ja oma mukavuus.
Niistä on nykynainen tehty.
Nyt muotia?
Näinhän se on ollut varmaan 20 vuotta ..
Ennemmin näin, kuin sellaiset kamalat kaapufarkut jotka peittävät kaikki muodot.
Kiva että naiset tarjoavat silmänruokaa ja runkkumateriaalia ihan ilmiseksi. M43
Vierailija kirjoitti:
Käytän treenitrikoita salilla. Mutta koska ruokakauppa on salin vieressä, käyn siellä salilta tullessa, joten voit nähdä minut trikoot päällä sielläkin. Sorry siitä.
Et vaihda hikisiä treenitrikoita pois treenin jälkeen?
Ooksä ap, rys sä vai pakkomielteinen, kun jauhat samaa aloitusta päivästä toiseen?
Sehän ei kuulu sinulle tippaakaan mitä muut pukevat päällensä. Sinä puet mitä sinä haluat ja mihin sinulla on varaa, toiset mihin heillä.
Miksi minun pitää katsoa niitä perseitä kaupassa?
Hyvältähän ne näyttää. Olen nähnyt jopa yökerhossa nuorella naisella treenitrikoot 👍
Vitt uako se sulle kuuluu ap? Pidä huoli omasta ulkonäöstäsi ja hygieniastasi. Näytät ja haiskahdat todennäköisesti paljasperseiseltä, huonohampaiselta puliukolta.
Ne on mukavat. En pukeudu sinua varten eikä maailmani muutenkaan pyöri sinun kyrvännuppisi ympärillä.
Ja: mulla on seuralainen, mutta sulla ei. Se liittyy siihen että käyttäydyt huonosti naisia kohtaan ja olet tyhmä. Luuseroit itsesi ettet vain joudu pahimpien pelkojesi kanssa naamatusten. Pahin pelkosi on, että muut nauravat sinulle ja totaaliselle kyvyttömyydellesi.
Mitäs se sinun tyhmää pää koppaasi vaikuttaa miten naiset pukeutuu. Tuskin itselläsikin on mitään viimeisintä huutoa olevat trendipellen kuteet. Joten anna naisten pukeutua kuin he itse haluavat. Tunge ensi kerralla pää perseeseen tai huppu niin tiukkaan pään ympäri ettet näe yhtään mitään mitä ympärilläsi liikkuu. Sataman tunari idiootti! 🤬🖕🖕🖕
Jaa