Hyvä auto 30 000€ budjetilla?
Suositelkaas;
-Farmari tai katumaasturi
-Mielellään pienehkö kulutus
-Nätti katsella
-Webasto
-Hyvä ajaa
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköauto ei oo sitten vaihtehto (Terveisin aloittaja)
Ollaan nyt katottu VW Golf variant. Mimmosii noi 1.5 tsi koneet on onko luotettavia??
Ahdettu kone ei ole luotettava, voitelun kanssa tulee helposti ongelmia. Tästä syystä japanilaiset valmistajat eivät ole lähteneet turbomoottoreihin.
T: Raimo-Einari, 76v tepoilin paarin nurkkapöydästä.
Kalenteri on jämähtänyt seinällä vuoteen 1979 samoin kuin asiakaskuntakin
Kuinkahan moni sitä käyttää tyhjäkäynnillä sekä ennen että jälkeen ajon öljyn siedettävän lämpötilan takia? Tuskin kovin moni eli voitelussa tulee ongelmia.
Tosiaan, vielä 1970-luvulla nämä "asiantuntijat" pelottelivat turposaapin ahtimen laakerien korkkaamisella ellei maantieajon jälkeen istu viittä minuutta autossa kone tyhjäkäynnillä kunnes lämmöt tasaantuvat.
Ne olivat niitä aikoja ne. Ajatella että niistäkin on jo melkein 50 vuotta.
Tuulilasin päätoimittaja kyllä sanoi samaa kymmenisen vuotta sitten. Ahdin kuumentaa öljyn ja ennen ajoa tarvitsee öljyn esilämmityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ford Mustang mach e 🐎
Olin näin monta vuotta vanha kun minulle selvisi että nämä Fordin sähkövatkaimet ovat oikeasti VW:n ID-mallien pohjalle rakennettuja ja että Ford aikoo seuraavaksi "palata" henkilöautomarkkinoille pellittämällä uudelleen Renaultin EV-malleja
Jostain syystä minä ostan volkkarit volkkareina ja rellut relluina enkä koe saavani mitään lisäarvoa siitä että joku liimailee sinisen ovaalin keulalle.
Mustang Mach-E on itse asiassa tehty täysin Fordin omalle GE1-alustalle. Puheet Volkkarin tekniikasta menevät helposti sekaisin Fordin uudempien sähköautojen kanssa.
Ford käyttää Volkswagenin alustaa (MEB) uudemmissa Ford Explorer- ja Ford Capri -sähköautoissaan, mutta Mustang Mach-E on alusta loppuun Fordin omaa käsialaa.
Vierailija kirjoitti:
Ford Mustang mach e 🐎
Paitsi että kyseinen auto on teknisesti paska, niin se on myös aivan järkyttävän ruma.
Halpa on häilyvä käsite. Tänään kävin kiertelemässä muutaman autoliikkeen. Ei niitä suht vähän ajettuja sähköautoja mitenkään ylettömän halvalla saa. Hinnat menevät sinne 30 000 - 40 000€:n tietämille.