Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon itseäni vihaankaan.

Vierailija
03.10.2008 |

Hain kännykän huollosta ja huomasin, että kaikki viestit olivat hävinneet. Kauhea itkukohtaushan siitä syntyi. Rauhoituin kun aloin mättämään suklaarusinoita naamaani. Hyi helvetti, että ihminen voi olla sairas. Toisaalta ihan hyväkin, että ne viestit ovat poissa. En olisi itse niitä ikinä voinut poistaa. Viestejä oli useita satoja, suurin osa häneltä jota rakastin. Nyt viestimuisti on tyhjä, niinkuin elämänikin. Ne viestit muistuttivat, että minullakin oli joskus elämä. Nyt olen yksin, yksin, yksin. Eikä minulla ole minkäänlaista kiinnostusta tehdä asialle mitään. Ruoka lohduttaa, ette usko miten paljon se lohduttaa. Huomasin, että olen taas lihonut. Miten paljon itseäni vihaankaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit jalkaan, väriä naamaan ja paikallispubiin muutamalle oluelle. Siitä se elämä taas iloksi muuttuu.

Vierailija
2/2 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan oli vaan hyvä asia! Ymmärsin siis että et enää ole suhteessa sen kanssa, jota rakastit. Ihan turha silloin säilyttää niitä viestejä, ne vaan estää pääsemästä eteenpäin elämässä. Nyt voit aloittaa puhtaalta pöydältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla