Näin yli viisikymppisenä
Sitä huomaa sen kuinka väärin on elänyt. T.valis
Kommentit (58)
Miksi pitää kertoa ihan kaikki, etkö saa enää tyydytystä siitä, että olet kertonut jo lähes kaikki asiasi?
Yllättävää että noin monisairas ja vammainen on vielä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Eniten näin yli viisikymppisenä surettaa se, miten tuli elettyä elämä toisten ehdoilla. Tein aina niinkuin joku toinen halusi tai oli vain velvollisuus tehdä. En koskaan tehnyt oman tahtoni mukaan.
- kiltti kympin tyttö -
Minulla on vanhat vanhemmat, jotka vieläkin yrittävät määräillä minua, 50v. "lastaan". Jos heille sanoo vastaan, vika on tietenkin minussa. Olen "niin hankala, herkkä ja itsekäs". Tietenkin, koska en ole kuin he tai sellainen, kuin he haluaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei liity sairauksiini eikä lihavuuteen.ap
Eipä yllätä.
Tämä liittyy isompiin asioihin.ap
Ole ystävällinen äläkä pilaa muiden päivää niistä avautumisella. Ketään ei kiinnosta.
Kiitos.
Kenen mielestä sitten olet elänyt väärin ja millä tavalla väärin?
Vierailija kirjoitti:
Eniten näin yli viisikymppisenä surettaa se, miten tuli elettyä elämä toisten ehdoilla. Tein aina niinkuin joku toinen halusi tai oli vain velvollisuus tehdä. En koskaan tehnyt oman tahtoni mukaan.
- kiltti kympin tyttö -
Kuka pösilö hänenkin kokemustaan alapeukutti?
Eri
Eli mitään ei tapahdu. No niin Valis, teepä seuraava aloitus.
Eläkkeellä alkaa bailaus ja Valis ottaa nuoren rakastajan. Näistä sit tekee videoita tubeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kiltti kympin tyttö -
Kuka pösilö hänenkin kokemustaan alapeukutti?
Eri
Taatusti joku, joka joko on itse vaatinut jotain toista elämään tietyllä tavalla tai joku, johon muuten ns. osui ja upposi ja kärsii siitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en olisi? Samoja sairauksia on isällänikin.ap
Vierailija kirjoitti:
Kas, niinhän se olikin🙄
Tämä siis numero 51. Meni näköjään jollekin oikein reilusti ihon alle. Hyvä😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko hän ylipainoinen? Se näet lisää riskejä. Ikä toki myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko hän ylipainoinen? Se näet lisää riskejä. Ikä toki myös.
Ei ole.ap
Mitä ne korjaamattomat virheet ovat, joita pääsee vasta eläkeiässä ja miehettä työstämään?
- kiltti kympin tyttö -