Näin yli viisikymppisenä
Sitä huomaa sen kuinka väärin on elänyt. T.valis
Kommentit (58)
Jotkut ei edes elä edes keski-ikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä. Silti jankutat, kuinka et enää välitä muiden mielipiteistä. Että pöpelikköön menee sekin väite.
Itse olen tämän huomannut. Vanhana, sitten eläkkeellä, kun saa itsenäiset tulot nämä virheet pystyy korjaamaan. ap
Mikä estää sinua esim. huolehtimaan terveydestäsi ja vaikkapa laihduttamaan juuri nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä. Silti jankutat, kuinka et enää välitä muiden mielipiteistä. Että pöpelikköön menee sekin väite.
Itse olen tämän huomannut. Vanhana, sitten eläkkeellä, kun saa itsenäiset tulot nämä virheet pystyy korjaamaan. ap
--- Tee jo tänään se, minkä ajattelit jättää huomenna tekemättä. ---
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei liity sairauksiini eikä lihavuuteen.ap
Eipä yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei edes elä edes keski-ikään.
Totta, moni elää jopa 100-vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei liity sairauksiini eikä lihavuuteen.ap
Eipä yllätä.
Tämä liittyy isompiin asioihin.ap
Et sä niitä lapsia edelleenkään tule lisää saamaan ja aloittamaan someäitiyttä. Kadehtiminen siis jatkukoon, kun ei asiaa hyväksymään pysty.
Vierailija kirjoitti:
Et sä niitä lapsia edelleenkään tule lisää saamaan ja aloittamaan someäitiyttä. Kadehtiminen siis jatkukoon, kun ei asiaa hyväksymään pysty.
Tämä on menneisyyden asia.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sitten ajattelit muuttaa sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sitten ajattelit muuttaa sen?
Se vaikuttaa nykyisyyteenkin. Olisi se mahdollista muuttaa, jos yksin, ilman miestäni eläisin.ap
Sairaudet ja ylipaino eivät ole isoja asioita? Jaahas.
Vierailija kirjoitti:
Sairaudet ja ylipaino eivät ole isoja asioita? Jaahas.
Onhan ne mutta tämä on toisenlainen, iso asia.ap
Valiksen vihjailuketju, jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Valiksen vihjailuketju, jälleen kerran.
Vihjailuketju. :D
Uusi konsepti keskustelupalstalla!
Onko tämä jokin seuraleikki, missä kukin arvailee vuorollaan mistä voisi olla kyse?
Eihän sun pitänyt enää välittää, mitä mies ajattelee tai sanoo. Tai ainakin välillä asia oli näin. Ensin kerroit, kuinka mies ei tykkää esim. siitä, kun pelaat tai että kävisit yksinäsi baarissa, konserteissa tms. Sitten taas kerroit, kuinka et välitä yhtään siitä, mitä mies ajattelee tai sanoo. Nyt sitten pitää taas odottaa, että voi tehdä jotain koska miehen takia et voi. Ottaa siitä nyt selvää, mikä sitten pitää milloinkin paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun pitänyt enää välittää, mitä mies ajattelee tai sanoo. Tai ainakin välillä asia oli näin. Ensin kerroit, kuinka mies ei tykkää esim. siitä, kun pelaat tai että kävisit yksinäsi baarissa, konserteissa tms. Sitten taas kerroit, kuinka et välitä yhtään siitä, mitä mies ajattelee tai sanoo. Nyt sitten pitää taas odottaa, että voi tehdä jotain koska miehen takia et voi. Ottaa siitä nyt selvää, mikä sitten pitää milloinkin paikkansa.
Tämä nyt on niin iso asia että on otettava miehenkin mielipide ja muutaman muun ihmisen mielipide huomioon.ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jokin seuraleikki, missä kukin arvailee vuorollaan mistä voisi olla kyse?
Sitähän se. Valis nauttii saamastaan huomiosta, siksihän se näitä tekeekin ( ei ole siis ensimmäinen tällainen ketju). Kihertelee itsekseen, kun saa vedätettyä. Ja mahdollisimman pitkään.
Mitäs uutta tässä muka on? Liittyy taatusti joko siihen väitettyyn omaelämäkertaan, tubetukseen tai molempiin. Kumpaakaahan ei just mies ei ole hyväksynyt. Tai sitten adoptiolapseen. Onhan näitä.
Kokonaisuutena arvostellen elämäni on mennyt moni0saajana, kaikki pyrkimykseni ovat aina valuneet hukkaan, nolla tuloksena. Seinä vastassa joka asiassa, ei ole ollut menestystä missään asiassa, mutta kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin vastoinkäymiset ja takaiskut on kyllä osuneet minun kohdalle, joten tase on raskaasti miinuksella minun elämässä!