Netflixin Cunk on Earth :D :D :D
Ihan mahtava "dokumenttisarja", olen katsonut nyt 3 jaksoa putkeen ja nauranut ääneen 😂😂
Kommentit (14)
Typerä ohjelma. Katsoin viis minuuttia ja totesin, että ei hemmetti. Ei jaksa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Typerä ohjelma. Katsoin viis minuuttia ja totesin, että ei hemmetti. Ei jaksa katsoa.
Toka jakso oli paras 😂
Aivan mahtavaa leikittelyä sanoilla ja juuri sopivan ivallinen! Miten pokka pitääkin niissä haastatteluissa?!
Kannatta tsekata Konttori myös siinä tapauksessa
Vierailija kirjoitti:
No, ei tietenkään kaikkiin pure samanlainen huumori, muhun tämä iski täysin. 😅
Ap
Kiitti vinkistä. Täytyykin vilaista.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa leikittelyä sanoilla ja juuri sopivan ivallinen! Miten pokka pitääkin niissä haastatteluissa?!
Sitä minäkin 😂 ja googlasin, niin ne asiantuntijat, arkeologit ja historioitsijat ovat ihan oikeasti asiantuntijoita. Pisteet että ovat suostuneet ohjelmaan mukaan täydellä pokalla 🤣
Ap
Tykkäsin. Upposi hyvin tällaiseen akateemiseen joka inhoaa akateemista pönötystä.
Historiadokkareiden Ms. Sacha Baron Cohen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kertoo?
Ihmiskunnan historiasta. Mutta hmm, vähän omintakeisella otteella. 😂
Eka jakso ei ollut ihan niin hyvä kuin loput, mutta nauroin mä siinäkin, eli ei kantsi heti luovuttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Historiadokkareiden Ms. Sacha Baron Cohen.
No joo, totta! 😂
Ap
Itse aloitin myös tänään katsomisen.
Ja voit kuvitella alkuhämmennyksen, kun luulin alkavani katsoa ihan oikeaa dokkaria...