Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin "mummokärryn"

Vierailija
10.10.2026 |

Johan helpottui kaupassakäynti.

Mulla on keuhkosairaus ja pääsen kyllä kauppaan kävellen, mutta taakan kanssa kävely on mahdotonta takaisin. Ei enää!

Kotiinkuljetuskin toimii, mutta vain yhdessä kaupassa on se palvelu. Nyt on taas valinnanvaraa, kun tavarat kulkee pyörillä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hyviä!

Vierailija
2/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä on pappakärry eli rollaattori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kauan. Ei ole sairautta. Ei ole autoa, niin joskus isommat ostokset taikka painavimmat kuljetan kärryllä.

4/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin äiteelle toissapäivänä sen pappakärryn, ku löytyy kirpparilta tosi edullisesti 😃 Maksoi se sen kyllä heti takaisin ku haki

Vierailija
5/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin jo aikanaan kun useamman lapsen kanssa kävin huvipuistoissa yms. ja nuorinkaan ei tarvinnut enää rattaita. Kärryyn mahtui juotavaa, naposteltavaa ja vähän vaihtovaatteita. Viime kesänä oli mukana Kolmårdenin reissulla.

Vierailija
6/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hyvä ostos. :) Olen itsekin miettinyt tuota, koska olen jo pitkään ollut kyllästynyt isompien kauppakassien kantamiseen. Jaksan kyllä, mutta olen sitten aika poikki sen jälkeen ja usein käsiin sattuu. On pari kroonista sairautta, jotka noita aiheuttaa. Mutta on mulla ehkä vielä pieni kynnys ostaa se, vaikka eihän siinä oikeasti mitään hävettävää ole, tietenkään. Ikääkin on jo pian 60, joten kyllähän tässä "mummoikäisiä" jo ollaan. :)

Vierailija
7/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan jo parikymppisenä kuljetin isot painavat ostokset kaupasta mummokärryllä, ovat todella kätevät! :) 

Vierailija
8/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi katselin nuorella naisella kauniin punaista ostoskärrryä marketissa. Jos hän olisi ollut lähempänä olisin kysynyt mistä hän on sen ostanut. Mustia ja harmaita näkyy paljon, valkoisiakin, mutta itse haluaisin jonkin nätin värisen. 

Vierailija
9/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liikun pyörällä, niin saa kaikki ostokset siihen. Sitten jos pyöräily jostain syystä loppuu, niin ostan heti mummokärryn.

N64

Vierailija
10/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään viimeksi katselin nuorella naisella kauniin punaista ostoskärrryä marketissa. Jos hän olisi ollut lähempänä olisin kysynyt mistä hän on sen ostanut. Mustia ja harmaita näkyy paljon, valkoisiakin, mutta itse haluaisin jonkin nätin värisen. 

Valinnanvaraa löytyy niin väreissä kuin malleissakin (ja hinnoissa)

Vierailija
11/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruudullinen?

Vierailija
12/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu nimi vetolaukulla tuo mummokärry. Minä olen 70v mies ja käytän "mummokärryä." Tänäänkin sillä tuli 7kg tavaraa. Jos irroittaa kassin, niin siinä rungon päällä tulee 24pac cokista tai mitä nyt haluaa. Ei pitäis olla mitään hävettävää. Näitähän käyttää nuoriso, kun hakevat pinoittain olutlaatikoita laivalta. Vetolukkua kyllä voi vetää lentokentällä, mutta vetokassilla ei muka kehtaa mennä kauppaan.

Vierailija
13/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta miten sen kärryn saa vedettyä rappusia ylös. Itse asun hissittömässä talossa. 

Vierailija
14/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ruudullinen?

Ei mulla, mutta sellaisiakin on.

Vierailija
15/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummokärry on jees.  Jo nuorempana kävin sen kanssa ostoksilla kun piti hankkia enemmän tavaraa.

Vierailija
16/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemusta miten sen kärryn saa vedettyä rappusia ylös. Itse asun hissittömässä talossa. 

Ei kokemusta ole, mutta niitä on sellaisia kärryjä, joissa pyörät on suunniteltu nimenomaan portaiden kulkua ajatellen.

Vierailija
17/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako mummokärryä olet ostanut kun taas piti tulla tänne ilmoittamaan kärryn hankinnasta? Asialla taitaa kuitenkin olla Sanoma, joka kierrättää vanhoja ketjuja  

Vierailija
18/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasvoiman vähenemistä sen takia ettei enää kanneta kauppakasseja on ihan tutkittu. Luuliko ap oikeasti että kun on helpompaa, on terveellisempää?

Vierailija
19/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako mummokärryä olet ostanut kun taas piti tulla tänne ilmoittamaan kärryn hankinnasta? Asialla taitaa kuitenkin olla Sanoma, joka kierrättää vanhoja ketjuja  

Onko sulla kaikki kotona? Vai onko sun elämän sisältö vain tätä palstaa? Tai molempia?

Vierailija
20/49 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyotsn ostit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi