Olen niin saatanan kyllästynyt työpaikkailmoituksen jotka alkavat sanoilla ”Tule rakentamaan kanssamme tarinaa…”
Kommentit (24)
Hei
Tarvitsemme työntekijää tällaiseen ja tällaiseen tehtävään. Jos osaat ennestään tätä tai sinulla on tällainen koulutus niin olet työhön sopiva. Laita hakemus työdodistuksineen tähän osoitteeseen: xxxx@uuu.fi
Mikä tällaisessa työnhakuilmoituksessa olisi vikana? Miksi pitää tehdä koko hommasta yhtä leikkimistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas oon niin saatanan kyllästynyt siihen, etteivät aloittajat viitsi oikolukea aloituksistaan edes sitä perkeleen otsikkoa!
Me kaikki emme ole mummoja jotka yhdellä sormella tietokoneella naputtelevat ja kolmeen kertaan tarkistavat kaiken, vaan sanelemme puhelimeen ja annamme mennä.
Ilmankos noissa monissakin eri ketjujen kommenteissa onkin ihan älytöntä sontaa jauhettuna.
Älkää lukeko niitä ilmoituksia jos ne aiheuttavat teille noin paljon mielipahaa. Selvästikään kyseiset työpaikat eivät ole teille oikeita.
Ehkä jostain liitosalueen teollisuushallin seinästä löytyy kellastunut lappu jossa haetaan raitista trukkikuskia viikonlopputyöhön. Siinä on teille duuni.
Tule tiimipelaajaksi näköalapaikalle.