Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita pitkäaikaistyöttömiä joita ei enää kiinnosta mitä Suomelle käy?

Vierailija
10.10.2026 |

Minä olen lakannut pätkääkään välittämästä mitä Suomelle tai ylipäätään millekkään maalle käy. Olen käpertynyt omaan pesääni enkä suunnittele tulevaa. Tuskin edes äänestän ensi vaaleissa. 

Kai tämä asenne johtuu siitä kun on syrjäytynyt, ei vain jaksa välittää mistään.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muo kiinnostaa sen takia, että on jälkikasvua. Muuten ei kiinnostaisi pätkääkään.

minun jälkikasvu kasvatetaan nauraa ajatukselle isänmaa ja äidinkieli. allways look after the number one

Miksi sulla olla hoono soomen keeli? Ollako ruskkii keeli parempi?

Vierailija
22/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kyllä, mutta enpä minä siihen voi juuri vaikuttaa. Äänestää toki voin, mutta enpä usko, että sillä asiat enää toiveikkaammaksi muuttuu.

Niin, asut maassa, jossa äänestämällä todella ei voi vaikuttaa. Meillä täällä Suomessa voi. 

Suomessa olen asunut koko ikäni. En vain enää luota siihen, että mikään hallitus tekisi inhimillisiä päätöksiä nyt, kun ovat päässeet ei-toivotun kansanosan hävittämisessä vauhtiin ja saaneet sille hyväksyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muo kiinnostaa sen takia, että on jälkikasvua. Muuten ei kiinnostaisi pätkääkään.

minun jälkikasvu kasvatetaan nauraa ajatukselle isänmaa ja äidinkieli. allways look after the number one

No, muuttakaa pois sitten. Mutta ei siellä uudessa maassakaan tuosta asenteesta innostita. 

jos siltä tuntuu. maailmankansalaisia, englanti taittuu ku suomenkieli eikä ole pelkoja vieraista kansoista. missä maassa ? kaksois kansalaisuushan on ihan arkipäivää.

Vierailija
24/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisivatko sinule työssäkäyvät joita ei enää kiinnosta miten Suomen käy.

Todellisuudessa jokainen vakityössä käyvä on juuri niitä "hyvätuloisia" joiden palkkatuloista nyhdetään kaikki uudet välilliset ja välittömät veronkorotukset, sähkön ja siirtomaksujen korotukset, törkeän hintainen polttoaine, jopa hevonperseen luonnonpuistojen parkkipaikolle leviävät maksut ja yleisesti kaikkeen elämiseen kohdistuva inflaatio.

Yhdessäkään läntiseen eurooppaan kuuluvassa maassa ei koulutetun keskiluokan ostovoima ole niin alhainen kuin Suomessa ja monet ex itäblokin maatkin ovat menneet ohi. Silti valtion ja ulkomaisen pääoman vaatima raha nyhdetään yksinomaan näiden palkkatuloista. Eihän sitä keneltäkään muultakaan voi ottaa. 

Köyhät ovat Suomessa jo niin köyhiä että EU on antanut huomautuksia kestämättömän alhaisesta sosiaaliturvasta ja rikkaita on niin merkityksettömän vähän ettei niiden veropohja riittäisi mihinkään edes siinä tapauksessa että oikeasti rikkaat edes maksaisivat euroakaan veroja Suomeen.

Vierailija
25/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti täysin omavarainen? Koska jos minkäänlaisia työttömyystukia tai vastaavia saat, niin pitäisi Suomen tilanne hyvinkin kiinnostaa.

Vierailija
26/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä eikä kiinnosta miten käy. Mädät rakenteet joutavatkin romahtaa.

Vierailija
27/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tro leille tiedoksi, että teillä voi aina mennä huonommin, kun itänaapuri vyöryy tuosta rajan yli. 

Vierailija
28/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla olla hoono soomen keeli? Ollako ruskkii keeli parempi?

en tiiä edes miten ne kryyliset aakkoset taipuu. ei kiinnosta venäjäkään eikä ainakaan pummi yäkraina. mitä mää huonompaan vaihtaisin? monta parempaa löytyy

Vierailija
29/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaisuutesi ei kiinnosta? 

Vierailija
30/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille tro leille tiedoksi, että teillä voi aina mennä huonommin, kun itänaapuri vyöryy tuosta rajan yli. 

voiko? jos elää jo helvetissä.

Vierailija
31/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muuttaa kullaks. kyllä kainoja löytyy jossei ole pää omassa perseessä

Vierailija
32/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, ei paljo kiinnosta sekään olisinko venäläinen, samaa paskaa.

Vierailija
33/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

imekää te googlee ja nauttikaa itsenäisyydestänne

Vierailija
34/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmotin sut, Ig or. 

Vierailija
35/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi vaihtelua tähän kun ei missään voi käydä eikä mitään tapahdu kun ryhtyisi venäläiseksi. Voisi innostua opiskelemaan Venäjää, tulisi uudenlaista motivaatiota. Monet babuskat myyvät siellä leipomuksia ja käsitöitä, täällähän se on valvonnan vuoksi mahdotonta. Saisin työllistää itseni niinku olen toivonut.

Vierailija
36/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaisuus on järjestetty niin ettei ongelmia tule. Tietty jos rahat on kiinni seinissä tai maassa niin voi syyttää vain itseään, kun romahtaa tms.

Vierailija
37/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin hyväksymään tosiasiat ja yksi niistä on se että minulla ei ole paljoakaan valtaa Suomessa. Rahat menee varmasti ja henkikin lopulta. En pysty henkilökohtaisesti oikaisemaan Suomen kurssia. Toivoa ei silti pidä menettää. Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.

Vierailija
38/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kutsutaan fasismiksi ja kansallisisosialismiks kun on tää sokee usko omaan valtioon ja kansaan. ei se parane kun kritisoimalla nattttsit

Vierailija
39/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ole 10 vuoteen kiinnostanut. En ole menossa sotaan jos sellainen tulee. Minulla on 100 hehtaaria metsää. Voin piilotella siellä. Sinne on rakennettu korsu jota ei kukaaan löydä. Se pysyy talvellakin lämpimänä kaminan avulla.

et ole sitten kuullut lämpökameroista, drooneista, tms.? Piilosi löytyy kyllä ylivoimaisen teknologian avulla jota valtio käyttää säälimättömästi omaa kansaa vastaan. Tiesithän että valtio on ainakin 50 vuotta edellä teknologian tasossa siitä mikä näkyy meille tavallisille kansalaisille. Kukapa tietää jos vieressäsi seisoo valtion virkamies näkymättömyysviitan suojassa etkä tiedä siitä mitään? Piilokamerat ja mikrofonit asunnoissa on jo ihan vanha juttu.

Vierailija
40/44 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos itärajaa ei olisi, miten maailma avautuisi. Voisi ajella sähköautolla vaikka Tyynellemerelle saakka tai hypätä tuosta vain Helsinki-Pietari-Moskova-Omsk-Novosibirsk-Vladivostok junaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän