Onko täällä muita pitkäaikaistyöttömiä joita ei enää kiinnosta mitä Suomelle käy?
Minä olen lakannut pätkääkään välittämästä mitä Suomelle tai ylipäätään millekkään maalle käy. Olen käpertynyt omaan pesääni enkä suunnittele tulevaa. Tuskin edes äänestän ensi vaaleissa.
Kai tämä asenne johtuu siitä kun on syrjäytynyt, ei vain jaksa välittää mistään.
Kommentit (44)
Suomi ja sen kohtalo sekä tulevaisuus kiinnostaa kovinkin.
Myötätuntoa ei sen sijaan riitä pätkääkään meidän "omille" päättäjillemme, jotka tuhosivat tarkoituksellisesti Suomen ja suomalaisten tulevaisuuden ulkomailta saamansa ohjeistuksen mukaisesti.
Isot pojat antavat ohjeet ja suomalainen päättäjä toimii kuuliaisena sätkynukkena. Halveksittavaa ja inhottavaa.
Heidän kohtalonsa on minulle täysin yhdentekevä. Aivan sama mitä heille tapahtuu, ei kiinnosta.
Päättäjät hylkäsivät oman kansansa joten lienee ainostaan oikeudenmukaista, että kansa hylkää päättäjänsä.
Vierailija kirjoitti:
Jos et äänestä , et voi valittaa, kun Kokoomus ja Persut tulee ja vie loputkin tukesi.
No hyvä niin, siinäpä käpertyy itseensä eikä välitä muusta. Välillä kyllä ajattelen että tulisi sota, niin ehkä alkaisi kiinnostelemaan muukin kuin oma napa
Vierailija kirjoitti:
Muo kiinnostaa sen takia, että on jälkikasvua. Muuten ei kiinnostaisi pätkääkään.
Nekin on erkaannutettu. Sukupuolen arvaatte.
Haluaisin ennemmin työtä ja palkkaa jolla tulee toimeen. Sitä ei näytä Suomesta löytyvän, tuet on pelkkää näennäisetua, ei niillä voi elää ihmismäistä elämää!