Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miestyökaverisi pyytää sinua syömään lounaalla, niin lähdetkö sen enempää miettimättä?

Vierailija
01.06.2007 |

Kerrotko asiasta miehellesi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin kuitenkin miehellä vaikkei mitään kerrottavaa oikeastaan olisikaan.

Vierailija
2/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä näe asiaa niin " isona" , että siitä pitäisi miehelle jotenkin erikseen mainita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella miesvaltaisella työpaikalla, joten jos en söisi miesten kanssa söisin varmaan lähes aina yksin.

Enkä varsinaisesti kertoisi miehelleni. En siksi, että salailisin, vaan siksi ettei siinä ole mielestäni mitään mainitsemisen arvoista. Olenhan yhden tai useamman miehen kanssa syömässä lähes joka päivä. Se olisi mainitsemisen arvoista, jos sattuisin olemaan syömään kahdestaan jonkun naisen kanssa.

Vierailija
4/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerrotko asiasta miehellesi?

Vierailija
5/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miehelleni maininnut kun ei ole mielestäni kertomisen arvoinen asia edes.

Vierailija
6/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sillä kohtaa ajattele onko henkilö mies vai nainen ja meitä voi olla montakin samassa porukassa.

Vierailija:

En kyllä näe asiaa niin " isona" , että siitä pitäisi miehelle jotenkin erikseen mainita.

Vierailija
7/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo menisin ja en tiedä miksi siitä pitäisi erikseen mainostaa, en julista hänelle myöskään jos olen ollut " pirkon" tai " ellun" kanssa syömässä! Miksi sitten mainita että " heeei, kävimpä tänään joukon kanssa syömässä!" . Mieheni varmaan jäisi odottamaan ihan kysymysmerkkinä että " niin? no mitäs joukolle kuului?"

Vierailija
8/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähellä yksi ruokapaikka jossa monet käyvät syömässä. Kun ruokatunti alkaa kysellään kuka lähtee syömään ja mennään sit yhdessä. Jos muita ei olisi lähdössä niin tottakai lähtisin vaikka miehen kans kahdestaan.

Vierailija
9/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus ollut ainoana naisena kolmenkin miehen kanssa samaan aikaan syömässä lounasta! Enkä oo ees kertonu miehelleni mitää!

Vierailija
10/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön joka päivä muutaman miestyökaverin kanssa yhdessä lounasta. Naisvaltainen duuni, mutta näiden miesten kanssa on sama " lounasrytmi" plus että niillä on sata kertaa paremmat keskustelunaiheet kuin mun osaston akoilla.

Vierailija
11/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounasruokalaan syömään kuin kahdestaan miehen kanssa johonkin ravintolaan syömään

Vierailija
12/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni tarjosi kahvit kurssikaverille, joka kaiken kukkuraksi oli nainen... apuva..

Kyllä mäkin lähtisin syömään ja olen niin tehnytkin. Yhden kerran taisin miehelleni mainita ja ihmetteli sitten, että mitäs sitten?

Vierailija
13/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lounasruokalaan syömään kuin kahdestaan miehen kanssa johonkin ravintolaan syömään

Me ainakin ensin mietitään ketkä lähtee syömään ja sitten minne. Pitäiskö todeta, että en mä voikaan lähteä syömään, jos syömään on vain lähdössä yksi lisäkseni? (Näin käy aika usein.) Tai voidaan mennä, mutta pitää mennä sitten vaan ihan johonkin ankeaan paikkaan, ei voida mennä kaksistaan vaikka kiinalaiseen. Sit voitais jos joku muukin tulis.

Ei äiti näitä juttuja.

Vierailija
14/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käymme kyllä isommalla sekaporukalla syömässä.

Vierailija
15/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut muiden kanssa en menisi, olen vähän kranttu kaiken suhteen.

Vierailija
16/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein olen jopa ainoa nainen porukassa - ei mielestäni ole mitenkään omistuista. Lähimmät työkaverit sattuvat olemaan miehiä. Yleensä syömme työpaikan ruokalassa, mutta välillä olen lähtenyt myös kaupungille miespuolisen/-puolisten työkavereiden kanssa lounaalle.

Vierailija
17/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin seurustellut todella mustasukkaisen miehen kanssa, silloin aloin tuntea syyllisyyttä sellaisistakin asioista, joista ei ole syytä.

Minulle vaan tulee sellainen olo, että jos joku kollega tai muu puolituttu pyytää KAHDESTAAN syömään johonkin ravintolaan (ei mihinkään ruokalaan!), niin mietin, että onko ihastunut vai ei. Ja pitäisikö miehelle kertoa vai ei. Toisaalta kun tiedän, että jutussa ei ole mitään kerrottavaa, niin miksi kertoa ja turhaan laittaa miestä ihmettelemään. Sekavaa... ap

Vierailija
18/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tai nainen, kahdestaan tai porukalla. Työaikanani seurustelen työkavereitteni kanssa, koska haluan että työpaikallani on mahdollisimman hyvä henki. Jos toinen ei ehdottele/odota mitään muuta, ei ole mitään syytä ottaa paineita.

Vierailija
19/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAi kertoisin jos työkaveri kertoisi jotain kiinnostavaa, josta haluaisin keskustela mieheni kanssa. Mutta mitään syyllisyyttä en tietenkään tuntisi tai sellaista. En kertoisi että " olin miehen kanssa lounaalla" vaan siitä mitä siellä puhuimme. Valtaosa työkavereistani on minua parikymmentä vuotta nuorempia enkä usko että he katselevat minua sillä silmällä. Ja mitäs siitä vaikka katselisivatkin.

Vierailija
20/23 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka ikinen päivä miesten kanssa lounaalla. Yleensä vielä monen miehen kerralla ja usein olen ainoa nainen. Joskus minä ehdin ensin pyytämään heitä lähtemään lounaalle ja joskus joku heistä ehtii ensin. En ole huomannut mainita tästä miehelleni, mutta eiköhän tuo tiedä kun olen miesvaltaisella työpaikalla. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi