Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme seurustelleet 4kk. Nainen haluaa silti rakastella vain pimeässä?

Vierailija
09.10.2026 |

Hän on laihtunut viimeisen vuoden aikana jo lähemmäs 15 kiloa mikä on hienoa, silti on toki hieman ylipainoinen. Miten saan naisen tuntemaan olonsa itsevarmaksi kanssani? Itselläni se jotenkin aina hieman tappaa seksihalut, kun nainen yrittää peitellä jenkkakahvojaan ja vatsamakkaroitaan, kun rakastelemme? Nainen on 25v. Onko jotain mitä minä voin tehdä miehenä?

M33

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Lisäksi vain peiton alla.

Vierailija
2/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn naapurissa hoitamassa pano hommat.

Vierailija
4/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla h o mo mitään naista ole tai sit olet niin karsean näköinen ettei halua katsella sua.

Vierailija
5/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristele häntä jenkkakahvoista humoristisesti ja sano, että "vielä on vähän painoa pudotettavana". Naiset alapeukuttavat, mutta oikeasti tämä toimii. Nainen on vaikka päivän tai pari syömättä kuultuaan tuon.

Niin ja naisen itsevarmuus perustuu kokonaan miehen mielipiteeseen hänestä. Olen nähnyt naisia, jotka ovat hoikkia ja voisivat olla malleja, joilla itsevarmuus on aivan pohjamudissa. Koita olla kannustava mutta rehellinen.

Mikko44

Vierailija
6/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kävisit parturissa ja kampaisit naamasi. 

Vierailija
7/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette.  Vaihdanko vasemman käteni taas vaan oikeaan.  Eli niin sanoakseni eroan. 

AP.

Vierailija
8/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kehumalla häntä miten pidät kaikesta hänessä ja juuri sellaisena kuin hän on.  Käyttekö saunassa yhdessä? Ota käsistä kiinni ja sano, että voi että kun oot nätti ja ihana.

Vierailija
9/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä voi panna kuin pimeässä.

Vierailija
10/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä me saatiin sun pointista kiinni eli naisten vatsamakkaroista ja ylipainosta. Saatiin siitäkin pointista kiinni ettet ole koskaan oikeasti saanut pi**ua.

Vierailija
11/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko laittaa näin hämärään vuodenaikaan pienen kynttilän makkariin? Laita sinne kynttilä ja sano, että haluat katsella häntä kun siitä tulee niin hyvä olo. Anna hänen vaikka olla vatsallaan ja sivele selkää kynttilänvalossa. 

Vierailija
12/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tosiaan käy saunassa tai suihkussa yhdessä?

Vierailija
13/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi yleistä. 
Olen itse nainen, joka teki noin. Ja nykyään olen estoton ja valot päälläkin toimin. 

Tuolle naiselle on todennäköisesti sanottu monesti rumasti. Ja angsti päällä. 

Se mitä kannattaa tehdä:

Kun näet tai tunnet naisessa sinua mielyttävän kohdan sano se ääneen. Oli tilanne mikä tahansa. Vaatteet päällä tai ilman. 
Esim. Sinulla on kaunis x, pidän tästä kaaresta x, sinun y kiihottaa minua… ja sano, että ei haittaa jos on ryppyjä, laskoksia tai pyöreyttä rakkaassa ihmisessä. Kaunis ja seksikäs niidenkin kanssa. 

Kun aika kuluu, nainen alkaa uskoa, että oikeasti pidät hänen vartalostaan. Ja se tuo rohkeutta luopua siitä itsensä suojelusta ja varautumisesta ja pelosta. 

Vaatii aikaa. 

jos tilanne on superpaha eikä tuokaan auta, joku terapiahomma voi olla paikallaan.. 

Itse olen miehelleni loputtoman kiitollinen. Hän auttoi minut yli kaikesta kehohäpeä shaissesta. Hän vapautti minut ja seksuaalisuuteni. Tällaiset miehet ovat aarteita. 

Vierailija
14/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan ettei hänen tarvitse piilotella itseään sinulta. Älä tee sen enempää, painostaminen on pe rseestä. 

Vierailija
15/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi panna valot päällä?

Vierailija
16/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M27/M31/M33/M42 -vaj akin jankkaus mielikuvitusnaisesta osa 83668707. Miten monta kerkee taas viikonloppuna tehdäkään?

Vierailija
17/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihana kun mietit tätä. Vaikutat hyvältä mieheltä. 

Vierailija
18/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi panna valot päällä?

Nääh koko aloitus oli pelkkää naisten haukkumista jossa pääasia oli tosiaan vatsamakkarat ja ylipaino. Ap on in c eli, jokainenhan sen tajuaa.

Vierailija
19/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puristele häntä jenkkakahvoista humoristisesti ja sano, että "vielä on vähän painoa pudotettavana". Naiset alapeukuttavat, mutta oikeasti tämä toimii. Nainen on vaikka päivän tai pari syömättä kuultuaan tuon.

Niin ja naisen itsevarmuus perustuu kokonaan miehen mielipiteeseen hänestä. Olen nähnyt naisia, jotka ovat hoikkia ja voisivat olla malleja, joilla itsevarmuus on aivan pohjamudissa. Koita olla kannustava mutta rehellinen.

Mikko44

Tuo sai minut lähtemään edellisestä suhteesta. Jälkeenpäin mies sanoi että juttu oli pelkkä vitsi. Mutta minä otin sen tosissani kommenttina etten kelpaa. Eli sano noin vain jos haluat kertoa naiselle ettei hän kelpaa ja että hänen on parempi etsiä mies jolle kelpaa 

Vierailija
20/27 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et itse ole semmoinen adonis kuin mitä kuvittelet.. Ei ehkä halua nähdä sinua ilman vaatteita valot päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä