Naiset! Voi kunpa te ymmärtäisitte, että tässä on monien miesten mielestä kympin nainen!
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/272630af-4db7-421f-b23f-139753ff4bf9
👍
On muuten tosi nättikin! 😍
Kommentit (461)
Aika halvalla saa jos vaan kympin maksaa.... Siitä vaan iskekää kiinni kaikki peräkammarin pojat.
Voi ap! Mistä teitä noin saatanan tyhmiä miehiä riittää?
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt toki mikä tekee apstä tyhmän
Niin kunpa se mieskin on samaa ikää ja kokematon niin se olisi sinunkin hyvä tietää mitä naiset haluaa kun itseään säästävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuvittelee, että kaikki naiset ovat seksuaalisesti frigidejä ja uskovaisia hamaan hautaan asti. Mietin, mitä tuo 19-vuotias naikkonen tuosta haastattelusta oikein sai -paitsi saatanan tyhmän ap:n ihailun ja aloituksen. Onko sinusta 19-vuotias kypsä avioitumaan?
MINÄ en halua miestä, jonka naisihanne on tällainen nainen.
Miehet saa toki haluta millaisia kumppaneita itse haluavat - ja niin saan minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies on onnellinen kun on päässyt korkkaamaan tuon naisen pimpin ja pepun ekana.
Haha. Tuollainen "nainen" (teiniritsahan tuo vielä on), jolle seksi on noin kamala asia, ei taatusti percettä anna. Luantaisin siveästi peiton alla lähetyssaarnaajassa on ainoa vaihtoehto ja sekin vain, jos ollaan lasta tekemäsäs. Seksihän ei voi olla iloinen asia vai kuinka.
Eikö peppu- ja suuseksi ole näiltä uskiksilta kaiken lisäksi kielletty? Saakohan käsinkään koskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuvittelee, että kaikki naiset ovat seksuaalisesti frigidejä ja uskovaisia hamaan hautaan asti. Mietin, mitä tuo 19-vuotias naikkonen tuosta haastattelusta oikein sai -paitsi saatanan tyhmän ap:n ihailun ja aloituksen. Onko sinusta 19-vuotias kypsä avioitumaan?
Jutun nainen tahkoaa Tiktokillaan riihikuivaa rahaa. Sen hän saa.
Vierailija kirjoitti:
Meni siis 19-vuotiaana teininä naimisiin, että pääsi harrastamaan sek siä?? Ei minusta kovin kypsää toimintaa. Tuon ikäisenä seurustellaan, kasvetaan, etsitään itseään. Toki onhan noita nuorena tavanneita pareja, joiden suhde kestää loppu elämän, mutta ei ihan tavallista. Nauratti tämä: "– Vasta vanhemmalla ikää...", sanoo 21-vuotias. :D
Ei se ole mikään itsestäänselvyys että "tuon ikäisenä seurustellaan, kasvetaan ja etsitään itseään.."
On niitäkin jotka haluavat tuossa iässä jo ottaa vastuuta itsestään ja muista ihan eri tavalla.
Jotkut etsivät itseään vielä keski-iässä ja toiset on siinä kohtaa jo päästämässä omia lapsiaan maailmalle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun olin lomalla Kaliforniassa, siellä ei myyty alkoholia alle 21-vuotiaille. Mutta mites ne seksityöntekijät? En tullut kysyneeksi, saako 18-vuotias ilotyttö myydä itseään. Vai pitääkö odottaa, että tulee 21-vuotissynttärit ensin? Paha juttu, jos katutytön parhaat vuodet (18 - 21) menee hukkaan kun joutuu odottamaan täysi-ikäisyyden rajapyykkiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutun nainen tahkoaa Tiktokillaan riihikuivaa rahaa. Sen hän saa.
Kerropa vielä, mitä ap saa? Orgasmeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi kehuskelemaan sillä että jatkuvasti kosii miehet. Montako suhdetta sulla on menossa samaan aikaan? Ja jos ei ole niin miksi he muka kosisivat, jos eivät tunne sua seurustelusta.
No älä kehuskele. Kehuskele sä vaikka siveellisyydelläs, jos se on kivempaa. Pusipusi.
Eli olin oikeassa että jaat itseäsi monelle samaan aikaan.
Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta. Sanotaanko näin. Koita säkin pitää välillä vähän hauskaa.
Se on ainoa mihin kykenet enää tässä vaiheessa. Et pysty rakastumaan, koska olet käynyt lukemattomia miehiä läpi. Tulet tänne kehuskelemaan miten haluttu olet, kun sua kositaan mutta nämä miehet kosivat vain koska luulivat että kykenisit rakastamaan heitä. He ovat väärässä. Et pysty sitoutumaan, olet tuomittu toistamaan samaa kaavaa koska olet ontto sisältä ja yrität paikata sitä hauskanpidolla.
Rakkautta markkinoidaan vain naisille. Siinä on jotain mätää. Pojille opetetaan että hommaavat hyvän ammatin, paljon rahaa ja valtaa ja nauttivat elämästä. Tytöille opetetaan, että yritä kelvata jollekkin miehelle. Olen jo aikuinen ja tiedän miten maailma toimii. Tykkään miehistä noin yleisesti ottaen, enemmän varmaan kuin naiset keskimäärin, mutta tuo hömppä ei enää uppoa.
En tiedä markkinoinnista, mutta rakkaus ei ole hömppää vaan todellista. Olet sitä varmaan joskus nuorena kokenut ennen kuin oli sata seksikumppania kokeiltuna. Miehetkin rakastuvat ja rakastavat. Miehet ovat romanttisempi sukupuoli, vaikka länsimaisessa kulttuurissa sitä on enemmän väitetty naisten jutuksi. Ehkä naiset ovat puhuneet siitä enemmän, mutta naiset nyt puhuvat kaikesta enemmän. Tosin ei naisillekaan enää markkinoida rakkautta, vaan kaikenlaista halpaa seksisekoilua.
Juu ihmiset rakastuu. Se on aivokemiallinen trippi. Se on tosi kivaa, mutta ei sitä hyödytä glorifioida. Ei siihen liity mitään mystistä. Jos haluaa elää parisuhteessa, se on hyvä alku sellaiseen. Se tasoittaa asioita jotka toisessa muuten ärsyttäisivät, ennen kuin niihin tottuu.
Se ei ole aivokemiallinen trippi että rakentaa yhdessä toisen kanssa yhteisen elämän toisiaan tukien ja perheenkin.
Lopulta tämä on se juttu miksi miehet tykkää tästä videon naisesta. Hän on sitoutunut yhteen mieheen, yhteen parisuhteeseen. Haluaa pysyä siinä ei vain muutamaa vuotta, vaan loppuelämän ja perustaa perheen. Siksi hän oli seksinkin säästänyt avioliittoon.
Minulla oli tuollainen ”säästän seksin avioliittoon”-nainen. Aina oli selityksen että haluaa tutustua kunnolla ennenkuin alamme vakavaksi. Todellisuudessa häntä ei seksi kiinnostanut. Me harrastettiin seksiä pari kertaa ennen papin aamenta. Seksillä tarkoitan yhdyntää. Sen lisäksi oli muutamia kertoja suuseksiä hänelle, mutta ei muuta. Vetelin käteen ja kuvittelin olevani onnellinen.
Kun sitten mentiin naimisiin, totuus paljastui. Ei aloitteita, ei yllätyksiä, ei mielikuvitusta. Ensimmäiset pari kuukautta meni käytännössä käteen vedellessä koska meillä oli hieman kiireitä, mutta hän ei edes halunnut järjestää yhteistä aikaa seksille, vaikka siitä oli ollut puhe ennen häitä. Hääyötä ei ollut koska olimme siitä hässäkästä niin väsyneitä että jo hyvissä ajoin olimme päättäneet että hääyö jää pois ja me vain levätään kunnolla.
Nuo kaikki pienet asiat olisi pitänyt silloin ymmärtää, mutta odottelin sitä että milloin hän uskaltaisi ns, ottaa asian esiin ja viedä suhdetta eteenpäin. Lopulta kun olin nuo pari kuukautta hoidellut itseni yksin, otin asian esille ja hän lupasi että voisi ”ensi viikonlopulle” jotain kehittää. Ei kehittänyt. Viikonloppu tuli ja meni hän oli kehittänyt siihen tapaamisen ystävänsä kanssa, josta sitten tuli ”Ai, unohdin kokonaan. Anna rakas anteeksi.” Ja tietenkään silloinkaan ei voinut heittää vaatteita pois ja alkaa hommiin koska oli jotain tärkeämpää. Vasta kun kolme kuukautta oli mennyt, kokeiltiin ja se oli aivan silkkaa sähläämistä ja sen jälkeen oli tietenkin paikat kipeän kahden viikon ajan, joka vaihtui sitten kuukaudeksi, jolloin kokeiltiin toisen kerran. Sitten olikin parin vuoden ajan kuukausittain täysin ala-arvoista seksiä ja lopulta kysyin että haluaako hän minua tai seksiä ja siinä hän sitten paljasti että ”kyllä minä haluan,,, mutta.” Tuo mutta oli minulle liikaa ja sanoin että meidän suhde on nyt tässä. Koko tuon avioliiton ja sitä edeltävän seurustelun ajan olin kuullut pelkkiä lupauksia ja kuvitelmia, eli käytännössä valheita ja joka seksikerran jälkeen oli aina paikat kipeänä niin ettei seksiä voinut pariin viikkoon hommailla. Kaikki liukkaritkin ostin, mutta eihän ne tietenkään auttaneet mitään koska silti muka hankasi ja oli paikat kipeänä.
Te jotka ette halua seksiä, älkää lähtekö yrittämään parisuhdetta seksuaalisen ihmisen kanssa! Ymmärtäkää se että jos te ette halua seksiä, silloin parisuhde ei yksinkertaisesti sovi teille. Jos te etsitte aseksuaalia, silloin tehkää heti selväksi jo deitti-ilmoituksessanne että te ette halua seksiä ja olette etsimässä pelkkää aseksuaalia kumppania.
Antaa olla vaan! Makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi kehuskelemaan sillä että jatkuvasti kosii miehet. Montako suhdetta sulla on menossa samaan aikaan? Ja jos ei ole niin miksi he muka kosisivat, jos eivät tunne sua seurustelusta.
No älä kehuskele. Kehuskele sä vaikka siveellisyydelläs, jos se on kivempaa. Pusipusi.
Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta. Sanotaanko näin. Koita säkin pitää välillä vähän hauskaa.
Se on ainoa mihin kykenet enää tässä vaiheessa. Et pysty rakastumaan, koska olet käynyt lukemattomia miehiä läpi. Tulet tänne kehuskelemaan miten haluttu olet, kun sua kositaan mutta nämä miehet kosivat vain koska luulivat että kykenisit rakastamaan heitä. He ovat väärässä. Et pysty sitoutumaan, olet tuomittu toistamaan samaa kaavaa koska olet ontto sisältä ja yrität paikata sitä hauskanpidolla.
Rakkautta markkinoidaan vain naisille. Siinä on jotain mätää. Pojille opetetaan että hommaavat hyvän ammatin, paljon rahaa ja valtaa ja nauttivat elämästä. Tytöille opetetaan, että yritä kelvata jollekkin miehelle. Olen jo aikuinen ja tiedän miten maailma toimii. Tykkään miehistä noin yleisesti ottaen, enemmän varmaan kuin naiset keskimäärin, mutta tuo hömppä ei enää uppoa.
En tiedä markkinoinnista, mutta rakkaus ei ole hömppää vaan todellista. Olet sitä varmaan joskus nuorena kokenut ennen kuin oli sata seksikumppania kokeiltuna. Miehetkin rakastuvat ja rakastavat. Miehet ovat romanttisempi sukupuoli, vaikka länsimaisessa kulttuurissa sitä on enemmän väitetty naisten jutuksi. Ehkä naiset ovat puhuneet siitä enemmän, mutta naiset nyt puhuvat kaikesta enemmän. Tosin ei naisillekaan enää markkinoida rakkautta, vaan kaikenlaista halpaa seksisekoilua.
Juu ihmiset rakastuu. Se on aivokemiallinen trippi. Se on tosi kivaa, mutta ei sitä hyödytä glorifioida. Ei siihen liity mitään mystistä. Jos haluaa elää parisuhteessa, se on hyvä alku sellaiseen. Se tasoittaa asioita jotka toisessa muuten ärsyttäisivät, ennen kuin niihin tottuu.
Se ei ole aivokemiallinen trippi että rakentaa yhdessä toisen kanssa yhteisen elämän toisiaan tukien ja perheenkin.
Lopulta tämä on se juttu miksi miehet tykkää tästä videon naisesta. Hän on sitoutunut yhteen mieheen, yhteen parisuhteeseen. Haluaa pysyä siinä ei vain muutamaa vuotta, vaan loppuelämän ja perustaa perheen. Siksi hän oli seksinkin säästänyt avioliittoon.
Kaikki haluaa alkuun. Ei kukaan mene naimisiin sillä ajatuksella, että eroaa.
Oletpa sinä naiivi. Moni ihminen (miehet ja naiset) menevät naimisiin ihan vaan siksi, että tietävät saavansa eron jälkeen hyvät rahat. Puoliso on romanttinen hölmö ja hyvätuloinen eikä vaadi avioehtoa. Liitto kestää vuoden tai pari. Sitten tulee "äkillinen ero" joka on yllätys vain romanttiselle hölmölle. Manipuloiva kumppani on jo löytänyt uuden suhteen (uuden uhrin) ja ollut salasuhteessa hänen kanssaan. Avioeron jälkeen voikin sitten julkistaa tämän suhteen ja kohta taas naimisiin.
Paras tuntemani manipulaattori on nainen. Vei rahat kahdelta mieheltä ja kolmas nyt etsinnässä. :D
Erossa ei jaeta omaisuutta, jonka jompi kumpi on kerännyt ennen avioliittoa. Siihen ei tarvitse edes erillistä avioehtoa. Erossa ositetaan yhdessäoloaikana kerääntyneet varallisuudet ja romut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen ei ole pyörinyt tinderissä bikinikuvissa horoilemassa.
En ole mäkään tehnyt tuota vaikka en ole ollutkaan mikään teinineitsytmorsian.
Neitsyys meni 3kk ennen 17v synttäreitä ensimmäisen poikaystävän kanssa. Tämä suhde esti alle vuoden. Ainoan lapseni sain 24-vuotiaana avoliitossa ihan suunnitellusti. Tämä suhde päättyi myös eroon. On ollut elämän aikana useampi lyhyt seurustelusuhde ja joitakin yhden illan juttuja. Mikään helppo en ole silti koskaan ollut eikä todellakaan kelpaa kuka tahansa. 34-vuotiaana aloitin parisuhteen joka kesti melkein 10 vuotta ja olimme naimisissa. Mies päätti suhteen erittäin ikävällä tavalla koska on sellainen joka ei osaa puhua vaikeista asioista. Suhde olisi voinut jatkuakin, jos mies olisi puhunut asioista ja ehkä menty terapiaan, mutta minkäs teet jos toisen tapa ratkaista asioita on mykkäkoulu. Ei, en raivonnut tms. vaan yritin asiallisesti selvittää, että miksi toinen taas pitää mykkäkoulua. En edes aina tiennyt mistä on suuttunut. Tiedoksi vain joillekin, että mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa.
Nykyään olen 47v ja erosta on reilun kolme vuotta. Enää en halua parisuhdetta. Avioero veti niin pohjamutiin, että meni täysin usko rakkauteen ja parisuhteeseen. En luota miehiin enää parisuhdemielessä. Luotan esim. isääni koska hän on ollut monessa asiassa tukena, mutta tosiaan parisuhdemielessä en enää luota. Olen myös oppinut nauttimaan tästä yksinolosta ja vapaudesta. Tein tänä vuonna ensimmäisen ulkomaanmatkani yksin ja voin sanoa, että nautin suuresti, kun sain mennä ja tulla ihan oman mielen mukaan eikä tarvinnut toisen kanssa miettiä mihin mennään ja koska. Kotona saa tehdä mitä lystään ja voin soittaa vaikka musiikkia keskellä yötä, jos siltä tuntuu. Voin extempore lähteä 200km:n päähän bestikseni luokse kysymättä keneltäkään mitään. Eikä kukaan natkuta, että ei ole muka rahaa vaikka sitä rahaa kyllä oikeasti oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tuollainen ”säästän seksin avioliittoon”-nainen. Aina oli selityksen että haluaa tutustua kunnolla ennenkuin alamme vakavaksi. Todellisuudessa häntä ei seksi kiinnostanut. Me harrastettiin seksiä pari kertaa ennen papin aamenta. Seksillä tarkoitan yhdyntää. Sen lisäksi oli muutamia kertoja suuseksiä hänelle, mutta ei muuta. Vetelin käteen ja kuvittelin olevani onnellinen.
Kun sitten mentiin naimisiin, totuus paljastui. Ei aloitteita, ei yllätyksiä, ei mielikuvitusta. Ensimmäiset pari kuukautta meni käytännössä käteen vedellessä koska meillä oli hieman kiireitä, mutta hän ei edes halunnut järjestää yhteistä aikaa seksille, vaikka siitä oli ollut puhe ennen häitä. Hääyötä ei ollut koska olimme siitä hässäkästä niin väsyneitä että jo hyvissä ajoin olimme päättäneet että hääyö jää pois ja me vain levätään kunnolla.
Nuo kaikki pienet asiat olisi pitänyt silloin ymmärtää, mutta odottelin sitä että milloin hän uskaltaisi ns, ottaa asian esiin ja viedä suhdetta eteenpäin. Lopulta kun olin nuo pari kuukautta hoidellut itseni yksin, otin asian esille ja hän lupasi että voisi ”ensi viikonlopulle” jotain kehittää. Ei kehittänyt. Viikonloppu tuli ja meni hän oli kehittänyt siihen tapaamisen ystävänsä kanssa, josta sitten tuli ”Ai, unohdin kokonaan. Anna rakas anteeksi.” Ja tietenkään silloinkaan ei voinut heittää vaatteita pois ja alkaa hommiin koska oli jotain tärkeämpää. Vasta kun kolme kuukautta oli mennyt, kokeiltiin ja se oli aivan silkkaa sähläämistä ja sen jälkeen oli tietenkin paikat kipeän kahden viikon ajan, joka vaihtui sitten kuukaudeksi, jolloin kokeiltiin toisen kerran. Sitten olikin parin vuoden ajan kuukausittain täysin ala-arvoista seksiä ja lopulta kysyin että haluaako hän minua tai seksiä ja siinä hän sitten paljasti että ”kyllä minä haluan,,, mutta.” Tuo mutta oli minulle liikaa ja sanoin että meidän suhde on nyt tässä. Koko tuon avioliiton ja sitä edeltävän seurustelun ajan olin kuullut pelkkiä lupauksia ja kuvitelmia, eli käytännössä valheita ja joka seksikerran jälkeen oli aina paikat kipeänä niin ettei seksiä voinut pariin viikkoon hommailla. Kaikki liukkaritkin ostin, mutta eihän ne tietenkään auttaneet mitään koska silti muka hankasi ja oli paikat kipeänä.
Te jotka ette halua seksiä, älkää lähtekö yrittämään parisuhdetta seksuaalisen ihmisen kanssa! Ymmärtäkää se että jos te ette halua seksiä, silloin parisuhde ei yksinkertaisesti sovi teille. Jos te etsitte aseksuaalia, silloin tehkää heti selväksi jo deitti-ilmoituksessanne että te ette halua seksiä ja olette etsimässä pelkkää aseksuaalia kumppania.
Itse menin kanssa sellaisen kanssa naimisiin, ja olin vähän itsekin. Käsihommiksi meni kyllä ennen avioliittoa muttei muuta. Ihan normaalisti oli seksiä avioliitossa ekat 5-6 vuotta ja aloitteita puolin toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti miehet käyttävät aikaansa täällä paheellisten naisten kanssa ja juttelevat useammin paheellisten naisten kanssa kuin tollaisen "unelmatyttösen" kanssa.
Voisiko miehet myös selittää, miksi teidän kosketuksenne kuulemma pilaa naisen kuin naisen? Naisen kosketuksella ei ole samaa vaikutusta, miksi?
Tämä on myös minusta outoa, koska kyllä se pilaa naisen myös sen papin aamenen jälkeen silloin.
Ja varsinkin sp:n kaltaiset miehet pilaavat ihan jo katsomalla naiseen päin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies on onnellinen kun on päässyt korkkaamaan tuon naisen pimpin ja pepun ekana.
Haha. Tuollainen "nainen" (teiniritsahan tuo vielä on), jolle seksi on noin kamala asia, ei taatusti percettä anna. Luantaisin siveästi peiton alla lähetyssaarnaajassa on ainoa vaihtoehto ja sekin vain, jos ollaan lasta tekemäsäs. Seksihän ei voi olla iloinen asia vai kuinka.
Miesten 10 nainen on neitsytpillu, mutta joka makuuhuoneessa kuitenkin on se ihannepornonaine, joka osaa toteuttaa kaikki pervokinkypornojutut ja on himokas ja sina märkä ja valmis- mutta vsin makuuhuoneessa ja omalle mirhelle. Muun ajan pitää olla se Impii - Ihana kukkamekossa, ja missin näköisenä, mutta ilman laittamista- ja tietysti tehdä kaikki kotityöt ja passata miestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten 10 nainen on neitsytpillu, mutta joka makuuhuoneessa kuitenkin on se ihannepornonaine, joka osaa toteuttaa kaikki pervokinkypornojutut ja on himokas ja sina märkä ja valmis- mutta vsin makuuhuoneessa ja omalle mirhelle. Muun ajan pitää olla se Impii - Ihana kukkamekossa, ja missin näköisenä, mutta ilman laittamista- ja tietysti tehdä kaikki kotityöt ja passata miestä!
Ei pidä paikkaansa.