Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, pääsen ihan kohta töihin! Tämä kotonaolo on niin tylsää

Vierailija
01.06.2007 |

ja lasten jatkuva valitus stressaavaa. Tosi kiittämätöntä työtä. Tekee niin tai näin, yrittää tai ei parhaansa, niin aina sama tulos.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on tuollaista, katso peiliin.

Vierailija
2/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin nyt tuntuu virkistävältä ajatukselta mutta saas nähä sitten kun tosi paikka tulee. Ja ne aamurumbat hoitoonviemisineen?! työmatkaa tullee olemaan reilu 40km. Oon ollut kotiäitinä vuodesta 2003.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en jaksa enää, koska siitä ei ole hyötyä. Ja jos sinun lapsesi jaksavat istua tunti tolkulla paikallaan hiljaa tyytyväisinä, niin se ei ole sinun kasvatustaitojesi tulosta vaan heidän luonteensa. ap

Vierailija
4/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset valittavat koko ajan, ei se ole lapsen luonteesta kiinni, vaan kyllä silloin hoidossa ja kasvatuksessa mättää.

2

Vierailija
5/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kärkkäämpiä sanomaan kuin toiset. Että älä yritä siinä nostaa itseäsi yhtään ylemmäs. ap

Vierailija
6/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että löydän pian töitä, ja pääsen samaan tilanteeseen.

Vierailija
7/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika ei kyllä ole heissä. Jokin mättää kasvatuksessa, kodin ilmapiirissä, hoitometodeissa, vaatimustasossa tms. Minusta on aika alhaista äidiltä, haukkua lapsensa, yrittämättäkään miettiä, mitä mokia itse tekee. Ja eihän se hoito sitä valittamista sitten edes lopeta tai vähennä, vaan se vain itse asiassa yltyy iltaisin ja viikonloppuisin, jos kerran lastesi luonne on peestä.

2, ihan yhtään itseään nostamatta

Vierailija
8/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin mennä töihin mutta en ole vielä työhaastatteluita pidemmälle kerennyt. Vähän työkokemusta ja nuori ikä vissiin esteenä.

Olisin niin innokas töihin ja motivoitunut mutta ei auta niin ei...

Onneksi olkoon kuitenkin.

Vierailija
9/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on kiva mennä tekemään kesäsijaisuus ja sitten taas jatkaa kotona oloa. Sijaisuus tulee tosi tarpeeseen niin päälleni kuin rahallisesti. Kotona olen ollut vuodesta 2002. Mies hoitaa lapset sillä välin.

Vierailija
10/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta helkkarin tylsää tämä kotonaolo on. Olen tosi väsynyt tuohon uhmaikäiseen ja pienempi on tosi temperamenttinen. Kuopuksen vauva-aika ollut tosi vaikea. Alkoholistimummi asuu vieressä, mutta ei tietenkään auta koskaan niin kuin ei kukaan muukaan. Lasten isä auttaa, mutta eihän hältäkään voida vaatia jatkuvaa lastenhoitoa rankan työpäivän jälkeen.

Mutta kai olen ihan paska äiti, kun sanon, ettei tämä elämä ole herkkua. ap

Vierailija
11/11 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 6v, 3,5v ja 1v7kk ja syksyllä menen töihin, ihanaa!

Ainutlaatuista aikaahan kotona lasten kanssa olokin on mutta minun kiintiö alkaa olla täysi.