Monenko asunnon avaimet on sinulla ?
Monenko asunnon avaimet on sinulla on ? Syystä tai toisesta.
Minulla on
Omani, miesystäväni, kesämökin, äitini,
lapseni vara-avain, jota en ole koska tarvinnut käyttää.
Sukulais tyttö halusi myös tuoda vara-avaimen minun hoteisiini.
Kommentit (23)
Yhden. Eikä kenelläkään muulla ole minun avaimia.
Työpaikan avaimista ei ollut kysymys.
Neljän; oman talon, lasten talojen ja kesämökin.
Ja kun tuohon nippu lisätään pyörä-,auton-, varaston avaimet, niin nippu on jo aika painava kapistus.
Itselläni on kotiavaimet lisäksi, kun käyn viemässä roskapussin tai käväseen varastolla yms.
Ettei aina tarvitse koko nippua kuljettaa mukana.
Kolmen, kotini, aikuisen lapsen kodin avain sekä ulkomailla olevan kakkoskodin avaimet.
Kolmet: omani sekä naapurini että lapseni vara-avaimet. Ja vastaavasti heillä on minun vara-avaimeni. Toimii.
Meillä miehen ja kolmen kotona asuvan lapsen kanssa, talomme avain, autotallin avain, mökin avain, anopin talon avain, maatilan avain, 2 traktorin avaimet, 14 auton avaimet, 8 polkupyörän avaimet ym. Aina välillä etsitään hartaasti jonkin tietyn harvemmin käytettävän auton tai pyörän avainta laatikosta.
6.
Omien 2 talon, anopin asunnon ja 3 lapsen kotien avaimet.
Kahden. Omaan kotiin ja miehen kämppään
Oman asunnon ja miehen äidin mökin.
Viidet avaimet. Kodin, mökin, ystävän, naapurin ja asunnon jota vuokraan.
Neljään asuntoon on avaimet, oma, sijoitus, äitini ja mummoni.
Omat
tyttären
pojan
mutsin
siskon (sisko 10 v. nuorempi ja sen lapset 4 kpl on vielä kouluikäisiä, hukkailevat alvariinsa avaimia. Systeri teetti viime vuonna kahdet uudet avaimet taas vaihteeksi)
anopin
appiukon
2 omaa mökkiä
2 sijoitusasuntoa
11 asuntoon, aikamoinen nippu....
Kodin, autotallin, yrityksen sarjoitetut, toisen yrityksen sarjoitetut, kahden eri kesämökin, vanhempien, 3 eri tien puomin avaimet, veljen vara-avaimet kotiin ja mökille. Lisäksi työpaikan avaimet
Oman
Äitini joka on kotitaloni
Ex poikaystävän
Ei yhdenkään. Meillä on sähkölukko. En tarvitse lähisukulaisille avaimia, heilläkin on sähkölukko tai vara-avain jossain piilossa kun maalla asutaan.
Minulla on taloyhtiön yleisavain