Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti eropäätös kannatta tehdä pettämisen jälkeen?

Vierailija
09.10.2026 |

Ei siis mikään kännipano vaan pidempiaikainen sivusuhde. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhteen meinaatte jäädä puolison tulisi sitoutua pariterapiaan ja oikeasti itse haluta jatkaa. Ja tehdä kaikkensa että käsittelette ne syyt mitkä johti tilanteeseen. Ja täytyy myös sitoutua ymmärtämään pitkään miksi et luota. Ja tekemään kaikkensa luottamuksen palauttamiseksi. 

Sitoutuuko tuohon? Ja miten se näkyy? 

Koska jos se on vaan yritetään uudestaan ilman perusteellista saagan ruumiinavausta, niin tuhlaat aikaasi. Sama tilanne edessä muutaman vuoden päästä. 

Itse kyllä tiedän etyä oma luottamukseni ei koskaan palautuisi. Mutta jos aiotte yrittää niin tehkää se oikein. 

Sanoi että kaikkensa luottamuksen korjaamiseksi pitäisi tehdä. No minusta tuntuu että mies kertoi vain sen mistä jäi kiinni. Pitäisikö hänen esim antaa minulle puhelimensa katsottavaksi? En usko että antaisi. 

Ap

Vierailija
22/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuossa mitään mietittävää enää ainakaan itselleni olisi. Samantien lusikat jakoon. 

Joo en minä myöskään katselisi yhtään, jos saisin tietää, että puolisollani on ollut pitkään jatkunut sivusuhde. Jonkun kertaluontoisen kännipanon voisin ehkä vielä jotenkuten pystyä antamaan anteeksi ja yrittämään jatkoa (luottamus tuskin olisi enää entisellä tasolla), mutta pitkään jatkunutta suhdetta ei mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yhteen meinaatte jäädä puolison tulisi sitoutua pariterapiaan ja oikeasti itse haluta jatkaa. Ja tehdä kaikkensa että käsittelette ne syyt mitkä johti tilanteeseen. Ja täytyy myös sitoutua ymmärtämään pitkään miksi et luota. Ja tekemään kaikkensa luottamuksen palauttamiseksi. 

Koska jos se on vaan yritetään uudestaan ilman perusteellista saagan ruumiinavausta, niin tuhlaat aikaasi. Sama tilanne edessä muutaman vuoden päästä. 

Itse kyllä tiedän etyä oma luottamukseni ei koskaan palautuisi. Mutta jos aiotte yrittää niin tehkää se oikein. 

Sanoi että kaikkensa luottamuksen korjaamiseksi pitäisi tehdä. No minusta tuntuu että mies kertoi vain sen mistä jäi kiinni. Pitäisikö hänen esim antaa minulle puhelimensa katsottavaksi? En usko että antaisi. 

Ap

Onko hän itse ehdottanut menevänsä terapiaan ruotimaan käytösmalliaan? Puhelimen antamisesta kieltäytyy.. hoh hoh. Harvoin sanon mutta nyt on pakko JSSAP

Vierailija
24/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia?

Minkä ikäinen olet?

Kauanko olitte naimisissa?

Kunnioitatko itseäsi lainkaan?

Voitko muuttaa ystäviesi tai vanhempiesi luo pariksi viikoksi, kunnes saat hommattua oman asunnon? 

lapsia on ja kunnioitan.

Ap

Haluatko antaa lapsillesi sellaisen malliin, että puolisoa saa pettää ja sinua ei tarvitse kunnioittaa?

Vierailija
25/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko hän itse ehdottanut menevänsä terapiaan ruotimaan käytösmalliaan? Puhelimen antamisesta kieltäytyy.. hoh hoh. Harvoin sanon mutta nyt on pakko JSSAP

Ehdotin itse yksilöterapiaa hänelle, koska mielestäni hänessä itsessään se vika. Ei ole kuulema menossa. 

Ap

Vierailija
26/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syytä sinulla on jatkaa hänen kanssaan? Miksi haluaisit elää valheessa ja myrkyttää mielesi?

Vierailija
27/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvisi kyllä itse miettiä asiaa. Ero samoin tein.

Vierailija
28/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko henkilön, jonka kanssa hän sinua pettää? 

Vierailija
29/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki miehet ainakin pettää. Ja ilmeisesti naisetkin kun ei ne miehet yksin petä.

Ja aika usein se avioliitto vaan mukavasti jatkuu. Toinen ei ehkä haluakaan tietää jos muuten asiat on hyvin.

Aika monissa tapauksissa pientä jännitystä ovat muualta hakeneet molemmat. Entäs sitten ?

Avioero on sitten pääsääntöisesti ihan helvetin kallis ratkaisu. 

Parisuhdeterapia tulee halvemmaksi.

Vierailija
30/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ehditte olla yhdessä? Kauanko sivusuhde on kestänyt? Miten asia paljastui sinulle? 

Vierailija
31/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun se on strategisesti sekä taktisesti järkevää.

Vierailija
32/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ajattelee, teen työni ensin, kuultu tapauksesta, kun joku jätti hanskat pellon reunaan eikä palannut.

Vierailija
33/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sekin on outoa että mies haluaa jatkaa jos itse haluan. Jos sanon että haluan eron, mies sanoo että hänkään ei halua olla kanssasi.

Ap

Vierailija
34/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa selkärangattomalta manipulaatiolta, väistellään vastuuta ja omaa päätöstä, vieritetään sitä sinulle. Myöhemmin voisi sitten vedota sinuun, ”tätähän itse halusit”.

Kerää voimia ja eroa, kiität itseäsi tulevaisuudessa. Tapapettäjä ei muutu.

Vierailija
35/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa selkärangattomalta manipulaatiolta, väistellään vastuuta ja omaa päätöstä, vieritetään sitä sinulle. Myöhemmin voisi sitten vedota sinuun, ”tätähän itse halusit”.

Kerää voimia ja eroa, kiität itseäsi tulevaisuudessa. Tapapettäjä ei muutu.

Joo kiitos! Epäilen että miehen kohdalla hommissa on ollut myös egon pönkitystä. 

Ja sama ei voi tulla ns. jätetyksi. 

Ap

Vierailija
36/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 sekuntia.

Vierailija
37/37 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti! Ei se sua rakasta kun kerta pysty pettämään! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi