Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi ensitreffeillä hienoon ravintolaan, mutta ei tarjonnut

Vierailija
08.10.2026 |

Tutustuin Tinderissä 5-kymppiseen mieheen. Itse olen tasan 10 vuotta häntä nuorempi. Hän itse kirjoitti, että haluaa viedä minut treffeille. Ehdotin, että käytäisiinkö syömässä vaikka jossain aasialaisessa sushibuffassa. Tähän mies ehdotti, että "mennäänkö mieluummin italialaiseen ravintolaan X satamassa, kun mun mielestä se on romanttisempi paikka". Katsoin netistä, että se on aika hintava ala carte -ravintola. Vastasin hänen ehdotukseensa myöntävästi, kun ajattelin, että hän varmaan sitten tarjoaa minulle, kun kerta haluaa kalliiseen ravintolaan. Tavattiin siellä ja syötiin alkupala, pääruoka ja jälkiruoka ja juomaksi limua. Kun tarjoilija tuli hakemaan jälkiruoat, niin mies ei omatoimisesti pyytänyt laskua tarjoilijalta, joten minä pyysin  laskut ja sanoin, että maksetaan erikseen.

Minua vähän ärsytti se, että minä olin itse ehdottanut varsin kohtuuhintaista sushibuffaa treffipaikaksi, ja mies itse halusi mennä kalliiseen ala carte -ravintolaan, eikä hän edes tarjonnut minulle. Hän oli kuitenkin töissä insinöörinä jossain lääkintälaitteita valmistavassa yrityksessä ja hän sanoi, että tekee joskus työmatkoja Eurooppaan, niin voisi olettaa, että hänellä on fyrkkaa. Minä itse olen päivä työssäkäyvä sairaanhoitaja, joten hän kyllä itse tiesi, että minulle 50€ illallisesta on aika suolainen summa.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi nähdä oletko lompakkoloinen vai tasaveroinen kumppanikandidaatti.

Mies ja nainen eivät ole "kumppanuudessa" aka sukupuolisuhteessa koskaan tasavertaisia, sillä miehellä ei ole siihen juuri mitään tarjottavaa. Siksi tasapuolisuuden vuoksi miehen tehtäviin on kuulunut perheen elatus. Jos mies ei elätä, niin naisella ei ole mitään syytä ryhtyä miehen "kumppaniksi" vaan pelata omaa peliään soolona.

Vierailija
42/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja loinen jäi rannalle!

Niin pimppiloinen joka ei huolehtinut naisestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sanoit että maksetaan erikseen

Siis se tilanne meni niin, että oltiin syöty jälkiruuat ja tarjoilija tuli hakemaan pöydästä astioita. Kun mies ei tehnyt elettäkään pyytääkseen laskua, niin minä sitten avasin suuni ja pyysi laskut erikseen. Mun mielestä jos se mies olisi halunnut maksaa, niin hänen olisi siinä tilanteessa pitänyt sanoa, että "tuo vaan yksi lasku, mä voin maksaa molempien ruuat". Tai sitten vielä parempi olisi ollut jos hän olisi jo aiemmin kysynyt minulta "saanko mä tarjota sinulle?".

Ap

Sori.mutta nyt on niin porvoolaista että😂

V

Cool story bro.

Vierailija
44/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon naiset erikseen ja maksulliset sitten erikseen. Mies ei nyt hakenut maksullista pimppaa. t. MIES

Kunnollinen nainen ei anna käyttää itseään jäteastiana tai viihdytä huvin päiten satunnaisia, tuntemattomia miehiä. Varsinkaan köyhiä.

Kunnollinen mies ei myöskään yritä r aiskata naista ilmaiseksi vaan huolehtii naisesta niin kuin naissukupuolesta kuuluu.

Sellaiset maksullisen hooran horinat tänään. Hoh hoijaa...

Naisen synnytyselimistöllä on arvo, miesten siemenistä loputon ylitarjonta. Koita kestää.

Pimpalla on toki arvoa katukaupassa muttei maksullista pimppaa puolisoksi oteta.

Päin vastoin, eksklusiivinen nainen on paljon arvokkaampi kuin julkihutsu, mistään synnyttelystä puhumattakaan.

Vierailija
45/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja loinen jäi rannalle!

Niin, rannalle jäi maksullinen pimppaloinen joka ei pimpallaan onnistunut imemään rahaa miehestä :D

Vierailija
46/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon naiset erikseen ja maksulliset sitten erikseen. Mies ei nyt hakenut maksullista pimppaa. t. MIES

Kunnollinen nainen ei anna käyttää itseään jäteastiana tai viihdytä huvin päiten satunnaisia, tuntemattomia miehiä. Varsinkaan köyhiä.

Kunnollinen mies ei myöskään yritä r aiskata naista ilmaiseksi vaan huolehtii naisesta niin kuin naissukupuolesta kuuluu.

Sellaiset maksullisen hooran horinat tänään. Hoh hoijaa...

Naisen synnytyselimistöllä on arvo, miesten siemenistä loputon ylitarjonta. Koita kestää.

Pimpalla on toki arvoa katukaupassa muttei maksullista pimppaa puolisoksi oteta.

Päin vastoin, eksklusiivinen nainen on paljon arvokkaampi kuin julkihutsu, mistään synnyttelystä puhumattakaan.

Ekslusiivinen hutsu saa mennä myymään sitä pimppaansa simpeille tai vaikka arabeille.

Vierailija
47/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja loinen jäi rannalle!

Niin, rannalle jäi maksullinen pimppaloinen joka ei pimpallaan onnistunut imemään rahaa miehestä :D

Naisen ei tarvitse loisia missään, hänellä on pimppi ja omat rahat. Sen sijaan hänen ei kannata sijoittaa rahojaan mieheen. Tuokin illallinen olisi ollut varmasti mukavampi ja enemmän rahan arvoinen ilman miestä. Näin se vaan menee.

Kahvilat olivat ennen kivoja kun olivat miesvapaita vyöhykkeitä. Nykään niissäkin pyörii harmillisesti miehiä, jotka pilaavat tunnelmaa. Pitää varmaan siirtyä taas korkeampaan maastoon, etteivät 50/50 miehet saa kiinni.

Vierailija
48/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vastaava juttu tapahtui itselleni nuorempana. Hyvissä töissä oleva kauppatieteiden maisteri porhalsi pihaan avoaudilla hakemaan minut ravintolaan syömään. Olin tuolloin korkeakoulussa opiskelijana ja tein tuntipalkalla osa-aikatyötä. Mies oletti, että maksan usean ruokalajin illallisen Helsingin keskustassa sijaitsevassa laaturavintolassa. Toki sen oman ateriani viineineen sitten maksoinkin. Ei nähty toiste. 

Olisiko tämä mies halunnut tavata sinua uudelleen?

Tämä mun treffimies pyysi puhelinnumeroani ja vähän viestiteltiin myöhemmin, mutta hän ei kuitenkaan pyytänyt minua uudelleen treffeille.

Se on jännä, miten miehet niin kovasti valittavat, etteivät löydä naista, sitten he kuitenkin antavat pakit naiselle jo heti ensitreffien jälkeen.

Ap

Ei se juttukaan tainnut sujua erityisen hyvin. Joitain vuosia myöhemmin näin hänet kaupungilla lapsen ja puolison kanssa. Oli löytänyt jonkun uraohjuksen näköisen naisen. Ehkä hän luuli minustakin, että olin varakkaampi. Treffailin tuohon aikaan paljon, ja yleensä parempituloiset miehet aina maksoivat aterian. Tämä tyyppi jäi mieleen poikkeuksena. 

Vierailija
49/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps se on duunarisukujen ja misogyynien periytyvä helmasynti, ei huolehdita naisesta vaan pariudutaan pallien pakotuksesta. Ei jatkoon tällaisille miehille. Jääkööt tänne vauvalle rääkymään "lokki lokki" :D

Vierailija
50/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli jotenki niin outo tilanne myös siksi, koska se mies tosiaan oli minua 10 vuotta vanhempi. Hänen olisi pitänyt olla kiitollinen, että minä suostuin lähtemään treffeille hänen kanssaan.

Ap

Wtf mä just luin?? Tähän asti vaikutit ap ihan fiksulta tyypiltä. En mä ihmettele enää miksi mies ei tarjonnut. 

Vierailija
51/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo

Ap eli Anssi Pertti

Ei kuule tuo ole mikään anssipertti vaan ihan tyypillinen valittava ja tyhmä nainen, joka tykkää paneskella papparaisia.

Eikä yhtään yllättänyt kun kertoi vielä olevansa sairaanhoitaja, kaikkien k-päitten ammattiryhmä.

Vierailija
52/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps se on duunarisukujen ja misogyynien periytyvä helmasynti, ei huolehdita naisesta vaan pariudutaan pallien pakotuksesta. Ei jatkoon tällaisille miehille. Jääkööt tänne vauvalle rääkymään "lokki lokki" :D

Mahdollisten tulevien lasten kannalta on parempi jos äiti pystyy olemaan kotona pitkään. Tällöin miehen tulisi kaivaa sitä kuvettaan. Ap:n tapauksessa tosin ei taida enää olla relevantti kysymys tuo lapsiasia.

Vierailija
53/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli jotenki niin outo tilanne myös siksi, koska se mies tosiaan oli minua 10 vuotta vanhempi. Hänen olisi pitänyt olla kiitollinen, että minä suostuin lähtemään treffeille hänen kanssaan.

Ap

Okei. Tässä kohti vedit provon yli. Joltiseenkin hyvä yritys kuitenkin, pisteet siitä. 

Terveisiä sille röllykälle kotisohvallasi. :D

Tämä juttu on totta.

Ap

Vierailija
54/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Okei. Tässä kohti vedit provon yli. Joltiseenkin hyvä yritys kuitenkin, pisteet siitä. 

Tämä juttu on totta.

Ap

Seuraavalla kerralla pyydä maksua vasta muna suussa niin saanti on varmempaa. Rahan saanti siis.

Vierailija
55/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä juttu on totta.

Ap

Seuraavalla kerralla pyydä maksua vasta muna suussa niin saanti on varmempaa. Rahan saanti siis.

Täältä löytyy paljon kateellista sakkia, jolle ei ole ikinä tarjottu mitään tai ostettu lahjoja. Ovat joutuneet ehkä jopa itse maksamaan miehelle huvituksia tms, jotta mies haluaisi olla heidän kanssaan. 

Vierailija
56/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

On sen ikäisellä miehellä varmaan rahaa, ellei joudu maksamaan elareita. Monet sinkkumiehet siinä iässä todennäköisesti tarjoavat parikymppisille sugar babyilleen, mutta jos hän etsii ns. tasavertaista kumppania, niin älä silloin odota mitään prinsessakohtelua.

40-vuotias nainen on jo aika vanha deittimarkkinoilla, ja itselläni esimerkiksi viimeisten 5 seksikumppanin iät olleet 19, 20, 23, 26 ja 31. En ole koskaan elämäni aikana harrastanut seksiä (yli) nelikymppisen naisen kanssa.

M42

Vierailija
57/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On sen ikäisellä miehellä varmaan rahaa, ellei joudu maksamaan elareita. Monet sinkkumiehet siinä iässä todennäköisesti tarjoavat parikymppisille sugar babyilleen, mutta jos hän etsii ns. tasavertaista kumppania, niin älä silloin odota mitään prinsessakohtelua.

40-vuotias nainen on jo aika vanha deittimarkkinoilla, ja itselläni esimerkiksi viimeisten 5 seksikumppanin iät olleet 19, 20, 23, 26 ja 31. En ole koskaan elämäni aikana harrastanut seksiä (yli) nelikymppisen naisen kanssa.

M42

Samahan se nelikymppisillä naisilla saattaa olla, että sekstailevat vain nuorempien kanssa. Turhaan tulet tänne keulimaan. Yleensä nuorukaiset tarjoavat vielä juomat :D 

Vierailija
58/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

M42

Samahan se nelikymppisillä naisilla saattaa olla, että sekstailevat vain nuorempien kanssa. Turhaan tulet tänne keulimaan. Yleensä nuorukaiset tarjoavat vielä juomat :D 

Hyi helvetti. Muistan 2000-luvun alun baarikulttuurin. Silloin känniset keski-ikäiset haahkat tulivat aivan estoitta iholle ja puristelemaan perseestä.

M42

Vierailija
59/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 tarjoaa vain naisille jotka on esineellistänyt sugarbabyksi

Toisin sanoen hän on juntti

Vierailija
60/92 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit treffata nuorempia ja samaan aikaan puhua heistä kunnioittavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän