Mies halusi ensitreffeillä hienoon ravintolaan, mutta ei tarjonnut
Tutustuin Tinderissä 5-kymppiseen mieheen. Itse olen tasan 10 vuotta häntä nuorempi. Hän itse kirjoitti, että haluaa viedä minut treffeille. Ehdotin, että käytäisiinkö syömässä vaikka jossain aasialaisessa sushibuffassa. Tähän mies ehdotti, että "mennäänkö mieluummin italialaiseen ravintolaan X satamassa, kun mun mielestä se on romanttisempi paikka". Katsoin netistä, että se on aika hintava ala carte -ravintola. Vastasin hänen ehdotukseensa myöntävästi, kun ajattelin, että hän varmaan sitten tarjoaa minulle, kun kerta haluaa kalliiseen ravintolaan. Tavattiin siellä ja syötiin alkupala, pääruoka ja jälkiruoka ja juomaksi limua. Kun tarjoilija tuli hakemaan jälkiruoat, niin mies ei omatoimisesti pyytänyt laskua tarjoilijalta, joten minä pyysin laskut ja sanoin, että maksetaan erikseen.
Minua vähän ärsytti se, että minä olin itse ehdottanut varsin kohtuuhintaista sushibuffaa treffipaikaksi, ja mies itse halusi mennä kalliiseen ala carte -ravintolaan, eikä hän edes tarjonnut minulle. Hän oli kuitenkin töissä insinöörinä jossain lääkintälaitteita valmistavassa yrityksessä ja hän sanoi, että tekee joskus työmatkoja Eurooppaan, niin voisi olettaa, että hänellä on fyrkkaa. Minä itse olen päivä työssäkäyvä sairaanhoitaja, joten hän kyllä itse tiesi, että minulle 50€ illallisesta on aika suolainen summa.
Kommentit (92)
Mikä ensitreffien pointti on olla ravintolassa jos ei se että mies hemmottelee ja tekee vaikutusta
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla suu vain koristeena? Vaikea uskoa että myös söit kun kysyminen ei onnistu.
Ai olisiko minun pitänyt kysyä mieheltä, että haluaako hän tarjota minulle? Sehän olisi ollut tökeröä. Jos jompi kumpi haluaa tarjota, niin hän voi sen itse Sanoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vastaava juttu tapahtui itselleni nuorempana. Hyvissä töissä oleva kauppatieteiden maisteri porhalsi pihaan avoaudilla hakemaan minut ravintolaan syömään. Olin tuolloin korkeakoulussa opiskelijana ja tein tuntipalkalla osa-aikatyötä. Mies oletti, että maksan usean ruokalajin illallisen Helsingin keskustassa sijaitsevassa laaturavintolassa. Toki sen oman ateriani viineineen sitten maksoinkin. Ei nähty toiste.
Olisiko tämä mies halunnut tavata sinua uudelleen?
Tämä mun treffimies pyysi puhelinnumeroani ja vähän viestiteltiin myöhemmin, mutta hän ei kuitenkaan pyytänyt minua uudelleen treffeille.
Se on jännä, miten miehet niin kovasti valittavat, etteivät löydä naista, sitten he kuitenkin antavat pakit naiselle jo heti ensitreffien jälkeen.
Ap
Et kelvannut eli katso peiliin. Kyllä se lokin luonne on paistanut selvästi sinusta läpi ja fiksu mies väisti luodin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ensitreffien pointti on olla ravintolassa jos ei se että mies hemmottelee ja tekee vaikutusta
Loisia naisen energiassa, esittää ulkomaailmalle että on herrasmies jolla on vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kun minulle on miehet ehdottaneet ensitreffeillä jotain edullista tai ilmaista tekemistä, esim. Kävelyä tai kahvilassa käyntiä, niin mä olen tehnyt vastaehdotuksen jostain kohtuuhintaisesta paikasta. Olen myös ottanut huomioon miehen työtilanteen, eli jos on ihan hyvätuloisessa työssä , esim. Lääkäri tai opettaja jne niin uskallan ehdottaa jotain hintavampaa paikkaa ja jos taasen mies on työtön, niin ehdotan kahvittelua tai lounasbuffaa jne, kun itse en tietenkään miehelle tarjoa ensitreffeillä.
Ap
Vaikka olisin maailman rikkain en maksaisi ensitreffeistä mitään.
Juu, no ei mikään ihme että olet sinkku sitten.
Naisena en suostu olemaan tekemisissä miesten kanssa, jotka eivät maksa. Joskus joku mies yrittää alkaa alentamaan (seksuaalisesti) jossain missä tahansa satun olemaan omin rahoineni ja päineni liikkeellä, emaskuloin tällaisen miehen välittömästi.
Jos ette elätä naista, ette myöskään alenna naista munallenne. Panette toisianne kakkaluukkuihin.
Kunnon naiset erikseen ja maksulliset sitten erikseen. Mies ei nyt hakenut maksullista pimppaa. t. MIES
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla suu vain koristeena? Vaikea uskoa että myös söit kun kysyminen ei onnistu.
Ai olisiko minun pitänyt kysyä mieheltä, että haluaako hän tarjota minulle? Sehän olisi ollut tökeröä. Jos jompi kumpi haluaa tarjota, niin hän voi sen itse Sanoa.
Ap
Ei vaan olla hiljaa ja passiivinen, antaa miehen johtaa tilannetta.
Jos hän olisi itse törkeästi ehdottanut että maksatte puoliksi niin siinä tapauksessa ilmoittaa että lompsasi on kotona, nämä ovat treffit.
Kunnon naiset erikseen ja maksulliset sitten erikseen. Mies ei nyt hakenut maksullista pimppaa. t. MIES
Kunnollinen nainen ei anna käyttää itseään jäteastiana tai viihdytä huvin päiten satunnaisia, tuntemattomia miehiä. Varsinkaan köyhiä.
Kunnollinen mies ei myöskään yritä r aiskata naista ilmaiseksi vaan huolehtii naisesta niin kuin naissukupuolesta kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kun minulle on miehet ehdottaneet ensitreffeillä jotain edullista tai ilmaista tekemistä, esim. Kävelyä tai kahvilassa käyntiä, niin mä olen tehnyt vastaehdotuksen jostain kohtuuhintaisesta paikasta. Olen myös ottanut huomioon miehen työtilanteen, eli jos on ihan hyvätuloisessa työssä , esim. Lääkäri tai opettaja jne niin uskallan ehdottaa jotain hintavampaa paikkaa ja jos taasen mies on työtön, niin ehdotan kahvittelua tai lounasbuffaa jne, kun itse en tietenkään miehelle tarjoa ensitreffeillä.
Ap
Vaikka olisin maailman rikkain en maksaisi ensitreffeistä mitään.
Juu, no ei mikään ihme että olet sinkku sitten.
Naisena en suostu olemaan tekemisissä miesten kanssa, jotka eivät maksa. Joskus joku mies yrittää alkaa alentamaan (seksuaalisesti) jossain missä tahansa satun olemaan omin rahoineni ja päineni liikkeellä, emaskuloin tällaisen miehen välittömästi.
Jos ette elätä naista, ette myöskään alenna naista munallenne. Panette toisianne kakkaluukkuihin.
Ravintoloista saa naisia kotiin yöksi. Ei tarvitse mennä treffeille ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunnollinen nainen ei anna käyttää itseään jäteastiana tai viihdytä huvin päiten satunnaisia, tuntemattomia miehiä. Varsinkaan köyhiä.
Kunnollinen mies ei myöskään yritä r aiskata naista ilmaiseksi vaan huolehtii naisesta niin kuin naissukupuolesta kuuluu.
Sellaiset maksullisen hooran horinat tänään. Hoh hoijaa...
Vierailija kirjoitti:
Näinpä, jos rekrybudjetti on 0e niin ei se tilanne siitä ainakaan parane.
Jos nainen maksaa itse omat romanssinsa niin parempi ottaa laatusiemen parilla tonnilla eikä jotain mölliä ukkoa josta on vain haittaa ja harmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen synnytyselimistöllä on arvo, miesten siemenistä loputon ylitarjonta. Koita kestää.
Vierailija kirjoitti:
Se oli jotenki niin outo tilanne myös siksi, koska se mies tosiaan oli minua 10 vuotta vanhempi. Hänen olisi pitänyt olla kiitollinen, että minä suostuin lähtemään treffeille hänen kanssaan.
Ap
Okei. Tässä kohti vedit provon yli. Joltiseenkin hyvä yritys kuitenkin, pisteet siitä.
Terveisiä sille röllykälle kotisohvallasi. :D
Ravintoloista saa naisia kotiin yöksi. Ei tarvitse mennä treffeille ollenkaan.
Sinne sitten pubiruusuja pokailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen synnytyselimistöllä on arvo, miesten siemenistä loputon ylitarjonta. Koita kestää.
Pimpalla on toki arvoa katukaupassa muttei maksullista pimppaa puolisoksi oteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli jotenki niin outo tilanne myös siksi, koska se mies tosiaan oli minua 10 vuotta vanhempi. Hänen olisi pitänyt olla kiitollinen, että minä suostuin lähtemään treffeille hänen kanssaan.
Ap
Okei. Tässä kohti vedit provon yli. Joltiseenkin hyvä yritys kuitenkin, pisteet siitä.
Terveisiä sille röllykälle kotisohvallasi. :D
Tottahan tuo on.
Tosissanneko luulette että mies ja nainen ovat parisuhdemarkkinassa saman arvoiset, puhumattakaan siitä että vanhempi mies ja nuorempi nainen olisivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mietipä toisen kerran. Kun mies ehdottaa kallista ravintolaa niin voit sanoa että on sinulle liian kallis. Ehdotat sitten jotain italialaisen ja sushibuffan väliltä. Tai että menisitte kahville.
Halusi nähdä oletko lompakkoloinen vai tasaveroinen kumppanikandidaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimpalla on toki arvoa katukaupassa muttei maksullista pimppaa puolisoksi oteta.
Niin köyhä ei voi ottaa kun ei ole varaa. Varakas huolehtii aina naisestaan, ja kunniallinen köyhäkin. Suomalaiset miehet ovat loisia ja rottia.
Vierailija kirjoitti:
Halusi nähdä oletko lompakkoloinen vai tasaveroinen kumppanikandidaatti.
Ja loinen jäi rannalle!
Olisiko tämä mies halunnut tavata sinua uudelleen?
Tämä mun treffimies pyysi puhelinnumeroani ja vähän viestiteltiin myöhemmin, mutta hän ei kuitenkaan pyytänyt minua uudelleen treffeille.
Se on jännä, miten miehet niin kovasti valittavat, etteivät löydä naista, sitten he kuitenkin antavat pakit naiselle jo heti ensitreffien jälkeen.
Ap