Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut tyypit on trollannu täällä tyyliin 10 vuottakin putkeen

Vierailija
08.10.2026 |

Tuli tuosta yhdestä aloituksesta selville joka oli tehty 2016 ja edelleen sama tyyppi trollaa. Muistakaa ihmiset että se mitä sinä teet NYT ratkasee sen missä sinä OLET 10 vuoden päästä. 

Tuo ihminen päätti 10 vuotta sitten trollata nettipalstalla päivänsä, hän tekee sitä edelleen. 

Olkaa tarkkoja mihin käytätte aikaanne.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ainakin 15 vuotta kehittänyt erilaisia tapoja sanoa nee​k​eri Sanoman sensuuriponnisteluista huolimatta.

Mitä luulet, oletko kuolinvuoteellasi onnellinen ja tyytyväinen, että käytit elämäsi näin?

mä pelkään oikeeta elämää varsinkin naisten kanssa. pakenen niitä tänne.

Vierailija
42/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ainakin 15 vuotta kehittänyt erilaisia tapoja sanoa nee​k​eri Sanoman sensuuriponnisteluista huolimatta.

Mitä luulet, oletko kuolinvuoteellasi onnellinen ja tyytyväinen, että käytit elämäsi näin?

mä pelkään oikeeta elämää varsinkin naisten kanssa. pakenen niitä tänne.

Ja spämmäät naisia pilkkaavia ja vihaavia viestejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10?

Olen ollut täällä 25 vuotta. 

Ja töissä olen ollut koko ajan. Tein etätöitä jo silloin. 

Mutta se on myönnettävä että saattaisin olla rikkaampi ilman tätä paistaa. Työni on urakkatyötä ja joskus on tullut vietettyä vähän liikaa aikaa täällä töiden kustannuksella. 

Tänne trollaaminen on kuitenkin kuin laittaisi rahaa pankkiin mielenterveyden kannalta.

Vierailija
44/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap poloinen ei taida edes ymmärtää sitä, että tämä palsta on paljon vanhempi kuin Facebook:)

Ja vanhempi kuin Google 

Lehti kyllä, mutta eikös nettipalsta tullut kumminkin vasta Googlen tultua?

Google on perustettu 4.9.1998, Vauvan nettipalsta sitä aiemmin. 

Vierailija
45/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sensuuria juuri ollut 2010-luvun alkupuolella vielä. Yölläkin sai kirjoitella mitä vaan. 

Vierailija
46/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on kadonnut se jonka mies aiheuttaa hässäkkää ravintelissa?

Vierailija
47/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn palstalla ainoastaan hyvien trollien takia. 

Vierailija
48/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap poloinen ei taida edes ymmärtää sitä, että tämä palsta on paljon vanhempi kuin Facebook:)

Onko tuo sitten joku leijumisen aihe että olet viettänyt täällä trollailemassa enemmän aikaa kuin 10 vuotta? :D Jos se on ylpeyden aihe, mikset tuo sitä julkiseksi kuinka hienon työn olet tehnyt :D Säälittävää

Vierailija
49/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin monta muutakin on kadonnut. Se joka sitkeästi vuosikausia huuteli PEPOU. Se joka vaihteli nikkiä vähän väliä ja jolta kuoli sukulaisia joka viikko. Kannabisdementikkokaan ei enää jaksa entiseen malliin, vaikka harvakseltaan yrittelee.

Ensimmäinen palstatuttavuuteni oli Psykomamma, mielenkiintoinen tyyppi, vaikka vähän pelottavakin. Milloinhan hän täällä vaikutti?

Vierailija
50/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Paljon muutakin ehtinyt tehdä jo.

Vierailija
51/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vanhempi kuin Google 

Lehti kyllä, mutta eikös nettipalsta tullut kumminkin vasta Googlen tultua?

Google on perustettu 4.9.1998, Vauvan nettipalsta sitä aiemmin. 

Sittenhän voidaan sanoa ihan reilusti, että etsitään tietoa ja muuta siitä Googlea vanhemmasta paikasta:) 

Vierailija
52/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. 

Vierailija
53/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin monta muutakin on kadonnut. Se joka sitkeästi vuosikausia huuteli PEPOU. Se joka vaihteli nikkiä vähän väliä ja jolta kuoli sukulaisia joka viikko. Kannabisdementikkokaan ei enää jaksa entiseen malliin, vaikka harvakseltaan yrittelee.

Ensimmäinen palstatuttavuuteni oli Psykomamma, mielenkiintoinen tyyppi, vaikka vähän pelottavakin. Milloinhan hän täällä vaikutti?

Hyppypotkuja tekevä sihisevä mieskin on kaodnnut.

Vierailija
54/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. 

Mietipä hetki: mitä tapahtuisi, jos tämä palsta huomenna suljettaisiin pysyvästi?

Vierailija
55/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilaat itseäs. Persu?

Vierailija
56/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceleistä jankkaava tyyppikin lienee saanut lääkityksensä tasapainoon.

Vierailija
57/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä hetki: mitä tapahtuisi, jos tämä palsta huomenna suljettaisiin pysyvästi?

Sitten jäisi vaan kiljunjuonti.

Vierailija
58/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10?

Olen ollut täällä 25 vuotta. 

Järkyttävää, ei yhteiskunnalla ole sinunlaisia varaa elättää.

Vierailija
59/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alkuperäinen "mene töihin" - trollaaja. Elämäni suurin saavutus.

mutta kuka on alkuperäinen puppa?

Hän on palstan kuningastrollaaja vaikka ei olisi kehitellyt mitään muuta trollihahmoa.

Tämä puppa trolli on nainen, keski-ikäinen mt potilas. 

Vierailija
60/65 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon palstaillu kohta 30 vuotta. Mietipä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan