Mies jätti kertomatta lapsistaan
Lyhykäisyydessään... Tapasin kesällä ihanan alle 30v miehen, kaikki sujui hienosti, ihastuin ja rakastuin. Suhdetta nyt takana noin 4 kuukautta, kunnes mies kertoi, että hänellä on kaksi päiväkoti-ikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona ja joita hän tapaa joka toinen viikonloppu. Miehen kotona ei ole ollut mitään lapsiin viittaavaa, ei kuvia, ei leluja tai mitään muutakaan. Kaappeja en ole tietenkään tutkinut, eli en tiedä, onko hän aina siivonnut nämä pois näkyvistä, kun ole tullut hänen luokseen. Nämä viikonloppumenot hän on selittänyt minulle golfin peluulla, enkä ole osannut epäillä tätä hetkeäkään. Nyt olo tuntuu jotenkin petetyltä ja harhaan johdetulta. En pysty käsittämään, miksi hän pimitti minulta tällaisen asian, eikä mies osannut oikein itsekkään sitä minulle kertoa. Mies kertoi asiasta viikonloppuna ja sen jälkeen emme ole tavanneet. Asia oli minulle järkytys. Ei ehkä niinkään se, että on lapsia, mutta se, ettei hän kertonut asiasta minulle, kunnes 4 kk myöhemmin.
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on valehdellut. "Jättänyt kertomatta" antaisi ymmärtää, ettei asia ole tullut vain esille. Mutta hän on valehdellut menevänsä pelaamaan golfia, vaikka on ollut lasten kanssa. Tietenkin on positiivista, että isä ei ole hylännyt lapsiaan... Mutta onhan tämä todella outoa, että ei kerro omista lapsistaan. Mitä muuta hän on jättänyt kertomatta?
Syy ei ole sinun ja tietenkin olet järkyttynyt.
Ehkä hän on ollut golfaamassa lasten kanssa? Tällöin hän ei teknisesti ottaen ole valehdellut.
Ei päiväkoti-ikäisten kanssa käydä golfaamassa.
Ehkä mies vie lapset omien vanhempiensa mieliksi joka toinen viikonloppu mummolaan ja menee itse pelaamaan golfia.
Eli tää Vuoden Isä ei viitsi edes sitä joka toista viikonloppua viettää lastensa kanssa? Wau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lapset tulevat kouluikäiseksi, niin tuskinpa hirveän usein käyvät isänsä luona? Me muutettiin omalle kotipaikkakunnalleni, niin miehen lapsi ei käynyt kuin kerran kuukaudessa.
Hehe. Tai kuten itselle kävi, miesystävän lapset muutti isälleen yksi kerrallaan ja kävivät äitinsä luona vain viikonloppuisin koulujen ja pitkän välimatkan takia. Suhde muuten päättyi siinä kohtaa, kun mies alkoi puhumaan kolmannenkin muuttamisesta hänen luo, oli siinä kohtaa jo omakin elämä ihn sekaisin, vaikkei edes asuttu yhdessä, näiden teinien tempausten takia.
Ja jos joku kuvittelee, että tilanne helpottaa lasten kasvaessa, niin oma kokemus on, että menee teini-iän myötä vain haastavammaksi.
Täytyy kyl todeta että miten noi nyky pennut pyörittää taloutta ihan 100-0, ja ulkopuoliset ihan äimän käkenä.
Mun omasta ajatusmaailmasta on valovuoden päässä, että jättäisin kertomatta lapsistani, koska nehän on mun elämäni valo ja olen ylpeä joka ikisestä! Ihan kauhea ajatuskin, että leikkisin, ettei heitä ole olemassakaan.
Ei se mies sitten ollutkaan niin ihana 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jatka suhdetta. Ensinnäkin mies valehteli tärkeästä asiasta. Toiseksi on epäilyttävää, että mies tapaa lapsiaan noin harvoin. Hänessä on jotain, minkä vuoksi on parempi, että et enää tapaa häntä oman turvallisuutesi ja hyvinvointisi vuoksi.
siis joka toinen viikko on monella ihan normi tapaamistahti. Ei siitä voi tehdä johtopäätöksiä.
Siitä voi todellakin tehdä johtopäätöksiä, kun ottaa tuon valehtelun lisäksi huomioon.
Niin. Nyt kannattaa kuitenkin miettiä, onko kertomatta jättäminen ja valehtelu sama asia?
Aika tietoista on ollut tämä "kertomatta jättäminen", jos on kotoaan siivonnut kaikki lapsiin viittaavat asiat pois, kun ap tullut sinne.
Petosrikollinen erehdyttää kohdetta tarkoituksella. Moni mies laittaa tämän "lasten suojelun" piikkiin mutta todellisuduessa on kyse siitä, että he tietävät ettei suurin osa naisista halua sotkeentua perheelliseen mieheen ja ne jotka haluavat ovat todennäköisesti itsekin jollakin tavalla viallisia ja vaarallisia, kuten he ovat itsekin. Mutta eivät suostu tapailemaan tasollaan vaan haaveilevat jostain kilteistä naapurintytöistä, vaikka ovat itse rottia.
Eli haluaa että nainen tutustuu häneen, eikä rahapussiin tai lapsiin. Joku vika on ihmisessä, jolle lapset on ongelma.
EI lapset ole kaikille ongelma, mutta osalle on. Lasten mukana tulee usein myös exä tavalla tai toisella elämään mukaan. Kaikki eivät tätä halua.
Ja sen lapsellisen täytyy sitten alusta asti tämä hyväksyä vai? Tällainen tapaus varmaan kertoo, että en deittaile, jos sulla on lapsia, koska raha ja ajankäyttö.
Mä kyllä haluan ihan itse päättää, mihin käytän rahani ja aikani. Valitettavan usein käy vaan silleen, että kukaan ei kysy sitä bonusvanhemmalta, mitä hän haluaa, vaan oletetaan osallistuvan vieraiden lasten elättämiseen ja elämään (eli käyttää siihen aikaansa) halusi tämä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jatka suhdetta. Ensinnäkin mies valehteli tärkeästä asiasta. Toiseksi on epäilyttävää, että mies tapaa lapsiaan noin harvoin. Hänessä on jotain, minkä vuoksi on parempi, että et enää tapaa häntä oman turvallisuutesi ja hyvinvointisi vuoksi.
siis joka toinen viikko on monella ihan normi tapaamistahti. Ei siitä voi tehdä johtopäätöksiä.
Siitä voi todellakin tehdä johtopäätöksiä, kun ottaa tuon valehtelun lisäksi huomioon.
Niin. Nyt kannattaa kuitenkin miettiä, onko kertomatta jättäminen ja valehtelu sama asia?
Aika tietoista on ollut tämä "kertomatta jättäminen", jos on kotoaan siivonnut kaikki lapsiin viittaavat asiat pois, kun ap tullut sinne.
Petosrikollinen erehdyttää kohdetta tarkoituksella. Moni mies laittaa tämän "lasten suojelun" piikkiin mutta todellisuduessa on kyse siitä, että he tietävät ettei suurin osa naisista halua sotkeentua perheelliseen mieheen ja ne jotka haluavat ovat todennäköisesti itsekin jollakin tavalla viallisia ja vaarallisia, kuten he ovat itsekin. Mutta eivät suostu tapailemaan tasollaan vaan haaveilevat jostain kilteistä naapurintytöistä, vaikka ovat itse rottia.
Eli haluaa että nainen tutustuu häneen, eikä rahapussiin tai lapsiin. Joku vika on ihmisessä, jolle lapset on ongelma.
EI lapset ole kaikille ongelma, mutta osalle on. Lasten mukana tulee usein myös exä tavalla tai toisella elämään mukaan. Kaikki eivät tätä halua.
Ja sen lapsellisen täytyy sitten alusta asti tämä hyväksyä vai? Tällainen tapaus varmaan kertoo, että en deittaile, jos sulla on lapsia, koska raha ja ajankäyttö.
Mä kyllä haluan ihan itse päättää, mihin käytän rahani ja aikani. Valitettavan usein käy vaan silleen, että kukaan ei kysy sitä bonusvanhemmalta, mitä hän haluaa, vaan oletetaan osallistuvan vieraiden lasten elättämiseen ja elämään (eli käyttää siihen aikaansa) halusi tämä tai ei.
Ja jos ei halua ottaa edes riskiä joutua tällaiseen tilanteeseen, ei tapaile ihmisiä, joilla on lapsia. Thats it.
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan, että äijä ehti saamaan pillua. Sehän on 100% jokaisen miehen joka on hetero päätavoite. Nyt vaikka suhde kariutuisi äijä ois jo päässy seksiä harrastamaan. Mutta toisaalta sun elämälläsi on luetut päivät. Haluatko tuhlata vuosia mieheen jonka voisit nauttia mieluummin esim. yksin. Mutta jos nyt täytyy joku äijä ehdoin tahdoin ottaa niin ota edes semmoinen joka kunnioittaa sun päiviäsi. Nyt hän vaan haluaa jonkun naisen ja sä näköjään annat hänen toteuttaa tuota hänen fantasiaan.
On kyllä todella oitoa ajattelua. Onko todella naiset keskimäärin noin seksuaalisesti ahdistuneita ja rajoittuneita, eträ ihan normaali aikuisten välinen seksi on heti väärin, jos ei kihlaudu yhdynnässä?
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä seurustelisi miehen kanssa, jolla ei ole mitään lapsiin viittaavaa kotona ja on vain viikonloppuisä.
Seurustelisin kyllä isän kanssa, joka on ylpeä lapsistaan ja haluaa, että lapset ovat omassa elämässä aktiivisesti mukana. Se kertoo, että mies oikeasti kantaa vastuun tehdyistä valinnoista.
Niin että osallistuisit mielelläsi polygamiseen haaremiin mutta et mahdollisesti monogamisen miehen kanssa perustaisi perhettä.
Mistä näitä apinanaisiakin sikiää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän piireissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tarkoittaa ylipäätään että tapaa joka toinen vkl. Käy tunnin tapaamassa heitä vai ovat pe-ma, ja näkee joka viikko muutenkin, vain öitä eivät ole luonaan.
Monesti on paljon järkevämpää että lapsilla on se pääasiallinen koti, ja etävanhempi on mukana muulla tavoin kuin yöpaikkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan, että äijä ehti saamaan pillua. Sehän on 100% jokaisen miehen joka on hetero päätavoite. Nyt vaikka suhde kariutuisi äijä ois jo päässy seksiä harrastamaan. Mutta toisaalta sun elämälläsi on luetut päivät. Haluatko tuhlata vuosia mieheen jonka voisit nauttia mieluummin esim. yksin. Mutta jos nyt täytyy joku äijä ehdoin tahdoin ottaa niin ota edes semmoinen joka kunnioittaa sun päiviäsi. Nyt hän vaan haluaa jonkun naisen ja sä näköjään annat hänen toteuttaa tuota hänen fantasiaan.
On kyllä todella oitoa ajattelua. Onko todella naiset keskimäärin noin seksuaalisesti ahdistuneita ja rajoittuneita, eträ ihan normaali aikuisten välinen seksi on heti väärin, jos ei kihlaudu yhdynnässä?
? Miksi pitäisi paritella ilman avioliittoa ollenkaan. Suomi on kohta afrikan tasolla missä lapset ovat heitteillä ja kadulla kun aikuiset juoksentelevat vain sukuelintensä perässä.
Äsken joku jo kyseli että missä lapsi asuu, jos kumppanuusvanhemmuus-uusperheet eroavat ja lapsella onkin 4 vanhempaa?!
Ettekö osaa ollenkaan katsoa tulevaa, että mihin tuollainen vammainen apinavaistojensa perässä juoksentelu johtaa?
Filippiineillä ja afrikassa sekä muualla lämpimässä näitä esimerkkejä riittää. Suomessa nämä lapset eivät voi talven vuoksi olla kadulla, mutta niitä lienevät asunnot ja laitokset täynnä.
Kannattaisiko pikku hiljaa alkaa kehittymään ihmisenä eikä olla munansa ja pimppinsä ohjaama apina orja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on valehdellut. "Jättänyt kertomatta" antaisi ymmärtää, ettei asia ole tullut vain esille. Mutta hän on valehdellut menevänsä pelaamaan golfia, vaikka on ollut lasten kanssa. Tietenkin on positiivista, että isä ei ole hylännyt lapsiaan... Mutta onhan tämä todella outoa, että ei kerro omista lapsistaan. Mitä muuta hän on jättänyt kertomatta?
Syy ei ole sinun ja tietenkin olet järkyttynyt.
Ehkä hän on ollut golfaamassa lasten kanssa? Tällöin hän ei teknisesti ottaen ole valehdellut.
Ei päiväkoti-ikäisten kanssa käydä golfaamassa.
Ehkä mies vie lapset omien vanhempiensa mieliksi joka toinen viikonloppu mummolaan ja menee itse pelaamaan golfia.
Näitä on paljon. Viedään lapset mummolle hoitoon ja tehdään omia juttuja sillä aikaa. Mummo hoitaa lapset, laittaa ruoat, järkkää ohjelmaa.
Tunnen myös tapauksia, joissa mies vie eksälleen hoitoon (muka sisaruksia tapaamaan) sen uusperheessä syntyneet lapset. Kun sitten tästä kakkosestakin tulee eksä, viedään lapset ykköseksälle hoitoon. Ja taas etsimään uutta naista, jolle ei toki alussa kerrota kuinka monta lasta ja eksää miehellä on.
Monilla naisilla riittää rakkautta lapsille, vaikka he eivät ole omia. Eihän se ole lapsen vika, että isä on surkimus.
Millainen retardi ylipäätään ryhtyy "bonusvanhemmaksi" aka perheellisen miehen panopiiaksi kuvitellen, että omaa minkäänlaisia ihmisoikeuksia tuossa alhaisessa polkupiian asemassa. Jos hyppää lieteastiaan uimaan niin ei parane valittaa että paska haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se sinulle kuulu. Kenenkään ei tarvi kertoa mitään mitä ei halua. Et sinäkään ole hänelle kertonut kaikkea, mitä et halua. Jos mies haluaa suojella omia lapsia sinulta, niin se on hänen oikeutensa. On varmaan lukenut juttuja joissa uudet naikkoset haukkuu ja arvostelee miesten lapsia, hän ei halua sitä, vaan lapset on hänelle aina ykköset.
Ei tietenkään ole mikään pakko kertoa mitään, mutta en mä ainakaan jöisi suhteeseen, joka jo alkaa valheella. Mies olisi voinut ekalla kerralla kun olivat kontaktissa mitenkään, kertoa, että hänellä on lapsi. Jos lapset on ehdoton ei toiselle osapuolelle, hänet on valheella saatu pysymään suhteessa.
Ties vaikka lapsikin olisi tehty petoksilla. Mitä lie muuta miehellä on kaapissaan.
No luuranko nyt vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerran kävin Tinder-treffeillä miehen kanssa, joka oli profiilissaan ilmoittanut iäkseen 43 vuotta ja profiilissa luki, että hänellä on yksi alakouluikäinen lapsi. Ihmettelin, kun hän jo viestittelyvaiheessa kirjoitti minulle: "tää lapsiaisia on mulle tosi tärkeä: mua ei saa jos ei hyväksy mun lasta". Enhän mä ollut missään vaiheessa edes vihjannut mitään sen suuntaista, että en hyväksyisi lasta ja muutenkin tuo kuulostaa ylimieliseltä "mua ei saa jos..". Siis ihan kuin naiset kilpailisivat hänestä ja hän on se palkinto? Enistreffien jälkeen hän ei einää halunnut tavata minua uudelleen-. Sitten parin kuukauden kuluttua hän tuli uudelleen vastaan Tinderissä, mutta OHO, hän olikin nuortunut 8 vuotta ja oli nyt 35-vuotias lapseton mies! Mikähän siinä oli syynä, että hän valehteli ikänsä ja sen että olisi muka lapseton? Ja vit*ut hän mikään 43-vuotias edes ollut, varmaan vähintään 45v
'mua ei saa jos ei hyväksy mun lasta'...tällaiseen viestintään loppuisi yhteydenpito.
Onkohan tää se yksi, vuosia deittiapeissa pyörinyt mies, jonka profiilissa myös kuvat lapsista. Laittoi mulle viestin, mutta kun kohteliaasti vastasin, etten ole kiinnostunut tapailemaan miestä, jolla on pieniä lapsia (silloin kuvasta päätellen päiväkoti-ikäisiä), hän vastasi mulle, että "ei esittelisikään mitään randommuijjaa lapsilleen" 😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Onneksi olen kumppanini löytänyt silloin kun vielä tapailu ja seksi oli normaali asia. Enpä haluaisi kumppania edes nykypäivänä olla etsimässä tosta porukasta.
Vierailija kirjoitti:
Millainen retardi ylipäätään ryhtyy "bonusvanhemmaksi" aka perheellisen miehen panopiiaksi kuvitellen, että omaa minkäänlaisia ihmisoikeuksia tuossa alhaisessa polkupiian asemassa. Jos hyppää lieteastiaan uimaan niin ei parane valittaa että paska haisee.
Että siitä suhteesta ei sitten sun mielestä saa enää poistua? Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Miehen päätavoita parisuhteessa on saada pillua. Siksi mies ottaa parisuhteen.
Nainen suostuu seksiin jotta saa sen parisuhteen. Ja pidettyä sen äijän
En väitä etteikö nainen voisi haluta ainoastaan seksiä. En sano että mies voisi oikeasti haluta oikean suhteen.
Kysyntä ja tarjonta vaan rajoittaa. Nainen saa aina vaan seksiä vaikka 20 eri mieheltä per päivä. Mies taas harvoin saa vain seksiä joten sen täytyy ruveta suhteeseen.
Jos mies saisi vain seksiä ilman parisuhteita ja säännöllisesti niin moni mies ois ok
Jos taas nainen saisi hyvän suhteen vähemmällä seksillä esim. pari kertaa kuussa moni nainen ois ok.
Vanha mies ei pysty peittämään ikäänsä...
Vierailija kirjoitti:
Mutta miehen pitää hyväksyä nainen, jolla on lapsia? Eikö niin.
Itse en kyllä seurustelisi miehen kanssa, jolla ei ole mitään lapsiin viittaavaa kotona ja on vain viikonloppuisä.
Seurustelisin kyllä isän kanssa, joka on ylpeä lapsistaan ja haluaa, että lapset ovat omassa elämässä aktiivisesti mukana. Se kertoo, että mies oikeasti kantaa vastuun tehdyistä valinnoista.