Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti kertomatta lapsistaan

Vierailija
08.10.2026 |

Lyhykäisyydessään... Tapasin kesällä ihanan alle 30v miehen, kaikki sujui hienosti, ihastuin ja rakastuin. Suhdetta nyt takana noin 4 kuukautta, kunnes mies kertoi, että hänellä on kaksi päiväkoti-ikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona ja joita hän tapaa joka toinen viikonloppu. Miehen kotona ei ole ollut mitään lapsiin viittaavaa, ei kuvia, ei leluja tai mitään muutakaan. Kaappeja en ole tietenkään tutkinut, eli en tiedä, onko hän aina siivonnut nämä pois näkyvistä, kun ole tullut hänen luokseen. Nämä viikonloppumenot hän on selittänyt minulle golfin peluulla, enkä ole osannut epäillä tätä hetkeäkään. Nyt olo tuntuu jotenkin petetyltä ja harhaan johdetulta. En pysty käsittämään, miksi hän pimitti minulta tällaisen asian, eikä mies osannut oikein itsekkään sitä minulle kertoa. Mies kertoi asiasta viikonloppuna ja sen jälkeen emme ole tavanneet. Asia oli minulle järkytys. Ei ehkä niinkään se, että on lapsia, mutta se, ettei hän kertonut asiasta minulle, kunnes 4 kk myöhemmin.

Kommentit (280)

Vierailija
241/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan, että äijä ehti saamaan pillua. Sehän on 100% jokaisen miehen joka on hetero päätavoite. Nyt vaikka suhde kariutuisi äijä ois jo päässy seksiä harrastamaan. Mutta toisaalta sun elämälläsi on  luetut päivät. Haluatko tuhlata vuosia mieheen jonka voisit nauttia mieluummin esim. yksin. Mutta jos nyt täytyy joku äijä ehdoin tahdoin ottaa niin ota edes semmoinen joka kunnioittaa sun päiviäsi. Nyt hän vaan haluaa jonkun naisen ja sä näköjään annat hänen toteuttaa tuota hänen fantasiaan.

On kyllä todella oitoa ajattelua. Onko todella naiset keskimäärin noin seksuaalisesti ahdistuneita ja rajoittuneita, eträ ihan normaali aikuisten välinen seksi on heti väärin, jos ei kihlaudu yhdynnässä? 

Jep! Onneksi olen kumppanini löytänyt silloin kun vielä tapailu ja seksi oli normaali asia. Enpä haluaisi kumppania edes nykypäivänä olla etsimässä tosta porukasta. 

Tuntemattomien panemisessa ja sen tapailuksi ja seurusteluksi kutsumisessa ei ole mitään normaalia.

Päin vastoin tuo on alhaisten apinaidioottien hienostelua sivistyssanoilla, kun tosiasiassa kyse on alapäiden hinkuttamisesta.

Seurustelu on tarkoittanut aikanaa ja tarkoittaa edelleen virallisesti ihan vaan toisten ihmisten tapaamista ja jutustelua. Ei alapään hinkkaamista. Esimerkiksi pariskunta voi seurustella toisen pariskunnan kanssa kahvilassa.

Pitäisi varmaan opettaa rahvaalle puheen opettaminen kun alennatte kaikki sanat tarkoittamaan ulosteosastonne hinkkaamista.

Vierailija
242/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kysyntä ja tarjonta vaan rajoittaa. Nainen saa aina vaan seksiä vaikka 20 eri mieheltä per päivä. Mies taas harvoin saa vain seksiä joten sen täytyy ruveta suhteeseen."

Se että miehen unelma on saada seksiä 20 eri naiselta päivässä ei tarkoita että se olisi jo naisten yleinen unelma. Olet siis kateellinen naisille asiasta jota ne naiset eivät itse halua.

Kyse on autistin kyvyttömyydestä nähdä muuta kuin omat tarpeensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahvaan mielestä:

treffailu = ulosteosastojen hinkkaaminen

tapailu = ulosteosastojen hinkkaaminen

seurustelu = ulosteosastojen hinkkaaminen

parisuhde = ulosteosastojen hinkkaaminen

kumppani = ulosteosastojen hinkkaaminen

avoliitto = ulosteosastojen hinkkaaminen

avioliitto = ulosteosastojen hinkkaaminen

Uskokaa tai älkää näillä sanoilla on kuitenkin ihan oikeatkin merkitykset

Vierailija
244/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista valehtelevaa ei ole vielä tullut vastaan, mutta muista asioista on kyllä valehdeltu, vaikka 99 prosenttia kerroista valehtelu on suurempi ongelma kuin se mitä valehtelulla salaillaan. Moni asia olisi ollut ohitettavissa olankohautuksella, jos olisivat olleet rehellisiä.

Vierailija
245/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jatka suhdetta. Ensinnäkin mies valehteli tärkeästä asiasta. Toiseksi on epäilyttävää, että mies tapaa lapsiaan noin harvoin. Hänessä on jotain, minkä vuoksi on parempi, että et enää tapaa häntä oman turvallisuutesi ja hyvinvointisi vuoksi. 

siis joka toinen viikko on monella ihan normi tapaamistahti. Ei siitä voi tehdä johtopäätöksiä. 

Siitä voi todellakin tehdä johtopäätöksiä, kun ottaa tuon valehtelun lisäksi huomioon. 

Niin. Nyt kannattaa kuitenkin miettiä, onko kertomatta jättäminen ja valehtelu sama asia?

Aika tietoista on ollut tämä "kertomatta jättäminen", jos on kotoaan siivonnut kaikki lapsiin viittaavat asiat pois, kun ap tullut sinne.

Petosrikollinen erehdyttää kohdetta tarkoituksella. Moni mies laittaa tämän "lasten suojelun" piikkiin mutta todellisuduessa on kyse siitä, että he tietävät ettei suurin osa naisista halua sotkeentua perheelliseen mieheen ja ne jotka haluavat ovat todennäköisesti itsekin jollakin tavalla viallisia ja vaarallisia, kuten he ovat itsekin. Mutta eivät suostu tapailemaan tasollaan vaan haaveilevat jostain kilteistä naapurintytöistä, vaikka ovat itse rottia.

Eli haluaa että nainen tutustuu häneen, eikä rahapussiin tai lapsiin. Joku vika on ihmisessä, jolle lapset on ongelma. 

Mun omat neljä lasta on jo aikuisia, eikä mun tarvitse huolehtia eikä murehtia heidän asioistaan, pärjäävät hienosti. Olen mielihyvin jollain tapaa viallinen, mutta ei todellakaan kiinnosta alkaa uudelleen lapsiperhearkeen. Aika monilla ikäisilläni (55) miehillä on vielä hyvinkin pieniä lapsia. Mä olen tinkini tehnyt.

Vierailija
246/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kysyntä ja tarjonta vaan rajoittaa. Nainen saa aina vaan seksiä vaikka 20 eri mieheltä per päivä. Mies taas harvoin saa vain seksiä joten sen täytyy ruveta suhteeseen."

Se että miehen unelma on saada seksiä 20 eri naiselta päivässä ei tarkoita että se olisi jo naisten yleinen unelma. Olet siis kateellinen naisille asiasta jota ne naiset eivät itse halua.

Kyse on autistin kyvyttömyydestä nähdä muuta kuin omat tarpeensa.

Missähän sä tällaisia miehiä tapaat? Oisko kuitenkin sun päässä tuo ongelma. 

Vierailija
247/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä haluan ihan itse päättää, mihin käytän rahani ja aikani. Valitettavan usein käy vaan silleen, että kukaan ei kysy sitä bonusvanhemmalta, mitä hän haluaa, vaan oletetaan osallistuvan vieraiden lasten elättämiseen ja elämään (eli käyttää siihen aikaansa) halusi tämä tai ei. 

Millainen retardi ylipäätään ryhtyy "bonusvanhemmaksi" aka perheellisen miehen panopiiaksi kuvitellen, että omaa minkäänlaisia ihmisoikeuksia tuossa alhaisessa polkupiian asemassa. Jos hyppää lieteastiaan uimaan niin ei parane valittaa että paska haisee.

Mutta miehen pitää hyväksyä nainen, jolla on lapsia? Eikö niin. 

Jokainen ottakoot sellaisen jonka hyväksyy itse. Mitä väliä siinä on muiden hyväksymisillä tai hyväksymättäjättämisillä…

Vierailija
248/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä haluan ihan itse päättää, mihin käytän rahani ja aikani. Valitettavan usein käy vaan silleen, että kukaan ei kysy sitä bonusvanhemmalta, mitä hän haluaa, vaan oletetaan osallistuvan vieraiden lasten elättämiseen ja elämään (eli käyttää siihen aikaansa) halusi tämä tai ei. 

Millainen retardi ylipäätään ryhtyy "bonusvanhemmaksi" aka perheellisen miehen panopiiaksi kuvitellen, että omaa minkäänlaisia ihmisoikeuksia tuossa alhaisessa polkupiian asemassa. Jos hyppää lieteastiaan uimaan niin ei parane valittaa että paska haisee.

Ei todellakaan. Eihän meistä sitten paria tule, mutta se on täysin ok. 

Vierailija
249/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toiset nopeita. Vasta neljä kuukautta yhdessä jo on ihastuttu ja rakastuttukin jo. Kylässäkin oltu, eikä kaappeja muka tutkittu. En usko!

Käsipäivää aikaahan tuo on. Mä olisin tuossa ajassa saanut aikaiseksi ehkä kolmet treffit... Otan tutustuen ja rauhassa, ettei tule tuommosia ylläreitä.

Lapseton sinkku 28v

Vierailija
250/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, missä näin väitän, näytätkö? 

Kykenetkö muuten tekemään elämässäsi itseäsi koskevia päätöksiä noin ylipäätään? Että miksi sinä lähtisit suhteeseen naisen, jolla on lapsia, kanssa, jos et niitä lapsia hyväksyisi? 

Vierailija
251/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina odotetaan, että mies elättää muijan ja toisen siittämät lapset vuosikaudet... mutta jos miesystävällä on entuudestaan lapsia, joita se tapaa välillä viikonloppuisin onkin iso ongelma?! Mitä helkutin helkuttia?

#miesvihanäkyväksi

Häpeäsitte (jos edes osaatte). Loiset. 

Vierailija
252/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan täysjärkinen lastensa hyvinvoinnista välittävä vanhempi ottaisi näiden elämään ihmisen, joka ei hyväksy heitä? Näitä on, tiedän ja yleensä aina niissä käy huonosti. 

Vierailija
253/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina odotetaan, että mies elättää muijan ja toisen siittämät lapset vuosikaudet... mutta jos miesystävällä on entuudestaan lapsia, joita se tapaa välillä viikonloppuisin onkin iso ongelma?! Mitä helkutin helkuttia?

#miesvihanäkyväksi

Nyt on kyllä todella sekavaa.

Mikä hel-vetin pakko mun, jolle lapset on ehdoton ei, alkaa seurustella miehen, jolla on lapsia, kanssa kun maailmassa on lapsettomiakin tarjolla. 

Vierailija
254/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Ei odota kukaan, eikä kenenkään ole pakko tuollaiseen ryhtyä. Oletko tyhmä?

Vierailija
255/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Jahas, meidän ikioma misogyyni löysi tiensä ketjuun. Ensin keksii naisille kaikenlaisia rooleja ja sen päälle syyttelee niistä naisia 🙈🤣

Vierailija
256/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-viha-mies on incel, ei koskaan ole ollut mitään naista, saati lasta. Silti se länkyttää täällä, vaikka sillä ei ole mitään riskiä tavata yhtään ketään naista muualla kun täällä vauvalla.

Vierailija
257/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on valehdellut. "Jättänyt kertomatta" antaisi ymmärtää, ettei asia ole tullut vain esille. Mutta hän on valehdellut menevänsä pelaamaan golfia, vaikka on ollut lasten kanssa. Tietenkin on positiivista, että isä ei ole hylännyt lapsiaan... Mutta onhan tämä todella outoa, että ei kerro omista lapsistaan. Mitä muuta hän on jättänyt kertomatta?

Syy ei ole sinun ja tietenkin olet järkyttynyt.

Ehkä hän on ollut golfaamassa lasten kanssa? Tällöin hän ei teknisesti ottaen ole valehdellut.

Ei päiväkoti-ikäisten kanssa käydä golfaamassa.

Ehkä mies vie lapset omien vanhempiensa mieliksi joka toinen viikonloppu mummolaan ja menee itse pelaamaan golfia.

Näitä on paljon. Viedään lapset mummolle hoitoon ja tehdään omia juttuja sillä aikaa. Mummo hoitaa lapset, laittaa ruoat, järkkää ohjelmaa. 

Tunnen myös tapauksia, joissa mies vie eksälleen hoitoon (muka sisaruksia tapaamaan) sen uusperheessä syntyneet lapset. Kun sitten tästä kakkosestakin tulee eksä, viedään lapset ykköseksälle hoitoon. Ja taas etsimään uutta naista, jolle ei toki alussa kerrota kuinka monta lasta ja eksää miehellä on.

Monilla naisilla riittää rakkautta lapsille, vaikka he eivät ole omia. Eihän se ole lapsen vika, että isä on surkimus. 

Ei kannata ryhtyä korjaamaan toisten huonojen valintojen tai luonteen seurauksia. Täyttä ajanhukkaa.

Vierailija
258/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sai sentään pimppiä 4kk:tta.

Naiset eivät ymmärrä, että pimpin saaminen on miehen päätavoite parisuhteessa.

Miksi pimpin saaminen olisi miehelle se päätavoite parisuhteessa? Normaalissa parisuhteessa nainen haluaa seksiä ihan yhtä paljon, joten pimppiä saa joka tapauksessa.

Palstamiehet eivät saa parisuhdetta eikä pimppiä. Elämässä pitää kuitenkin olla tavoitteita.

Vierailija
259/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on duunikaveri, joka ei kerro lapsistaan, kun se tuntuu miehille olevan no-no.

Ei hän lapsilleen isää etsi, niillä semmoinen jo on. Viikko-viikko systeemi. Hän pystyy kuitenkin aina lähtemään mihin vaan, kuten lapsettomatkin.

Esim. poikaystävä viestitteli "sain derbyyn viime tipan liput, pääsetkö?" Kyllä, kiitos, nähdään kohta!

Ei aikuisten maailmassa noin käyttäydytä. Kukaan ei voi olettaa, että ihmiset toimii parin tunnin varoajalla.

Kyllä tuo on aivan tavallista touhua. Mun mielestä. Silloin kun ei ole lapsia "esteenä".

Vierailija
260/280 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toiset nopeita. Vasta neljä kuukautta yhdessä jo on ihastuttu ja rakastuttukin jo. Kylässäkin oltu, eikä kaappeja muka tutkittu. En usko!

Käsipäivää aikaahan tuo on. Mä olisin tuossa ajassa saanut aikaiseksi ehkä kolmet treffit... Otan tutustuen ja rauhassa, ettei tule tuommosia ylläreitä.

Lapseton sinkku 28v

Palsta on täynnä horoperse ämmiä ja lapsia kolmen miehen kanssa vähintään. Heti ekoilla treffeillä annetaan ja sitten ihmetellään, kun ei ole mitään pysyvää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi