Mies jätti kertomatta lapsistaan
Lyhykäisyydessään... Tapasin kesällä ihanan alle 30v miehen, kaikki sujui hienosti, ihastuin ja rakastuin. Suhdetta nyt takana noin 4 kuukautta, kunnes mies kertoi, että hänellä on kaksi päiväkoti-ikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona ja joita hän tapaa joka toinen viikonloppu. Miehen kotona ei ole ollut mitään lapsiin viittaavaa, ei kuvia, ei leluja tai mitään muutakaan. Kaappeja en ole tietenkään tutkinut, eli en tiedä, onko hän aina siivonnut nämä pois näkyvistä, kun ole tullut hänen luokseen. Nämä viikonloppumenot hän on selittänyt minulle golfin peluulla, enkä ole osannut epäillä tätä hetkeäkään. Nyt olo tuntuu jotenkin petetyltä ja harhaan johdetulta. En pysty käsittämään, miksi hän pimitti minulta tällaisen asian, eikä mies osannut oikein itsekkään sitä minulle kertoa. Mies kertoi asiasta viikonloppuna ja sen jälkeen emme ole tavanneet. Asia oli minulle järkytys. Ei ehkä niinkään se, että on lapsia, mutta se, ettei hän kertonut asiasta minulle, kunnes 4 kk myöhemmin.
Kommentit (160)
Kannattaa jättää mies, hän on selvästi valmis valehtelemaan tärkeistä asioista. Miten sellaiseen mieheen voi luottaa?
Jos miehen kotona ei ole mitään lapsiin viittaavaa, niin mies luultavasti tapaa lapsia jossain muualla kuin omassa kotonaan? Todella epäilyttävä tyyppi. Ei kannata jatkaa tapailua.
Muutaman kuukauden päästä selviää, että onkin itse asiassa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jatka suhdetta. Ensinnäkin mies valehteli tärkeästä asiasta. Toiseksi on epäilyttävää, että mies tapaa lapsiaan noin harvoin. Hänessä on jotain, minkä vuoksi on parempi, että et enää tapaa häntä oman turvallisuutesi ja hyvinvointisi vuoksi.
siis joka toinen viikko on monella ihan normi tapaamistahti. Ei siitä voi tehdä johtopäätöksiä.
Siitä voi todellakin tehdä johtopäätöksiä, kun ottaa tuon valehtelun lisäksi huomioon.
Mies ei luota sinuun, joka on ihan järkevää, koska olet nainen.
Olisi pitänyt paljon aiemmin kertoa, eikä odottaa, että toinen ihastuu kovasti eikä sitten ehkä pysty laittamaan suhdetta enää poikki.
Nyt aikalisä tuohon suhteeseen. Älä anna itsestäsi sitä kuvaa, että olet valmis suostumaan mihin venkoiluun vain.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Ei, vaan järkeä peliin!
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee tässä se, että jos miehen kotona ei nämä lapset näy millään tavalla. Jos välittää lapsista, niin miksei ole vaikka kuvia jossain, jos pääsee tapaamaan lapsia vain joka toinen viikonloppu?
Kaikki eivät tarvitse kuvia muistaakseen lähimmäisensä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole synnyttänyt niitä lapsia.
Mies ei ole pilannut vartaloaan synnytyksillä, joten mitä välii?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen kotona ei ole mitään lapsiin viittaavaa, niin mies luultavasti tapaa lapsia jossain muualla kuin omassa kotonaan? Todella epäilyttävä tyyppi. Ei kannata jatkaa tapailua.
Todellakin. Ehkä vaarallinen ja valvotut tapaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee tässä se, että jos miehen kotona ei nämä lapset näy millään tavalla. Jos välittää lapsista, niin miksei ole vaikka kuvia jossain, jos pääsee tapaamaan lapsia vain joka toinen viikonloppu?
Näitä miehiä löytyy, mutta toivottavasti ei paljon. Minulla on työkaveri, jonka tyttärellä on pari lasta miehen kanssa, jolla on lapsia myös kahden muun naisen kanssa. Miehellä on kuulemma yhteensä 7 lasta, eikä tapaa ketään näistä lapsista säännöllisesti, eikä maksa elatusmaksujaan yhdellekään naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako olla jotain valvottuja tapaamisia jossain lasun tiloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla omia lapsia? Yhdessäkään lapsiperheessä en ole koskaan käynyt, jossa ei olisi lasten kuvia esillä.
Odotti neljä kuukautta, että kertoo lapsistaan.
Mitähän sieltä vielä paljastuu. Ei ole hyvä juttu tämä.
Jos etsit rehellistä ja luotettavaa miestä, jatka etsintää. Valehtelu on aina red flag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jatka suhdetta. Ensinnäkin mies valehteli tärkeästä asiasta. Toiseksi on epäilyttävää, että mies tapaa lapsiaan noin harvoin. Hänessä on jotain, minkä vuoksi on parempi, että et enää tapaa häntä oman turvallisuutesi ja hyvinvointisi vuoksi.
siis joka toinen viikko on monella ihan normi tapaamistahti. Ei siitä voi tehdä johtopäätöksiä.
Lue aloitus: joka toinen VIIKONLOPPU. Eiköhän eroperheissä ole lapsilla nykyään vuoroviikkoasuminen yleisempää. Silloin niiden jälkien siivoaminen panokumppaneilta on vieläkin vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole synnyttänyt niitä lapsia.
Totta, enpä ajatellutkaan asiaa tältä kantilta. Pitää yrittää päästä järkytyksestä yli ja katsoa jos suhteella olisi kuitenkin tulevaisuutta.
Ap
Hohhoijaa siinä taas tyhmä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla omia lapsia? Yhdessäkään lapsiperheessä en ole koskaan käynyt, jossa ei olisi lasten kuvia esillä.
Eikä mitään muitakaan lasten tavaroita, kuten sänkyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä miehiä löytyy, mutta toivottavasti ei paljon. Minulla on työkaveri, jonka tyttärellä on pari lasta miehen kanssa, jolla on lapsia myös kahden muun naisen kanssa. Miehellä on kuulemma yhteensä 7 lasta, eikä tapaa ketään näistä lapsista säännöllisesti, eikä maksa elatusmaksujaan yhdellekään naiselle.
Ihanaa.
Älä kuuntele näitä katkerien akkojen kommentteja, vaan kuuntele sydäntäsi. Jos mies todellakin on ihana, ei ehkä kannata yhden kertomatta jättämisen kaataa suhdetta.