Olen palomies, kuka haluaa minut sammuttamaan kotiansa kun olen 69-vuotias
Kommentit (64)
Mä teen kaihi silmissä lääkelaskentaa ja kiidän rollaattorilla pitkin sairaalan käytäviä.
Voisin vaikka tahallaan pienen nuotion laittaa nähdäkseni kuinka letku lennättää pitelijäänsä. Voisi olla hauska näky. Tai odottelisin parvekkeella, että tulet tekonivelinesi kantamaan minut turvaan.
Meinaatko yli 65-vuotiaana selvitä vielä kuntotesteistä?
Paistan leivät ja kakut. Välillä menee suola ja sokeri sekaisin, mutta kyllähän sen sitten mausta huomaa.
Mielummin sinut kuin joku vapaapalokunnan hintelä 15-v. finninaama.
Älä vingu, löytyy keveitäkin hommia vaikka asemalta. Etkä sä mikään palomies ole vaan trolli.
Vierailija kirjoitti:
Ei homma eikä mikään laskea tasoa "iänmukaisesti". Niinhän tehdään jo muussa koulutuksessa yms.
Kyllä mulle kelpaisi 69-vuotiaskin paloa sammuttamaan.
Sama minkä ikäinen olet, kunhan sammutat sen palon.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin sinut kuin joku vapaapalokunnan hintelä 15-v. finninaama.
Nämäkö oli ainoat vaihtoehdot kun työttömiä tulee aina vain enemmän kun tekoäly valtaa eri aloja?
No jos oikeasti oli vaihtoehdot niin se finninaama sentään varmemmin muistaa kesken hälytyksen että hälytys oli ylipäätään meneillään ja minne hän on menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei homma eikä mikään laskea tasoa "iänmukaisesti". Niinhän tehdään jo muussa koulutuksessa yms.
Kyllä ainakin mun mieskaverin työpaikalla kaikki tekevät samat testit, jos haluavat pitää savusukelluslupansa. Oli ikää sitten 63 tai 36.
Käyn asentamassa teillekin sähköt, käsien vapina, tutisevat jalat ja kaiken kahtena näkeminen ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roihuava tulipalokin sitten tajuaa lennosta pienentyä 69-vuotiaalle sopivaksi tehtäväksi?
Päättäjät jotkaselvästiovatidiootteja.
Ei se ole sinun ongelmasi, vaan kotinsa polttaneen ongelma. Kannattaa olla tarkkana, ettei syty tulipaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roihuava tulipalokin sitten tajuaa lennosta pienentyä 69-vuotiaalle sopivaksi tehtäväksi?
Kaipa sitten annetaan pienehköt tulipalot vanhemmille, he?
Olen Vornanen ja teen katupartiota.
Voit tulla sammuttamaan paloa, mutta -pliis!- älä anna tekohengitystä!
Totta puhuen en kyllä haluaisi joutua leikkaukseen, jota suorittaa lähes 7-kymppinen kirurgi.
Kyllähän tässä eläkeinnostuksessa menevät niin hoitajien kuin hoidettavienkin rollaattorit vielä sekaisin.
VPK