Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan rakastanut ihmistä, jonka kanssa et ole kuitenkaan päätynyt suhteeseen?

Vierailija
07.10.2026 |

Olet vaikka jossain tutustunut tähän ihmiseen, tunnet häneen syvää yhteyttä ja rakkautta mutta ette koskaan päätyneet yhteen vaikka tunne oli molemminpuolinen? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Voi olla, että hänellä oli jopa vahvemmat tunteet minua kohtaan kuin minulla häntä kohtaan. Kummallakin oli ja on edelleen hyvä parisuhde tahollaan. Ei ollut mitään syytä lähteä leikkimään tulella.

Vierailija
22/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaikki ihastumiset (4 kpl isompia ihastumisia) on menneet näin. Täysin yksipuolisia.

Puhun molemminpuolisesta syvästä yhteydestä ja rakkaudesta. 

Jos selviää, että on molemminpuolista, niin silloin on jo päädytty yhteen, mutta ei jääty yhteen. Tietysti joku nettijuttu voisi olla, mutta ne eivät ole tosielämää. Rakastua voi vaikka tekoälyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Samalla luokalla olleeseen tyttöön. Nyt aikuisena kohdattiin ja harrastimme suojaamaton yhdyntä.

Ihana tarina! 💔

Vierailija
24/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin kaksi kertaa.

Vierailija
25/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaikki ihastumiset (4 kpl isompia ihastumisia) on menneet näin. Täysin yksipuolisia.

Puhun molemminpuolisesta syvästä yhteydestä ja rakkaudesta. 

Mistä sen molemminpuolisuuden tunnistaa?

Vierailija
26/26 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olimme kumpikin tahoillamme parisuhteessa, ja hän oli kaiken lisäksi silloisen kumppanini ystävä. Välillämme oli todella vahvaa kemiaa alusta asti, mutta tilanne oli täysin mahdoton. Meni vuosia, ettemme nähneet ollenkaan, ja kun taas kohtasimme, hän oli uudessa parisuhteessa, mutta tunteet leimahtivat taas välillämme. Hän oli eronnut tässä välissä, mutta oli jo uudessa suhteessa ja perheellistynytkin. 

Ehkä ensi elämässä, kuten totesimme jo kohta 20 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi