Mä oon hirveessä kännissä jo nyt, onko teillä jotain elämänohjeita jakaa?
Kommentit (48)
Hae lohtua Jumalalta, ei alkoholista.
Kaikkea hyvää!
T. Uskova kristitty
Nousuhumalan jälkeen kannattaa juoda vettä.
Kun luulet olevasi pohjalla, se onkin vasta välipohja.
Aina näitä viikonloppukännääjien raportteja. Surkeeta toi murrosikään jämähtäminen.
Vierailija wrote:
Aina näitä viikonloppukännääjien raportteja. Surkeeta toi murrosikään jämähtäminen.
Koska 25+ ikään ei alkoholi kuulu vai?
Viina vie elämänhalun, jäljelle jää vain viinan halu.
Alkoholi on viisaitten juoma...
Viisaat ei alkoholia juo!
Itse join loputkin juomat kaapista ja kun Tallinan-oluetkin loppuivat, en enää ostanut lisää.
Alkuun oli aika nuivia viikonloppuja.
Nyt, paria vuotta myöhemmin, olen muuttunut mielestäni aika paljon paremmaksi vanhemmaksi, puolisoksi ja ystäväksi. Eron huomaa.
Tasavallan ja koko kansan presidentti Jussi Halla-aho 💪🥰🇫🇮
Vierailija wrote:
Itse join loputkin juomat kaapista ja kun Tallinan-oluetkin loppuivat, en enää ostanut lisää.
Alkuun oli aika nuivia viikonloppuja.
Nyt, paria vuotta myöhemmin, olen muuttunut mielestäni aika paljon paremmaksi vanhemmaksi, puolisoksi ja ystäväksi. Eron huomaa.
Miten tarkalleen ottaen? Kiinnostaisi kuulla tarkemmin miten alkoholittomuus vaikutti ihmissuhteisiin
ap
Vierailija wrote:
Viina vie elämänhalun, jäljelle jää vain viinan halu.
Viina on depressantti. Ei sitä juodessa niin huomaa, mutta krapulassa ja juomisten välissä sitäkin paremmin. Kun muutama vuosi sitten lopetin, ensin oli helvetin vaikeaa, mutta jo muutaman viikon päästä mieli asettui "uuteen normaaliin", jonka olin unohtanut olevan olemassa, ja joka oli paljon tasapainoisempi ja etenkin vähemmän paranoidi kuin humaloiden välinen tila.
Vierailija wrote:
Mee hoitoon!
Otappa sinä iltalääkke nyt! Hopi hopi.
Vältä Salkkareita - pysyt heterona.
Kaadat loput juomattomat viinat viemäriin, etkä osta uusia. Ilmoittaudut avoimen amk:n kurssille.