Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei mammat. Saisinko nyt millän laittaa toppatakin kun

Vierailija
07.10.2026 |

On niin helkkarin kylmä tuuli.  Vai täytyykö vaan palella?  Vasta kyllä oli avaus että lokakuussa ei saisi.  Kuinka pahasti pahoitat mielesi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä. Voit 

ja saat itse päättää.

Kuulostaa hyvältä ajatukselta. Kiitos ideasta.

Minäkin  laitan!

Vierailija
2/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä.

Ja se on ihan puppua, että miten sit talvella tarkenee jos pukee toppatakin silloin, kun alkaa syksyllä ( tai vaikka kesällä) palella 

T.20 vuotta ulkotöissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä. Voit 

ja saat itse päättää.

Minäkin  laitan!

Kiitos paljon.  Vaikka kyllähän muutamat ainakin pahoittaa mielensä.

Vierailija
4/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö aina mammaltasikin, että saako käydä vessassa, tai saako laittaa kumpparit?

Vierailija
5/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan. Itsekin pukeudun sään mukaan. Myös palstan nuorukaismammat pukeutuvat lämpimästi.

Vierailija
6/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun omien tuntemusteni mukaan ja suosittelen samaa ap:llekin. Viikonloppuna kävin kaupoilla kevytvanutakissa, mutta eilen kävin kaupoilla hupparissa. Tämän aamun lenkillä kävin fleecetakissa.

Vierailija
7/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea takkivalinta riippuu varmasti eniten siitä millä liikkuu. Itse kuljen omalla autolla joten en tarvitse vielä toppatakkia, mutta sellainen on varmasti tarpeellinen niillä jotka värjöttelee bussipysäkeillä.

Vierailija
8/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että on olemassa jotain sääntöjä sen suhteen milloin toppatakin saa pukea. Ja että palstan mammat pitävät näistä säännöistä kiinni ja valvovat niiden noudattamista. Hölmö minä. Tänäänkin aion tosin laittaa toppatakin, koska on kylmä. Jollain palstamammalla menee varmaan kahvit väärään kurkkuun tästä mielivaltaisesta teostani.

Vierailija
9/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt, että on olemassa jotain sääntöjä sen suhteen milloin toppatakin saa pukea. Ja että palstan mammat pitävät näistä säännöistä kiinni ja valvovat niiden noudattamista. Hölmö minä. Tänäänkin aion tosin laittaa toppatakin, koska on kylmä. Jollain palstamammalla menee varmaan kahvit väärään kurkkuun tästä mielivaltaisesta teostani.

Sä et vain ole huomannut. Liputuspäivien lisäksi julkaistaan aina, minkä takin voi laittaa päälle aamulla.

Vierailija
10/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut kunnon vaatteet jo kesästä saakka.

Vierailija
11/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun äitisi kuollut vai miksi sinä täällä roikut, miesvauva? Jotain ihmeen hinkua koet vanhempiin naisiin. En kyllä ihmettele sinällään, mäkin saan joka käänteessä kimppuuni itseäni 10-20 vuotta nuorempia miehiä ja se on jokseenkin naurettavaa kun mua ei lainkaan kiinnosta heidän seuransa ja juustomunansa. Niitä on nähty eikä niistä ole juurikaan iloa naiselle.

N61

Vierailija
12/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Palstamammoja" on monenlaisia. 

On nuoria, keski-ikäisiä ja vanhoja. 

Täällä "mammana" voi olla vapaasti mitä vaan.

Voi myös olla välillä tulisesti vastaan tai puolesta riippuen mielialasta eikä kukaan väitä takinkääntäjäksi.

Paljolti ovat nuoret miehet etten sanoisi pojat alkaneet harjoittaa "palstamamman" kunniakasta uraa maassamme. 

Vierailija
13/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita päälle, mitä on tarvis. Kanna pukimesi ylpeydellä. :)

Vierailija
14/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö aina mammaltasikin, että saako käydä vessassa, tai saako laittaa kumpparit?

En, mutta täällä kun on noita mielensäpahoittajia.  En viitsisi tarkoituksella pahoittaa kun olen kohtelias herrasmies.

https://www.vauva.fi/keskustelu/6676830/jos-kesaaamuna-13-kukaan-ei-pue…

Vierailija
15/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi jollain olla niin huono itsetunto ettei pysty edes itse päättämään vaatteistaan? 

Vierailija
16/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, mitä se muille kuuluu. Itse olin juuri aamulenkillä ohuessa pitkähihaisessa hupparissa ja trikoissa, ajatus takista tuntuu jotenkin ahdistavalta jo päälle topattujen kerrosten takia ja minulla on yleensä niin lämmin, että kuljen talven nollakeleilläkin syysvaatteissa. Käsineet pitää kyllä kaivaa esiin ja pipo, viima oli eilen kova. Toisaalta makuupussitoppatakki on ollut kovassa käytössä kesällä, yötä myöten pihalla istuessa tulee herkästi kylmä.

Vierailija
17/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vaan. Itsekin pukeudun sään mukaan. Myös palstan nuorukaismammat pukeutuvat lämpimästi.

Mikä on nuorukaismamma? Nuorukainen on nuori mies ja mammalla yleensä viitataan äitiin tai isoäitiin, niin tuo risteytys kuulostaa perin eksoottiselta.

Vierailija
18/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kylmään tuuleen toimi paremmin joku tuulenpitävä ohuempi takki?

Vierailija
19/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä. Voit 

ja saat itse päättää.

Minäkin  laitan!

Kiitos paljon.  Vaikka kyllähän muutamat ainakin pahoittaa mielensä.

No, kaikkia ei voi miellyttää, elit sitten omaa tai jonkun muun elämää. Joten, mitäs jos tekisit just niin kun itse haluat:) Niin me mummotkin teemme. -eri-

Vierailija
20/23 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nuorukaismamma? Nuorukainen on nuori mies ja mammalla yleensä viitataan äitiin tai isoäitiin, niin tuo risteytys kuulostaa perin eksoottiselta.

Ehkä se on joku transmammajuttu? Kaikki eivät näköjään tiedä että nuorukainen tarkoittaa miespuolista nuorta henkilöä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme