Lue keskustelun säännöt.
onko paikalla ketään joka olisi saanut synnytyksen käyntiin vyöhyketerapialla?
01.06.2007 |
itsek ävin tänään jo toisen kerran vyöhyketerapiassa. kauankohan menee että synnytys käynistyy jos on tästä terapiasta käynnistyäkseen?
Kommentit (2)
olin tunti aiemmin hieronut kotona terapeutin ohjeilla vyöhykepisteitä. Ja sitten tuli Loiskis.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
millä viikoilla olit?