Mistä johtuu yhtäkkinen hyvänolontunne?
Ovatko energiakentät muuttuneet vai mikä voi selittää yllättäen tapahtuvan voimakkaan hyvänolontunteen? Koin äsken hyvin voimakkaan hyvänolontunteen aivan kuin joku rakastaisi minua syvästi kaivaten, vaikkei minulla ole puolisoa eikä ketään seurana. Olen yksinäinen erakkoluonne. Mistä tuo voi johtua? Lähettääkö joku minulle energiaansa vai mikä on? Rinnassa tuli paine, sellainen lämpö ja samanlaisen tuntemuksen koin eilen eikä ole kyse mistään unten rajamailla olosta tai kuumista aalloista vaan jostain henkisestä. Oletteko kokeneet samaa?
Kommentit (45)
ilmeisesti nielaisit jonkun tuntemattoman miehen maellit niin siitähän tuommoinen tunne tulee
Vierailija kirjoitti:
Oletko Ap ollut rautakuurilla? Raudan nousu normaaliksi parantaa sitä hiipimällä tullutta huonoa fiilistä.
Tämä. Itselläni nouseva rauta tekee jotenkin kevyen ja hyvän olon. Ollut matalalla pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Hypomania?
Arvaa, onko tämä joskus käynyt mielessä? Mutta itselläni se hyvä olo on todella levollinen ja nukun silloin paremmin, enemmän sekä syvemmin kuin yleensä. Jos se olisi maniaa, niin unet melko todennäköisesti vähenisi tai lähtisi kokonaan. Ja olotila olisi kiihtynyt. Itselläni tuon olon mukana tulee rauha ja hidastuminen.
Oletko Ap ollut rautakuurilla? Raudan nousu normaaliksi parantaa sitä hiipimällä tullutta huonoa fiilistä.