Pakko ottaa vauva mukaan tupakkapaikalle
Onpa pöljä tämä uusi lakimuutos. Ennen pystyi laittamaan vauvan vaikka sitteriin siksi aikaa kun kävi parvekkeella tupakalla, nyt pitää raahata sylissä tai turvaistuimessa hissitalon kolmannesta kerroksesta ulos tupakkapaikalle.
Kommentit (35)
Yksi ayy lisää olla tekemättä lapsia sääntö Suomeen.
Mä olen tehnyt nyt samaa. kolmas kerros, ei hissiä. Vauva vaunuun ja vedän portaat alas. Sitten sateessa kyyhötin vaunujen kanssa tupakkapaikalla. Toisaalta, paremmin vauva tuntuu nukkuvan ulkona kuin sisällä. Taidan jättää sen tähän tupakkapaikalle, itkuhälytin vain seuraamaan tilannetta. Saan itse olla sisällä lämpimässä.
No mutta joudut sä muutenkin kantaa sitä vauvaa hissittömässä talossa ylös alas.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt nyt samaa. kolmas kerros, ei hissiä. Vauva vaunuun ja vedän portaat alas. Sitten sateessa kyyhötin vaunujen kanssa tupakkapaikalla. Toisaalta, paremmin vauva tuntuu nukkuvan ulkona kuin sisällä. Taidan jättää sen tähän tupakkapaikalle, itkuhälytin vain seuraamaan tilannetta. Saan itse olla sisällä lämpimässä.
ja samalla kuulet mitä muut juoruavat tupakkapaikalla...
Mä taas lähden hissittömän talon kolmannesta kerroksesta vauvapaikalle, mutta en ota tupakkaa mukaan 😁
Öhö öyh öhö ihmisjoukot joutuu vaikka pillua hiertää öyh.
Miten joku voi edes keksiä noin sairaan provon?
Kekseliäisyydestä 2/5.
Apn muna on 5cm lyhyt ja 1 cm ohut
Vierailija kirjoitti:
Apn muna on 5cm lyhyt ja 1 cm ohut
Erehdyit pimeässä, se oli klitoris
Vierailija kirjoitti:
Kekseliäisyydestä 2/5.
Miten sitten sinun mielestä onnistuisi tupakalla käynti nykyään?
Tupakalla käyminen on vapaaehtoista. Jos haluaa nikotiinia, käyttää nikotiinipusseja kuten nuorisokin.
Vierailija kirjoitti:
Kekseliäisyydestä 2/5.
Haloo ! Tämä palsta on Sanoman mielisairaiden avohoito , tämä ei edes ollut paha ja välillä on tosi sairaita juttuja !!!!
Ei sinne saa ottaa mukaan ketään muuta , ei edes omaa lastaan !! Miksi aiheuttaa lapsellesi turhia sairauksia tahallasi ????? Olet selvästi todella SAIRAS. Ja kuka pjaska kertooooooo vedellä pjaskoooooo ????? Se pitäisi kokonaan kieltää kaikkialla, olisi vain koppeja, mis ne pjaskat sairaat saa käydä joka 4. tunti, ja ne pjaskat ostetaan vain sieltä, hinta on 5 €/kappale, ei aski !!! Lopettaminen tulee paljon halvemmaksi !!!!!! En tajua ihmisiä, jotka kehtaa vedellä pjaskoooooo ollenkaan. Ja niiden hintaa pitää korottaa roimasti, ei vain muutaman sentin. Useampi euro !!!!!!!
Ei sun mikään pakko ole käydä tupakalla. Helpommalla pääset kun et vain mene.
Minä minä minä minä....viis vauvan keuhkoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun mikään pakko ole käydä tupakalla. Helpommalla pääset kun et vain mene.
Helpommalla? Arvelet sitten että vieroitusoireissaan hermot pinkeänä tuskaileva ihminen olisi oikein hyvä vauvan hoitajaksi?
Ei ole vauvaa ! Tämä on sen valehtelevan palstahullun ärsytys provoja , näitä on useita päivässä eri tarinalla
Hissittömän talon siis
Ap