Miten laittauduit nuorena esim. iltamenoon?
Minä vedin farkut ja tiukan paidan päälle ja laitoin meikkiä. Hiuksille en tehnyt mitään.
Entä te?
Kommentit (25)
Meikkivoide, rajauskynä, ripsari, usein muttei aina huulipuna. Hiuslakkaa ja tupeeraus blondiin pörröön. Hyvät farkut ja tiukka paita, tai joku mekko jopa, Uffista varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kortsua siihen farkujen pikku taskuun oikealla, ja radalle suihkun kautta. Kotiin yöllä ja tajuten ettei käniset naiset tunnista hyvää miestä. Kesti kauan ymärtää että naiset maksattaa miehillä asioita?
Noin se on varmaan mennyt, mutta jos olit jo silloin Karvosen Pentti, joka piiloutui peränurkkaan, jossa oli isoin ja pimein varjo eikä sinne valo yltänyt.
Naiset ei kyllä maksattanut miehillä mitään. Just meidän nuoruudessa naisille oli itseisarvo ja kunnia-asia maksaa itse.
Ei pisaa toni tai useampi kun aikoinaan maksoi Ladyjen juomia ja saateli herasmiehenä kotiovelle. Tulos nolla ja menot liikaa. Naiset ei ole mielestäni muuttunut miksikään, lakelmoivia ovat kauniisti sanottuna. "kunnia asia maksaa itse", ja paskaista naurua.
Te naiset lienette edelleen yksin, ja vika on miesten?
Nuoruuteni iltamenot ajoittuivat 1960-70 - lukujen vaihteeseen jolloin muodissa oli mm minihameet ja läpinäkyvät puserot. Ei niitä maaseudulla paljon nähty mutta minä sellaiset hankin salaa ja kätkin kotiväeltä tietysti. Lauantaisin tansseihin lähtiessä piilotin ne kassiin ja vaihdoin maitolavalla päälleni. Liftin tanssipaikalle sainkin helposti.
No ei kait siinä mitään...
Kävelin 10 km matkoja kotiin korkea korkoisissa kengissä ja minihameessa. Kerran kävelin matkasta 3-4 km ilman kenkiä, koska oli satanutkin syksyllä ihan pirusti ja ne kengät ei toiminut yhtään. Olin niin köyhä, että ei ollut varaa taksiin.