Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaunut myyntiin, mitä kautta?

01.06.2007 |

Siinä se kysymys tulikin. Olen myynyt joitain tavaroita huuto.netissä, mutta vaunuista siellä näyttää olevan ylitarjontaa. Meillä Teutonia Rockyt menossa myyntiin ja näyttää siltä, että niistä sais huutonetissä aika surkeasti rahaa, jos ollenkaan.

Onko kukaan myynyt näillä vauvan sivujen osto-ja myynti-palstalla vaunuja? Kannattaakohan yrittää sitä kautta? Näyttää olevan vaunuja sielläkin paljon myynnissä, mutta hintaluokkakin mun mielestä ok mitä olen katsellut.

T: Yniäinen ja yhdeltä lapselta jääneet vaunut:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sekä ostanut että myynyt vaunut Vauvan palstan kautta ja hyvin on kauppa käynyt. Kyselyjä on tullut paljon. Kannattaa valmistautua laittamaan kuvia sähköpostiin ja vaunuista hyvä kuvaus ilmoitukseen, niin saat varmasti vaunut myytyä. Toinen vaihtoehto on esim. neuvolan ilmoitustaulu.

Huutonetin kautta ei ole kauppa käynyt, siellä on ihan älyttömästi vaunuja ja rattaita myytävänä.

Vierailija
2/2 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myin vaunumme Huuto.netissä ja saimme hyvän hinnan. Myynnistä ei ole kovin kauan, noin pari kuukautta.

En tiedä vaikuttiko hyvään hintaan tuuri vai ostaja tai kenties että samoja vaunuja oli vain toiset samaan aikaan myynnissä.

Neuvolan seinä on (kuvan kera) on hyvä vaihtoehto myös!

Vauva-lehden sivuiltakin on tullut ostettua tavaraa ja täälläkin on onneksi tuo haku-systeemi. Tännekin kannattaa laittaa se kuva.

Itse pidän vauva-lehden palstasta, koska ei tarvitse odottaa huutoje sulkeutumisia, tiedät hinnan heti etkä huomenna jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla