Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on äp-pakkaus??

Vierailija
31.05.2007 |

Kirpparilla bongasin yhdestä pöydästä äp-pakkauksen bodipaitoja, potkupukuja (jotka olivat kylläkin potkareita), sukkahousuja (nämä oli puolipotkareita) ja GOLLAGE housuja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akatemisille ja muulle paremmalle väestölle annetaan äitiyspakkauspakkaus.

Musta toi on tosi epäreilua, kun duunareilla on muutenkin vähemmän varaa hommata vauvoillensa vaatteita ym.

Vierailija
2/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelussa päädyttiin loppujen lopuksi dissaamaan segtioäitejä. taas.

Nostaisko joku, itse en nyt jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen akateeminen (olin jo ap-pakkausta hakiessa!) ja mulle tuli vain äitiyspakkaus, mistä voin tilata puuttuvan osan? mitä siihen -pakkaus osaan kuuluu??

Vierailija
4/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sieltä auttaa!

Tai voithan koittaa valittaa johonkin korkeammalle kelaan tuosta niin ehkä saat jopa äitiyspakkauspakkauspakkauksen korvaukseksi.

Vierailija
5/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamarin äitiyspakkauslaiset!!!!

Vierailija
6/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ole vaaraa että sen äitiyspakkauspakkauksen äitiyspakkaus-osa on jotenkin erilainen kuin se duunarien äitiyspakkaus??! olen jo avannut sen saamani äitiyspakkauksen ja pessytkin osan vaatteista vauvalle valmiiksi. itkut jos nuo on nyt jotenkin sopimattomia sen -pakkauksen kanssa! voiko ne jopa vaatia kelalta palauttamaan tuon äitiyspakkauksen ennen kuin antavat koko äitiyspakkauspakkauksen?

Vierailija
7/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen -pakkaus lisäosaan kuuluu:

- hug-a-bub kantoliina

- Ainu rintapumppu

- Philips itkuhälytin

Pakkaupakkaus lisäosaan kuluu:

-Teutonia yhdistelmävaunut

- Sitteri (merkkiä en muista)

- Britax turvakaukalo

Vierailija
8/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin huijasin olevani tohtori koska mulla ei ollut varaa ostaa niitä yhdistelmävaunuja. Näin sain äp-pakkauksen. Siinä oli myös kolmet ylimääräisen gollAgehousut ja FLEASEPEITTO!

Vierailija
9/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvinut todistaa millään testillä akateemisuutta? ei edes tutkintotodistusta vaadittu?

Vierailija
10/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin silmälasit päähäni että näytän fiksummalta ja opettelin pari sivistys-sanaa joita en edes enää muista. Kyllä mä sain äp-pakkauksen tosi helposti!

Vierailija
11/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme ettei kelalla ole mitään keskitettyä järjestelmää josta hakijan akateemisuuden voisi tarkistaa. luulisi että tilaisuus tekee varkaan ja aika moni duunari ottaa häikäilemättä ap-pakkauksen.

Vierailija
12/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kerran ilmasiks sain niin en valita!

Vierailija
13/13 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ja antoivat vain ä-pakkauksen, vaikka hänellä oli enemmän opintoviikkoja tehtynä kuin minulla. Eli kannattaa olla tiukkana niiden Kelan tanttojen kanssa; ne varmasti yrittävät viimeiseen asti vedättää odottavia opiskelijoita, vaikka todellisuudessa tuo äp-pakkaus kuuluu myös niille, joilla akateeminen tutkinto on vielä kesken!