Mikä on äp-pakkaus??
Kirpparilla bongasin yhdestä pöydästä äp-pakkauksen bodipaitoja, potkupukuja (jotka olivat kylläkin potkareita), sukkahousuja (nämä oli puolipotkareita) ja GOLLAGE housuja.
Kommentit (13)
Keskustelussa päädyttiin loppujen lopuksi dissaamaan segtioäitejä. taas.
Nostaisko joku, itse en nyt jaksa.
olen akateeminen (olin jo ap-pakkausta hakiessa!) ja mulle tuli vain äitiyspakkaus, mistä voin tilata puuttuvan osan? mitä siihen -pakkaus osaan kuuluu??
Kyllä ne sieltä auttaa!
Tai voithan koittaa valittaa johonkin korkeammalle kelaan tuosta niin ehkä saat jopa äitiyspakkauspakkauspakkauksen korvaukseksi.
eihän ole vaaraa että sen äitiyspakkauspakkauksen äitiyspakkaus-osa on jotenkin erilainen kuin se duunarien äitiyspakkaus??! olen jo avannut sen saamani äitiyspakkauksen ja pessytkin osan vaatteista vauvalle valmiiksi. itkut jos nuo on nyt jotenkin sopimattomia sen -pakkauksen kanssa! voiko ne jopa vaatia kelalta palauttamaan tuon äitiyspakkauksen ennen kuin antavat koko äitiyspakkauspakkauksen?
Siihen -pakkaus lisäosaan kuuluu:
- hug-a-bub kantoliina
- Ainu rintapumppu
- Philips itkuhälytin
Pakkaupakkaus lisäosaan kuluu:
-Teutonia yhdistelmävaunut
- Sitteri (merkkiä en muista)
- Britax turvakaukalo
mä ainakin huijasin olevani tohtori koska mulla ei ollut varaa ostaa niitä yhdistelmävaunuja. Näin sain äp-pakkauksen. Siinä oli myös kolmet ylimääräisen gollAgehousut ja FLEASEPEITTO!
tarvinut todistaa millään testillä akateemisuutta? ei edes tutkintotodistusta vaadittu?
Laitoin silmälasit päähäni että näytän fiksummalta ja opettelin pari sivistys-sanaa joita en edes enää muista. Kyllä mä sain äp-pakkauksen tosi helposti!
ihme ettei kelalla ole mitään keskitettyä järjestelmää josta hakijan akateemisuuden voisi tarkistaa. luulisi että tilaisuus tekee varkaan ja aika moni duunari ottaa häikäilemättä ap-pakkauksen.
kanssa ja antoivat vain ä-pakkauksen, vaikka hänellä oli enemmän opintoviikkoja tehtynä kuin minulla. Eli kannattaa olla tiukkana niiden Kelan tanttojen kanssa; ne varmasti yrittävät viimeiseen asti vedättää odottavia opiskelijoita, vaikka todellisuudessa tuo äp-pakkaus kuuluu myös niille, joilla akateeminen tutkinto on vielä kesken!
Akatemisille ja muulle paremmalle väestölle annetaan äitiyspakkauspakkaus.
Musta toi on tosi epäreilua, kun duunareilla on muutenkin vähemmän varaa hommata vauvoillensa vaatteita ym.