Mies sitten taas "vitsaili" kaverilleen, että olen hänen pomonsa ja "neidin sana on laki"
Jotenkin ei itsestäni ollut yhtään hauskaa. Ei kyllä herätä ainakaan haluja makuuhuoneessa tuollainen.
Mitä mieltä? Ylireagoinko vai olisi tuo teille turn off?
Kommentit (23)
Miehet nyt puhuu hallituksesta kun puhuvat vaimostaan. Vaimo on myös emäntä maalaisukkojen suussa.
Tykkäätkö että miehesi kuitenkin hoonaa sinua perseeseen tällä tavalla, ap:
https://www.theyarehuge.com/v/big-tited-and-thick-white-girl-is-ready-f…
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt puhuu hallituksesta kun puhuvat vaimostaan. Vaimo on myös emäntä maalaisukkojen suussa.
Ja miettikää kun nämä maalaistorvet tuovat emännille jurrireissulta koppakuo riaisen, mamma huutaa kovaan ääneen naapureille, pannulle, KATSOKAA KUM MEIDÄN ISÄNTÄ OSAA!
JA taas saa nauraa!
Lihava likka tyydytti itseään hieromasauvalla ja sai kahdet orkut. Kyllähän tuonne römpöttimeen mahtuisi isompikin sauva!
Itse aloin kieltää järjestelmällisesti vaimolta asioita ja tuli todellakin ihan toinen ääni kelloon.
Mies kertoo kavereille totuuden ja sinä suutut?
Onpa hauskaa. No mies ainakin kertoo sen itse että on perässävedettävä juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miettikää kun nämä maalaistorvet tuovat emännille jurrireissulta koppakuo riaisen, mamma huutaa kovaan ääneen naapureille, pannulle, KATSOKAA KUM MEIDÄN ISÄNTÄ OSAA!
JA taas saa nauraa!
Ja kaikki metsästysvälineet on VIIMEISEN PÄÄLLE, läheiset rukoilee, ettei ammuttaisi kavereita. :D
Vierailija kirjoitti:
Se kunnioittaa sua
Jopa pelkää konfliktia
onhan se rasittavaa, kun vaimo leikkii jotain päällikköä kotona
pimput taja kuumenee aina TÄSSÄ VAIHEESSA ILTAA!
Vierailija kirjoitti:
pimput taja kuumenee aina TÄSSÄ VAIHEESSA ILTAA!
Mutta tekeehän tuo hyödyllistä työtä, sokeroi itseään tunnin välein, koko kropasta ;)
Oletko lihava ja näytätkö Justiinalta?
Hassun hauskaa huumoria kato.
Aina voi erota. Jos jutut ei kiinnosta.