Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin pääni "sisältä" selvän lauseen/tiedon. En ole koskaan kuullut harhoja tai saanut diagnoosia.

Vierailija
04.10.2026 |

Oletteko koskaan kuulleet? Olen joskus kuullut nimeäni kuiskattavan joissakin tilanteissa mutta en mitään tällaiset selvää lasuetta. Nyt kuulin todella selvän lauseen. 

Se meni tarkalleen näin: " Älä huoli valon soturi, me pidämme sinusta huolta." 

Ette varmaan usko minua. Se oli täysin selvä lause joka "kuului" tietona päässäni. Ei ajatuksien tasolla vaan jollain muulla mitä en ole ennen kokenut. 

En näe harhoja, ei pelkoja, en nukkunut, ei päihteitä tai lääkkeitä. 

Saapa nähdä ymmärränkö joskus paremmin, tahdon luottaa. 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saatana eli paha henki kiusasi Jeesusta se käytti Mooses kirjoja ja psalmeja kuten psalmi 91 . Käski hypätä alas .  Kyllä paha henki on lukee kuin piru Raamattua tyyppi kirjaimen vanhassa . Kun taas Jeesus on vapauden henki. 

Vierailija
62/68 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän mikä lause se on. Se on ”työtön mene töihin. Työttömyys on omaa syytä”. Samalla sinä työnantajana et edes lue mitään hakemuksia etkä edes palkkaa ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi, opettaa Raamattu. 

Edellinen viestini poistettiin..

MItäpä jos Saatana tekeytyi valkeuden enkeliksi jo kauan sitten ja kirjoitti koko Raamatun?

Jumalan pilkkaa, mene taakseni Saatana!

Ok, olen nyt takanasi. Entäs nyt?

Vierailija
64/68 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulunut ääniä, mutta kun olin porukoilla käymässä ja nukkumassa niin heräsin ovikellon soittoon. Vanhempien talossa on aivan erilainen ovikellon ääni kuin omassani, ja kuulin aivan selvästi sen vanhempien talon ovikellon enkä omaani johon olen tottunut. Myöhemmin kun olin noussut niin kysyin porukoilta että kuka kävi ovella, ja olivat aivan ihmeissään ja sanoivat että ei ole ovikello soinut. Eikä ollut kuulunut mitään muutakaan ääntä jonka olisin voinut sekoittaa ovikelloon. 

Vierailija
65/68 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kuultu varoituksia että älä jotain. No joku hellari sanoi ettei saa katsoa peiliin kun siellä näkyy demoni. Liittyy siihen spritismiin. Mitä noidat pelaa. 

Vierailija
66/68 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole ottanut CV19 injektiota joka on pedon merkki, kannattaa nyt a) ottaa Jeesus Kristus vastaan (+kaikki mitä siihen littyy eli katumus/kääntymys ja kaste ->uudestisyntyminen b) kutsua Jeesusta nimeltä monta kertaa, rukoilla varjelusta ja lukea Raamatusta ääneen psalmi 91 Korkeimman suojeluksesta ja anoa sitä. ET halua kuunnella tuota ääntä yhtään enempää, mitään tuollaista valon soturia ei löydy Raamatusta, joten on vihollisesta. Pyhä Henki kirkastaa AINA Jeesusta Kristusta. 

1. Johannes 4:2: ”Tästä te tunnistatte Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.”

1. Johannes 4:3: ”Yksikään henki, joka kieltää Jeesuksen, ei ole Jumalasta. Sellainen henki on Antikristuksen, jonka te olette kuulleet olevan tulossa ja joka jo on maailmassa.”

2. Johannes 1:7: ”Maailmassa on nyt liikkeellä monta eksyttäjää, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä on eksyttäjä ja Antikristus.”

Vierailija
67/68 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan positiiviselta viestiltä.

Vierailija
68/68 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran koettu kun rikolliset huumasi huumepiikki niskaan. Ninsanotusti taju pois mutta puolihorteessa näki jotain silti. Kuten miten ne varasteli tavaroita. Muttei pystynyt liikkumaan.