Kuulin pääni "sisältä" selvän lauseen/tiedon. En ole koskaan kuullut harhoja tai saanut diagnoosia.
Oletteko koskaan kuulleet? Olen joskus kuullut nimeäni kuiskattavan joissakin tilanteissa mutta en mitään tällaiset selvää lasuetta. Nyt kuulin todella selvän lauseen.
Se meni tarkalleen näin: " Älä huoli valon soturi, me pidämme sinusta huolta."
Ette varmaan usko minua. Se oli täysin selvä lause joka "kuului" tietona päässäni. Ei ajatuksien tasolla vaan jollain muulla mitä en ole ennen kokenut.
En näe harhoja, ei pelkoja, en nukkunut, ei päihteitä tai lääkkeitä.
Saapa nähdä ymmärränkö joskus paremmin, tahdon luottaa.
Kommentit (68)
Täällä on jo vuosia tullut eri tilanteissa erään henkilön nimi. Etu- ja sukunimi. Vähän kuin kuulisi jatkuvasti: Taavetti Korhonen. Todella ärsyttävää ja koomista. En tiedä mitä ajatella, onko negatiivinen vai positiivinen merkki. Koen hänet muutoin melko neutraalina ihmisenä elämässäni.
Olisi kiva kokoontua jonnekin ja kaikki hokisivat vain näitä päänsä sisäisiä sanoja ääneen tunnin. Lähtisivät sitten kotiin. Tällainen performanssi.
Skitsofrenialta kuulostaa. Se on aivokemian häiriö, jota voidaan tasoittaa lääkityksellä.
Skitsofrenian kanssa pärjää kun hyväksyy sen ja sitoutuu hoitoon.
Tukea on saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenialta kuulostaa. Se on aivokemian häiriö, jota voidaan tasoittaa lääkityksellä.
Skitsofrenian kanssa pärjää kun hyväksyy sen ja sitoutuu hoitoon.
Tukea on saatavilla.
Nyt oli kyllä niin harmiton kokemus, että ihanko tosiaan tässä täytyisi alkaa jonkun mielestä vetämään jotain vahvoja psyykelääkkeitä?
Jos kokisin oloni pelokkaaksi tai muuten vainoharhaiseksi, olisin jotenkin muuten poikkeava käytökseltäni, niin todennäköisesti sitten menisin lääkäriin.
-ap
Jokainen ihminen, joka ajattelee, kuulee ääniä päänsä sisällä. Ihan normaalia, kuten tällaiset harmittomat unen ja valveen rajalla kuullut tai laulut tai yksittäiset sanat.
Skitsofrenia ja siihen liittyvät äänet ovat sitten ihan eri asia. Niissä käsittääkseni koetaan, että esim. joku puhuu ja käskee tekemään asioita. Tai henkilö kokee ahdistusta tai pelkää näitä ääniä, eikä niistä pääse eroon.
Kaikki ei ole aina totta siten, että voisit automaattisesti uskoa sanojaa ja osa voi tulla keinoälystä. Tai parasiittienergia, jonka voi puhdistaa. Ellei jokin muu ole kyseessä, henkinen tai heijastus. Mutta on olemassa selväkuulo ja selvätieto, sekä kanavointi tai intuitio. Kurkkuchakra eli energiakeskus ja muut chakrat. Kaikki ei ole itämaista vaikka chakra sana on nyt tässä käytössä.
Taikasieniä napostelemalla tajusin että havaintojemme katveiden varjoissa lymyilee aina pieniä apureita jotka ovat välinpitämättömiä meidän touhuillemme sinänsä mutta ne ovat silti aina saatavilla ja ne ovat apureita jos olet hädässä ja sydämesi on vilpitön.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Mun päässä Noitalinna huraa lauleskelee Pikkuveljeä. Se on soinut siellä viikon. Voisin vaihtaa johonkin toiseen korvamatoon jos jollain on ehdottaa.
Kuuntele muita biisejä, niin ne peittävät sen. Saatat kyllä saada uuden korvamadon.
No sun korkein itsesi (sielusi) sieltä sulle viestitteli, rauhoitteli ja antoi uskoa että teit oikeita päätöksiä ja parempaa kohden olet menossa. Luota omaan intuitioosi ja kuuntele sydäntäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen, joka ajattelee, kuulee ääniä päänsä sisällä. Ihan normaalia, kuten tällaiset harmittomat unen ja valveen rajalla kuullut tai laulut tai yksittäiset sanat.
Skitsofrenia ja siihen liittyvät äänet ovat sitten ihan eri asia. Niissä käsittääkseni koetaan, että esim. joku puhuu ja käskee tekemään asioita. Tai henkilö kokee ahdistusta tai pelkää näitä ääniä, eikä niistä pääse eroon.
En ollut valveen ja unen rajamailla. Minulle tapahtuu silloin jotain aivan toisenlaisia asioita ja nekin ovat kiehtovia. Tämä kuitenkin tapahtui ihan täysin hereillä. En ollut juuri herännyt enkä myöskään ollut menossa vielä nukkumaan. Kunhan istuin hetken ja sitten tuo tuli täysin selvänä väläyksenä päähäni "kuulona" ja "tietona". Ilman ajatuksia, selvänä kaikuna jostain. Ajatukset ovat yleensä tässä pään etuosassa, huomaan. Tämä tuli kuin sellaisena energiana aivan pään keskiosaan, kuin tieto olisi "virrannut" päähäni jostain aivojen keskeltä. En minä sitä osaa sen paremmin selittää. Se oli kuitenkin erilainen kuin omat ajatukset. - ap
Vierailija kirjoitti:
No sun korkein itsesi (sielusi) sieltä sulle viestitteli, rauhoitteli ja antoi uskoa että teit oikeita päätöksiä ja parempaa kohden olet menossa. Luota omaan intuitioosi ja kuuntele sydäntäsi.
Luotankin koska toimin täysin intuitioni mukaan ja sisäisen ohjauskeni varassa niin hyvin kuin kykenen tai ymmärrän. - ap
Mene nyt äkkiä kertomaan lääkäreille että kuulet ääniä koko ajan ja tarvitset ehdottomasti leponex lääkityksen. Sitten voit mukavasti viettää loppuelämän kuola valuen seinää tuijottaen. Se on ainoa järkevä ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut valveen ja unen rajamailla. Minulle tapahtuu silloin jotain aivan toisenlaisia asioita ja nekin ovat kiehtovia. Tämä kuitenkin tapahtui ihan täysin hereillä. En ollut juuri herännyt enkä myöskään ollut menossa vielä nukkumaan. Kunhan istuin hetken ja sitten tuo tuli täysin selvänä väläyksenä päähäni "kuulona" ja "tietona". Ilman ajatuksia, selvänä kaikuna jostain. Ajatukset ovat yleensä tässä pään etuosassa, huomaan. Tämä tuli kuin sellaisena energiana aivan pään keskiosaan, kuin tieto olisi "virrannut" päähäni jostain aivojen keskeltä. En minä sitä osaa sen paremmin selittää. Se oli kuitenkin erilainen kuin omat ajatukset. - ap
Kruunuchakra?
Tai siis virtasi aivojen keskiosaan "jostain" korjaan kuvailuani. Se oli selkeä ja sellainen "varma tieto", että siinä ei ollut epäilystä eikä mitään muuta kuin vain tieto ja se siitä. Mielenkiintoinen oli. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kruunuchakra?
Mahdollisesti. - ap
Mulla kävi viime vuonna euroviisuissa sama. Osasin ulkoa jonkin biisin sanat unessa ja heti herätessä. En enää oli Ranskan edustaja