Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kuullut/nähnyt, että kaksi täysin erilaisessa elämäntilanteessa eläneet päätyvät yhteen? Esim. köyhä ja varakas?

Vierailija
04.10.2026 |

Otsikon esimerkki kovin yksinkertainen ja vähän typerä mutta pointti tulee esiin. 

Eli kaksi täysin eri elämäntilanteessa eläneet ihmiset päätyvät yhteen? Toinen elänyt esim. synkkää, päihteiden täyteistä elämää, muutenkin heikommat lähtökohdat elämässä mutta se on mennyttä, parantanut tapansa, tehnyt töitä itsensä eteen ja hyvä ihminen. Toinen ihminen on menestynyt elämässä monella tavalla, on ollut naimisissa, kunnollinen, on hyvä tukiverkosto sekä perusasiat kunnossa, ei riippuvuusongelmia tai muita vastaavia elämän hankaluuksia ollut. 

Tällaiset ystävystyvät ja päätyvät elämään yhdessä. Tiedätkö tämän tyylisiä tapauksia? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
2/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itseni ja japanilaisen vaimoni, johon aikoinaan törmäsin Lontoossa. Taustamme olivat kovin erilaiset, mutta niin vaan on elämät saatu sovitettua yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt parikin tapausta. Alkuhuuman jälkeen molemmat erosivat. Toisessa tapauksissa vaimo yritti vielä tappaa aviomiehensä.

Vierailija
4/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä joku nainen on niin romantikko, että huolii nurkkiinsa jonkun rescue-miehen.

Vierailija
5/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mun kohdalle on sattunut vaan lyttääviä ja vaikeuksista syyllistäviä, muita ihmisiä astinlautoina käyttäviä hyväksikäyttäjiä, joille kaikki elämässä tapahtuvat ikävyydet on kuulema ansaittua ja omaa syytä, ja miten nyt kun ottaa itseään niskasta kiinni, niin elämä vaan muuttuu. Muistaa kuitenkin paikkansa evoluutiossa, että mitään asiaa ei sinne parempien ihmisten pöytään ole kun ne paikat jaettiin jo ennen syntymää. Niin en usko tällä kokemuksella yhteistä maaperää löytyvän mitenkään tälläisen tasaista elämää eläneen kanssa johtuen näistä latistajista.

Vierailija
6/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Vastakohdat vetoaa.

Vierailija
7/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan todistanut tällaista tapausta.

Vierailija
8/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin.  Tunnen myös erilaisia ihmisiä muutenkin koska asun ja elän reilusti kehä-kolmosen ulkopuolella.

Vierailija
9/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Päihdekuntoutuja (m) ja työntekijä (n) rakastuivat toisiinsa päihdehoitolaitoksessa. Ovat pysyneet yhdessä tähän mennessä kai jotain 20 vuotta.

Vierailija
10/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdissähän näitä pareja näkee vaikka kuinka paljon, kuinka nuorella naisella on joku rikas ikäloppu papparainen käsipuolessa. Kaikkea ne jotkut ihmiset näköjään rahan takia tekee.

Vierailija
11/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Päihdekuntoutuja (m) ja työntekijä (n) rakastuivat toisiinsa päihdehoitolaitoksessa. Ovat pysyneet yhdessä tähän mennessä kai jotain 20 vuotta.

😮

Vierailija
12/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No montakin tähän ikään mennessä.

N57

Vierailija
13/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun omalta parisuhteelta. Meissä kaikissa on kuitenkin kaikenlaisia ominaisuuksia, ja yllättävän paljon mulla ja synkän menneisyyden miehellä on sitten yhteustäkin 

Vierailija
14/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin mutta tosi -t ohjelmassa 90 päivää morsiamena saattaa muutama pari löytyä 

Vierailija
15/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv

Vierailija
16/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mun omalta parisuhteelta. Meissä kaikissa on kuitenkin kaikenlaisia ominaisuuksia, ja yllättävän paljon mulla ja synkän menneisyyden miehellä on sitten yhteustäkin 

Haluaisitko jakaa tarinanne? :) 

Vierailija
17/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on väliä, ei menneillä. Jos rakastuvat niin kaikki mahdollista. Ei kukaan voi heidän ajatuksia tietää. Onko se kunnollinen kuinka suvaitsevainen..

Vierailija
18/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakin.  Tunnen myös erilaisia ihmisiä muutenkin koska asun ja elän reilusti kehä-kolmosen ulkopuolella.

Miten se kehä 3 tuohon liittyy. 

Vierailija
19/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut. Vakio kysymys tällä palstalla kuinka jakaa perheen kulut tässä tilanteessa. Tai että onko oikein kun puoliso syö, matkustaa, harrastaa jne paljon kalliimmin kuin mihin minulla on ikinä varaa. Tai että varakkaampi puoliso omii sinunkin rahasi, kiristää ja kontrolloi. Näiden avausten määrä lasketaan sadoissa ellei tuhansissa.

Vierailija
20/28 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me oltiin miehen kanssa vähän Romeo ja Julia kun tavattiiin.