Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua vuokramökkeilyä. 5 päivää maksaa helposti saman kuin viikon etelänloma.

Vierailija
04.10.2026 |

Hyttysten syötävänä grillaa sitten makkaraa tihkusateessa ja lillii jossain saastaisessa paljussa pienessä kännissä. Onpa hienoa. 

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. Etelänmatkalla vetää saastunutta kebabia kaksin käsin, vetää päihteitä ja lilluu tautisessa alkuasukkaassa täysin tiedottomana. Never.

Onko käynyt mielessä, että voit olla myös vetämättä niitä päihteitä ja "lillumatta alkuasukkaissa (??) Päihdeongelmasi ei riipu sijainnistasi. 

Tarkoitin sinua. Itse en käy etelän matkoilla. Olen liian tasokas sellaiseen.

Vierailija
22/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki taas eivät tajua viikon etelänlomia, jossa maket, perat ja liisat vetävät kaksin käsin lähes ilmaista alkoholia. Lopuksi sitten ripuloidaan ja oksennetaan ... voi onnea ja auvoa. Kuka haluaa olla "lomalla" keskellä örveltävää lomahotellia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. Etelänmatkalla vetää saastunutta kebabia kaksin käsin, vetää päihteitä ja lilluu tautisessa alkuasukkaassa täysin tiedottomana. Never.

Onko käynyt mielessä, että voit olla myös vetämättä niitä päihteitä ja "lillumatta alkuasukkaissa (??) Päihdeongelmasi ei riipu sijainnistasi. 

Juu tasokkuushan se tosiaan säteilee tänne asti. 😂 

Vierailija
24/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki taas eivät tajua viikon etelänlomia, jossa maket, perat ja liisat vetävät kaksin käsin lähes ilmaista alkoholia. Lopuksi sitten ripuloidaan ja oksennetaan ... voi onnea ja auvoa. Kuka haluaa olla "lomalla" keskellä örveltävää lomahotellia.

Ymmärräthän, että tuo kertoo vain sinun lomanviettotavoistasi. Me muut saatamme esimerkiksi patikoida, sukeltaa tai retkipyöräillä siinä etelän kohteessa. Tosiaan kännissä ei ole mikään pakko olla, mutta jos mielikuvitus ei muuhun riitä... 

Vierailija
25/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, oot niin tasokas että käyt idän matkoilla hyväksikäyttämässä lapsia eli paneen halvalla. unelmamies

Vierailija
26/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokramökille voi mennä 8-10 henkeä parilla omalla autolla. Ja maksaa tonnin viikosta. Aika paljon kalliimmaksi tulee saman porukan lentää etelän lomalle!

Vierailija
27/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus aina vuokramökillä, toiset lomapäivät  sitten ulkomailla milloin missäkin. Seuraava matkakohde meillä on Australia.

Vierailija
28/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua sitä että jollakin on oma mökki. Mökin hinnalla muuttaa etelään loppuiäkseen.

Vierailija
29/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi mihinkään rantalomalle edes ilmaiseksi. Mökkeily ja kalastus miellyttää enemmän, mutta omaan ei riitä aikaa. 

En minäkään käy koskaan rantalomilla.  Kaupunkilomat on mulle paras tapa. 

Rantalomalla olen kyllä käynyt 3x.

Turkki, Espanja  ysärin alussa ja Bulgaria 2001.  

Vierailija
30/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelänmatka on alkaen pari-kolme tonnia. Mökkiviikko plusmiinus tonni.

Oletko huono raha-asioissa vai puhutko muuten vaan paskaa asioista joista ei ole mitään kokemusta?

Vierailija
31/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos ei omista mökkiä eikä maata, etelän vetelä ei sitä tajua.

Vierailija
32/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään vuokramökkiä ymmärrä. Oma mökki on paras kun sinne voi lähteä silloin kun sää näyttää sopivalta ja mieli kaipaa rauhaa ja eri maisemaa kuin kotona. Siellä saa rauhassa tehdä juuri sitä mitä haluaa eikä naapureita mailla eikä halmeilla. 

Vierailija
33/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua sitä että jollakin on oma mökki. Mökin hinnalla muuttaa etelään loppuiäkseen.

Me muutimme, nyt meillä on "mökki" etelä-Euroopassa. 

Vierailija
34/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, ap. Mahtaa sulla olla vaikeaa kun tajuat niin harvoja asioita.

Vierailija
35/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on lentää yhteensä 13h yhden viikon takia. Noin pitkän lennon takia olisin ainakin 3vkoa. Olin juuri 9 päivää Puolassa. Lennot 2h yhteensä eli tunnin suuntaansa. Matka maksoi 340e sisältäen majoitukset ja lennot. Lennot 40e ja majoitus 300e. Osassa majoituksissa mukana aamiainen. Kallis tuo etelänloma mutta sinne tosiaan pitäisi kuukaudeksi että tuon lennon kestäisi.

Vierailija
36/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään vuokramökkiä ymmärrä. Oma mökki on paras kun sinne voi lähteä silloin kun sää näyttää sopivalta ja mieli kaipaa rauhaa ja eri maisemaa kuin kotona. Siellä saa rauhassa tehdä juuri sitä mitä haluaa eikä naapureita mailla eikä halmeilla. 

Toinen puoli on se että saa myös tehdän kaiken sen mitä ei juuri nyt välttämättä jaksaisi. Ja käydä mökillä myös silloin kun ei huvita. Siksi vuokramökki.

Vierailija
37/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin kaupunkilomia (kotimaassa ja ulkomailla). Mielekästä tekemistä, nähtävyyksiä ja kulinaristisia herkkuja.  🎯

Kerropa kun tiedät mikä on Seinäjoen kulinaristinen herkku? Käristemakkara?

Vierailija
38/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokramökille voi mennä 8-10 henkeä parilla omalla autolla. Ja maksaa tonnin viikosta. Aika paljon kalliimmaksi tulee saman porukan lentää etelän lomalle!

Porukalla mökille🤢 Hirveintä mitä tiedän. 

Vierailija
39/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua etelänmatkoja. Kuka ääliö niitä vieläkin harrastaa?

Jossain on kuumaa 45 astetta ja toisessa niin paljon vettä ja mutaa, ettei sekaan mahdu. 😂

Suomalaiset sitten molemmissa "lomailevat" hampaat irvessä. Voi yhren kerran. 

Vierailija
40/79 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vuokrataan joka kesä viikoksi mökki Lapista. Ei se missään mökkikylässä ole. Kalastellaan, soudellaan ja nautitaan luonnosta. Se riittää hyvin. Ei sitä löhöilyä ja uimista varten vuokrata. En ole ikinä uinut siellä. Mies on kastautunut joskus. Nykyään ei ole edes hyttysiä. Minulla olisi kyllä mahdollista oleilla perikunnan mökillä, mutta ei kiinnosta saarimökki. En halua omaa. Mikään etelän loma ei kiinnosta. Skotlantia mietitään nyt seuraavalle lomalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi