Firman pikkujoulut - vuoden villeimmät juhlat?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pannaanko noissa oikeasti?
ei, en ainakaan usko.
Ainakin ennen pantiin.
taitaa sitä touhuta jotkut, miten helposti pääsisi naimaan jotain toimistonaista niin ettei ketään tietäisi?
Samalla taksilla pääsee vaikka hotelliin.
Aika kallista maksaa taksit ja hotellit että pääsisi panemaan jonkun vieraan kanssa.
kuules nyt, se on kerran vuodesssa ja alkaa itsellä oikeen jännittämään pelkkä ajatuskin. mieti kun jäisi kiinni?
Onpas ällöttävä moraaliton ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä noin aika tavallisen ahtaassa avokonttorissa olisi sitten tilaa paneskella?
Neukkari, johtajan oma huone, siivouskomero, vessa, jatkoilla .. hätä keinot keksii.
Mitä hemmettiä, siis onks teillä pikkujoulut niinku konttorilla? Tylsää. Meillä varataan tyyliin kylpylä tai ravintola tai muu iso juhlatila yksittistilaisuuteen. Siellä on lukemattomia mahdollisuuksia mennä nussimaan. Mä yleensä otan aveciksi jonkun mun salapanon, niin pääsevät hekin maistamaan millainen fiilis on firmassa jolla on rahaa eikä tartte nuukailla.
Jotkut ihan parhaista pikkujouluista on olleet konttorilla. Toki niiden eteen oli nähty paljon vaivaa. Yhdet oli sellaiset missä konttori muutettiin yökerhoksi. Oli rulettia ja blackjack pöytää joita pyörittivät ammattilaiset, ei tietenkään käytetty oikeaa rahaa. Drinkkejä tekivät ammattibaarimikot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä noin aika tavallisen ahtaassa avokonttorissa olisi sitten tilaa paneskella?
Neukkari, johtajan oma huone, siivouskomero, vessa, jatkoilla .. hätä keinot keksii.
Mitä hemmettiä, siis onks teillä pikkujoulut niinku konttorilla? Tylsää. Meillä varataan tyyliin kylpylä tai ravintola tai muu iso juhlatila yksittistilaisuuteen. Siellä on lukemattomia mahdollisuuksia mennä nussimaan. Mä yleensä otan aveciksi jonkun mun salapanon, niin pääsevät hekin maistamaan millainen fiilis on firmassa jolla on rahaa eikä tartte nuukailla.
juuri näin, jätä jollekkin kollegalle joku hyvä konsultti panoksi, sillä katso kotona vaimo tyytyväisenä
Toimistotyttöjä tanssitetaan ou jee.
Minun työpaikan nainen vonkasi minulta koska ei saanut kotona seksiä. Tosi nätti hoikka nainen on. Meillä oli sitten puolen vuoden seksisuhde. Sanoin sille ettei yksi kerta seksiä kiinnosta että sitten pidempi juttu.
Minä en uskaltaisi itse pikkujouluissa tehdä mitään. Vaikka joku toinen sinkku vonkaisikin niin työkaverit saisi tietää liian helposti. Mielummin sitten jossain jatkoilla jommankumman kotona.
N27
En ole käynyt ja vielä vähemmän nyt kun on sovittu, ettei mies mene omiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Se mitä tapahtuu pikkujouluissa, jää pikkujouluihin.
niinpä, alkaa oikeen jännittämään että minkä panon saa sinä iltana. pitää olla hotellissa yötä että saa rauhassa paneskella, vaimo onneliisesti kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihan parhaista pikkujouluista on olleet konttorilla. Toki niiden eteen oli nähty paljon vaivaa. Yhdet oli sellaiset missä konttori muutettiin yökerhoksi. Oli rulettia ja blackjack pöytää joita pyörittivät ammattilaiset, ei tietenkään käytetty oikeaa rahaa. Drinkkejä tekivät ammattibaarimikot.
konttorilla panot on jotain käsittämätöntä ja jännittävää, muutamat drinkit ja käydään vähän sivuummalla.
Tykkään työkavereistani tosi paljon, meillä on mukava rento ilmapiiri töissä. Mutta en välitä osallistua pikkujouluihin, mieluiten jätän ne väliin.
Sitä paitsi nyt jäi kesäjuhlista vähän paha mieli. Firman omistaja oli juhlissa pahalla päällä ja kännissä ja kettuili minullekin jotain kummallista. En lähde pikkujouluihin kuuntelemaan josko sama toistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ne kortsut?
ilman vaan, haluan itse paljaana aina. kannattaa alkaa miettiä nyt että mitkä vaatteet laitat, ja mieti ketä yrittäisit päästä naimaan teillä töissä.
Ei oikein sytytä ajatus että pitäisi pyllistää jollekin työkaverille vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein sytytä ajatus että pitäisi pyllistää jollekin työkaverille vessassa.
joo katotaan sitten kun olet juonut vähän ja tanssinut seksikkäästi siellä lattialla. saattaa mieli muuttua ja anna mennä vaan, hotellille yöksi
Vierailija kirjoitti:
Otatteko kortsuja pikkujouluihin?
ei tarvitse, itse haluan paljaana aina. ja alkakaa nyt te miehet katsomaan ja miettimään että mitkä vaatteet laitat ja suunnittelemaan että ketä naista olisi hyvä päästä naimaan pikkujouluissa.
Villeimmät oli muutama vuosi sitten, että mennään katsomaan toimistoa, jossa tarjolla piparkakkuja ja glögiä. Ja kuunnellaan toisten työkokemuksia. Oli kyllä ihan mahtavan villiä menoa.
Vierailija kirjoitti:
Villeimmät oli muutama vuosi sitten, että mennään katsomaan toimistoa, jossa tarjolla piparkakkuja ja glögiä. Ja kuunnellaan toisten työkokemuksia. Oli kyllä ihan mahtavan villiä menoa.
työkokemuksia? hyi hitto mitkä juhlat. itse en halua jutella sekuntiakaan mistään työstä vaan siitä että kenen kanssa pääsee salaa naimaan, se salainen pano kun on aina jännittävää
Meidän osasto menee syömään, tänä vuonna espanjalaiseen tapas-baariin. Jos menee niinkuin ennenkin, pomo maksaa laskun noin kello 21 ennenkuin itse poistuu paikalta, ja sen jälkeen maksaa jokainen itse mitä ehkä vielä juo.
Minun mielestäni erinomainen vaihtoehto perinteisille pikkujouluille. Myöskään mitään kympin krääsälahjaa emme tuo.